娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2006-6-15 05:09 PM

[轉貼]一封聯署去廣管局投訴有線壟斷世界盃的信

致廣播事務管理局:
.Z O+x@2gN Z0m X7Qd7@x?[2N
本人住在荃灣區的原居民村屋,由於「有線電視」的線路未有涵蓋,如果本人要看世界盃賽事的話,需要付$3000左右的額外金錢,以安裝接收器。這對本人來說是一個十分昂貴及過分的價錢。
4vWE-r(x,uP3v
7hwu_8F;l#Y]1N 世界盃係全世界的體育盛事,香港貴為全球資訊最發達的城市之一,但這麼重要的球賽的播影權,卻只有一間持牌電視台(有線電視)才有。而且這個電視台的覆蓋面則是非常的不全面,本人就是其中一個例子。
@p t KSlI
Zh"T b _0f@ 在聯合國屬「發展中國家」的地區都有免費球費直播,為何唯獨香港人要付款錢才可得到世界資訊呢?更可悲的是一些像我一樣的香港人,想看世界盃就得付出比一般人更多的金錢,才可以看到這四年一度的世界期待的盛事。這到底是誰的錯呢?你們是不是有責任確保所有有繳稅的香港人能夠有公平的機會去享受世界盃的機會呢? E.JJQ&B#X6Vz
p(G |Y}L)DD
現在某些商家為了小眾的利益,在你們的配合下,犧牲了大眾的權益。請尊重資訊自由,馬上檢討相關所謂「獨家播影權」之範圍和絛例。}{'y+R`%N{ A

Q9w#e|xK 大眾市民

joanne 發表於 2006-6-15 05:20 PM

一封聯署去廣管局投訴有線壟斷世界盃的信

我也同意你的講法,連大陸也有免費channel 直播啦!!s:Fb#Z4Pf
香港實在太過商業化啦!! n1X-]2M_._2^
只識吸取人的錢!!

打狗棒 發表於 2006-6-15 05:27 PM

人地有線真金白銀投番黎,價高者得,無可厚非,要投訴的話,應該投訴tvb&atv,點解佢地投唔贏?其實最應該由香港電台出公帑投,跟住交由所有電視台轉播......

pilkpkkk0001 發表於 2006-6-15 05:57 PM

你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次......

BOYDWAN 發表於 2006-6-15 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]pilkpkkk0001[/i] at 2006-6-15 17:57:@/N%~"PS
你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次...... [/quote]
2B9H/D-}.HxLp ?m{
Y|9UCp;rKlFC
jy Xq&mB_qwd^ [size=6]請慎言[/size],多謝合作。

BOYDWAN 發表於 2006-6-15 06:15 PM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2006-6-15 17:09:
Sd&]c%^-pK6i+c 致廣播事務管理局:k VX!S!sV.g_

d0K$g{/_ 本人住在荃灣... [/quote]W^9} U S D{RL,B

1tojZ AnmC tN@6qs8s u_J
Q-dyW~ ^oY9`O]
確係一個值得商榷嘅問題,+4~:agree:

月月鳥 發表於 2006-6-15 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]pilkpkkk0001[/i] at 2006-6-15 05:57 PM:~$T)W Vn a ?1tN dE
你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次...... [/quote]
2H0kYv ^Re 3000蚊呀,老闆;)

BOYDWAN 發表於 2006-6-15 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2006-6-15 18:16:
*y9E!Q8kw;n U4\-|u;lzp
3000蚊呀,老闆;) [/quote]
i"Y'S4`u.B ]
3P#_!G%~+yw]fW (w9e"S*Ax(k7u
&yfw iVE;x1K7]
唔好老闆呀,公平咖~:dev:6e.O[h fT
可能佢買左機票去德國睇8强呢~:naughty:

kgkgkg212121 發表於 2006-6-15 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-6-15 06:23 PM:
2C \ZEIR8J3T
~d0gz"o
p1l"pU`(m3uQ ZH*BT"dJ M

4O&o2ZU/|_e z'o4g a 唔好老闆呀,公平咖~:dev:3} p5x&jl!ls"eO b
可能佢買左機票去德國睇8强呢~:naughty: [/quote]
;Am{*qu| 咁真係吹佢唔脹~:kicking:

brightman 發表於 2006-6-15 07:13 PM

我想問廣告局可以做到d乜野? 唔比有線or其它收費電視買euro or wc? 或者係懲罰買左既電視台 ? 版權係FIFA度, 要投訴就應該向佢投訴.

kgkgkg212121 發表於 2006-6-15 07:18 PM

其實都唔係壟斷?-G J oSf |,Q
因為免費台已經有4場播'Z'Nm(ulu7]k%W
因為fifa要推廣world cup,唔俾d收費台壟斷晒

coolala2005 發表於 2006-6-15 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-6-15 19:13:;QX0M ` H{
我想問廣告局可以做到d乜野? 唔比有線or其它收費電視買euro or wc? 或者係懲罰買左既電視台 ? [b][color=Red][size=5]版權係FIFA度, 要投訴就應該向佢投訴. [/b][/color][/size][/quote]:RI0WB?_
[b][color=Blue][size=5]全場最醒o既觀眾~比個good你~:good:~~~[/b][/color][/size]

rest365days 發表於 2006-6-15 07:52 PM

"你們是不是有責任確保所有有繳稅的香港人能夠有公平的機會去享受世界盃的機會呢?"j6o'i9n7Q\4|#Q
呢句可圈可點 :D:D:D

tung1688 發表於 2006-6-15 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]pilkpkkk0001[/i] at 2006-6-15 17:57:O3VZ NMH
你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次...... [/quote]
JNg_N mf,X6Hu 我突然間聞到一d好似屎咁臭既味道.......閣下午餐食個d................:mad:

giggschan999 發表於 2006-6-15 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]pilkpkkk0001[/i] at 2006-6-15 05:57 PM:
%Nhx:q*V-wr |\mH 你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次...... [/quote]
%_GYZ.Tb,x *xi0|1YYA:@g

6t;FKd B +c [a1K.l qw
i know you are a rich man ,F(b@{)ppo~
but ........................
UdFjG-pe1Z#_}w fA.u Y&T!T-BR N,aK
dick off!!!!!!!!!!

ronald001120 發表於 2006-6-16 04:25 AM

[quote]Originally posted by [i]pilkpkkk0001[/i] at 2006-6-15 05:57 PM:mE(p*WPV
你地冇錢唔好學人睇世界盃啦~個小小錢都比唔起~世界盃4年1次...... [/quote]1Jn7f?5rw
xR,SG;@q S5S
唔係話錢既問題&N{'snj#i^
係我絕對係唔妥有線呢間野#YnI3x+v1d'e ]2f#B
之前用有線寬頻(P\'{0D:dV1IqQ
質素完全唔掂
r1i Y/c5QUPV 自此之後唔妥呢間野
&OV;` eKJ `(}M 加上佢地成日壟斷哂D球賽6qM8h,}*Hu~)uJ
頂,fifa成日話fair play
TS] E$[)j Ya]/~ 但係依家得有線play唔fair lor

Dr.anger 發表於 2006-6-16 12:57 PM

這就是資本主義下的世界...
~ A2u(k,lys)a now夠壟斷啦:nogood:jy^'S*R$S

:P v;n'W1F%pX5c [[i] Last edited by Dr.anger on 2006-6-16 at 12:59 PM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-6-16 01:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-6-16 12:57 PM: |9akXx1Gmr
這就是資本主義下的世界...7T j0t*Rv {@7k)H;ZL
now夠壟斷啦:nogood:
f%K(q J@/h%D
#j&Jqrby*c SA [[i] Last edited by Dr.anger on 2006-6-16 at 12:59 PM [/i]] [/quote])l*M6lU:t N(J\Y [6b5`
nba決賽!!

Dr.anger 發表於 2006-6-17 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-6-16 01:37 PM:
#f^1X)X^Z$sH L6t{8F-T
nba決賽!! [/quote]
CO#Q~ 只得espn既sumer X同asia-n X...:Rv.T7Q.j3s
:angry:)U-t Y:p3`e:Wj

;o#j cV/\r.n [[i] Last edited by Dr.anger on 2006-6-17 at 12:40 AM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2006-6-18 08:51 PM

我安裝了cable超過十年,係最先一批用戶,唔知現在申請安裝價錢, }q+E@9o7D!p

5uK9f&~AI&| 為何不可以看一個月,跟進咪cut佢囉?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.