想食野都有蟲= =
昨天買的上海年糕有蟲`/`ky?日期都未過,重有成半年,一買回來就馬上放進雪貴
煮熟後才看到有蟲卵,一片一片白色中間有一點點黑點,平均一片都有3-5點 u0G]S0L BP5kl6k
有人知原因嗎 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 都幾確定是,因為平日吃的都是全白,唔會有點點黑色的 食蟲?! 呢道啦~z*v_Z/L!bgWj
h ttp:// [url]www.open[/url] rice.com/big5/article30.ht m?article_id=1243 [quote]Originally posted by [i]rubbish[/i] at 2006-6-17 10:17 AM:
食蟲?! 呢道啦~
y AvWL){I7[
h ttp:// [url]www.open[/url] rice.com/big5/article30.ht m?article_id=1243 [/quote]
KQ3L-n2g Ej
什麼網來的??????? 咁岩呀-.-岩岩出街食麵....食街邊檔個d-.-我食麵之餘....仲叫左碟炸豆腐,當我食左一舊之後,發覺碟上面有隻比油炸死左既烏蠅........講起都想嘔....好核凸,麵都唔食,即刻比錢走了....
頁:
[1]