我想日本仔-------輸埋第二場
克羅地亞,go go go,俾屎日本仔食:D:DQ7~+\/EtE|3U}.c_%{X5~Un}1`|
[img]http://album.sina.com.cn/pic/47670665020000ku[/img]nIGn6`"xR
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-16 at 08:50 PM [/i]] 好有可能,以薛高的領軍及應變能力 以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大 [quote]Originally posted by [i]penp319[/i] at 2006-6-16 10:57 PM:,l4f!{+{#x-q6Q
以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大 [/quote]
+@yT2kl6{
守龍門,得179CM,iKuVXK NY*n t p
我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM."}La_"c\x
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D i want too wor :D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最好係出唔到線,Mx;J1zHG
"\UKu8BL9{
一分都攞唔到 [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-16 11:54 PM:8Q$R&K8N