睇下今日明報 la;um-W2Pv7Q
唔通捧日本就係死罪? 只有大陸人先會盲目反日 jaCu/J8U"n p{
如果香港對日本, 我一定捧香港, 但如果日中大戰, 我會捧日本囉
[quote]Originally posted by [i]zedpyma[/i] at 2006-6-18 00:53:$[
}7HL:UJ
No need to link Soccer with History !
0??KXC#I;xD
Are you are dare to say you dont even use one thing from Japan ?
If not, please receive back your word,,kf&K'x*s2R@
and you "SKIN" ! [/quote]%s]x b#Vi,^I
:giveup::giveup::giveup:
又係呢d荒謬理論? 大佬呀, 用日本野就唔X得日本呀? 為什麼你不叫日本鬼子如果繼續用"漢字"的話就要臣服中國呢? :sleep:'Ui3Aum,FU)t
不過我同意體育應該同政治分開, 只要踢好波, 哪一國都支持!!!:good:%CS#AMwXy[
X#f
r4l*y L-]7B
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2006-6-18 at 12:14 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-18 12:12:
:giveup::giveup::giveup:smh3?9\4J]
又係呢d荒謬理論? 大佬呀, 用日本野就唔X得日本呀? 為什麼你不叫日本鬼子如果繼續用"漢字"的話就要臣服中國呢? :sleep: [/quote]/_a-h h*@s3ZD8j"]9gi
:good::good::good:
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-6-18 12:14 PM:`h D/V0?9b
K?+w;{)Ho"E
1Js-l;|{)@/w
:good::good::good: [/quote]
日本仔係屎波嘛,快快出局,大快人心.
[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-17 10:41 PM:B
q!rg:Q$d
h0o0C(dU/Ts'u
一個國與我比?
你應該以"WYLt9P$j(D4j9Kc,A
... [/quote]-dw/g.?
u0Ovy$_
)HRl-ty_H
當年〔日本仔〕都有攪..................................現在〔你〕又用佢個種方針去搞..............。吾通你係日本係.....................................餘孽。 ,ZI4{Z ?C t;K
&|
D!x$Y.t%^sS
我是將日本〔仔〕對你,人對人,不是國與人比。所以我無搞錯到。3b8{1p0O.x9m
vX y9B v/NM
){3r
]2qT
7g&ZR
X{xS,Q!`
至於我在世界杯杯觀點;跟其他人不同,因為日本現在代表亞洲出賽。現在亞洲區在世界杯出席數為4.5。如果日本好成續,〔當然最好是上仗贏澳洲,不在最後幾分鐘輸波〕那麼連今晚一場和波,下場在巴西俾面派對上,就有機會出線。如果南韓又出線的話。亞洲區在世杯有好成績,下一屆出席數就有可能增加。這樣亞洲在下屆就可能有5個出線席位呢。中國同日本都是在亞洲區,同在這條船上。所以捧日本最利己利人。.~4B#ST*_L.l%f n
相反日本輸了,亞洲區的出席數不變或變少。你認為對中國以為出席世杯又有利嗎?這叫損人不利己而已。5ctZ^
kV!t q1m8Wb
9SQu
b3H&GZ6_[^
你要反日,我當然不想插嘴,但反日同時,應該分清楚,那些政策只會對單獨對日本有影響的,那些政策連中國也會一起受牽連的。RZ#qW-uG|
]+YL2I%a?}Wb
[[i] Last edited by 金魚佬 on 2006-6-19 at 12:12 AM [/i]]
唔好盲目咁反日反日反日............而家又唔係打緊戰爭呀????
唉, 估唔到你係"燈".............:giveup::giveup::giveup: