娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-6-16 08:02 PM

我想日本仔-------輸埋第二場

克羅地亞,go go go,俾屎日本仔食:D:D
F?qW7t4o+Z
@X7}0a7x~BK [img]http://album.sina.com.cn/pic/47670665020000ku[/img]"W9c1ss;K o&\;D FP
&[[ x-^](Z
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-16 at 08:50 PM [/i]]

3288 發表於 2006-6-16 08:37 PM

好有可能,以薛高的領軍及應變能力

penp319 發表於 2006-6-16 10:57 PM

以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大

新經濟學巨人 發表於 2006-6-16 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]penp319[/i] at 2006-6-16 10:57 PM:
v+n}_m4? a'C 以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大 [/quote]
9h2|5A%K,^%a S7Z
'ba hvu{i)p 守龍門,得179CM,
^.h7F o F W2YI Sy D
VcU^6j[qc 我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.
wUCHQ0Pi'f qL {3`Y p
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D

zz1988 發表於 2006-6-17 01:07 AM

i want too wor :D

甘國武 發表於 2006-6-17 01:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

痛苦中 發表於 2006-6-17 06:14 AM

最好係出唔到線
DO9{#r stn!F
Pr z(w{/} b 一分都攞唔到

adamjacky123 發表於 2006-6-17 01:56 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-16 11:54 PM:
#WN.[If.G sH$R:I0@t2j3B
&J(U7U2G8e:wN
守龍門,得179CM,
w+[^nOI
*x{ C j |W1v/f 我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.6n8[0QU6JDn8c;`

_1D'v!_@Bb 腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D [/quote]N7\%K$I#r.G
川口打龍門好勁嫁.....
'NMBU(hpCt 龍門唔係高就勁的....8yAad'I7DDk D
你有冇睇開波嫁....:o
lR R6k:Ul P
OI{E O0X0~~_ 佢有場係亞洲杯final對沙特,"^4JP.gP5Wz%k{
人地18次射門14次中框靠佢救曬DU2QJ"MG tKWp8R"\
日本個次捧杯靠佢:good:

發表於 2006-6-17 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-16 11:54 PM:5SZ ^O:rb}N x

:MK:@6` d2Z|X
'T _&egDj?o5m 守龍門,得179CM,*oB&IY? w0U_4U
/E;o+mfu6z!\
我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.1_ ~{(W5I\k)a-G

#HQ\,h z![U,u9M XT 腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D [/quote][?;qos:w9uo*d
甘波斯好高咩?佢都打得....
| ?.]&p;^'oN$gx|
M io r4SC7b H+z 腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦???
Liw'tlUz 你咁踩日本,無疑更踩低中國...

金魚佬 發表於 2006-6-17 08:26 PM

新經濟學巨人,
6bJ3R uS "p$b-wl7};J
今屆世界杯其中一個宗旨,係反種族岐視。你點吾滿意日本,就要係佢不是之問題上指證佢,吾係搞無限上綱!

新經濟學巨人 發表於 2006-6-17 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-17 08:26 PM:z*E]&A.DJ
新經濟學巨人,
R1h {1J7k MG mgp |Rd_ d5mt"?
今屆世界杯其中一個宗旨,係反種族岐視。你點吾滿意日本,就要係佢不是之問題上指證佢,吾係搞無限上綱! [/quote]!E f+K7Of$u-SS
/d GR)f#exwa
當年日本仔都有攪--------[color=Red]大東亞共榮圈[/color].
X%n FW%@K Z
F8u4VS9ql 日本仔屎球,人人都知,今屆世界盃,由贏變輸到大凸,得一隊.:D:D
0^-K!S2}7_@
#Zq"|9Zc\ 金波絲,得一個咋.
%n] G U+xxLvn NJS ?uO#Nfd
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-17 at 08:55 PM [/i]]

金魚佬 發表於 2006-6-17 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-17 08:42 PM:t8^?$fM.A:m't

`1@&c1d+wz nhGE8x:I8G ?jC
當年日本仔都有攪--------[color=... [/quote]
^Ro[K0q?$jO
b0J)? |6S2a P
yGt-l/eCC#h 當年日本仔都有攪..................................現在你又用佢個種方針去搞..............。gN${Gtk2Q;h$s+k
吾通你係日本係.....................................餘孽。:D

發表於 2006-6-17 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-17 08:42 PM:X4O'g/xF/hD_

F.|Q)U@:X?"| i
'|3S6X~iS`0|y;| 當年日本仔都有攪--------[color=... [/quote]y.q D T9Gfe3{}
大把龍門都唔高,咁就唔守得龍?
;\:f"c"a_"uV7w 咁多龍門唔針對,只針對日本...:sleep:
%B h,@Gy6^y4L*NP
`A @6b$`U [[i] Last edited by 奇 on 2006-6-17 at 10:07 PM [/i]]

甘國武 發表於 2006-6-17 10:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2006-6-17 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-17 08:58 PM:?Oh&a/rp/Bl

){4[ N9@tA Gb 9t~+h\2t(|-t\N
.V~&LwKR
當年日本仔都有攪..................................現在你又用佢個種方針去搞..............。
K3C/D7P Z(|9F 吾通你係日本係.....................................餘孽。:D [/quote]
fR]3]U){)` 2l9i`p9{(y
一個國與我比?
vLOV3w jLhNu Sg
你應該以
EuH!Z| (C;ds1IQR*Z
德國 vs. 日本
V!`.D3HG ql O9MM
8p(a~T7| w6O9S ~NN4p)S 不是踢波,係態度.&nc Nh!M
lb]0} YR
[color=Red][size=6]唯一的差別是,德國人總算悔罪,來一次認錯一次,而我們就仍要等待人家真誠的懺悔。[/size][/color]_3gG*z/W

6HiJoE!]O!Kh
*Ub(hp.x0yW+Hi 德國教日本面對歷史  
u$l3Vi"rOe[Y;n   
}G7lk K7lo*o 2004-01-03  
cE {7r%CHR
&j-\xa)SN2^,ZA 諾曼底登陸60周年紀念德國總理將首次出席
7y]$E:wTqDeB a"tX
6lj"r\]4z[ 据英國《每日電訊報》2日報道,日本首相小泉純一郎1日再度冒天下之大不韙,第四次參拜靖國神社。就在亞洲一些國家質問小泉究竟要把日本引向何方之際,同樣是“二戰”戰敗國的德國又給日本上了一課。 [fm"N+dbK
1c p.ONyx Uw
[color=Red]几乎在小泉參拜供奉著日本甲級戰犯的靖國神社的同時,德國政府1日宣布,應法國總統希拉克的邀請,德國總理格哈德·施羅德將參加定于今年6月舉行的諾曼底登陸60周年紀念活動[/color]。施羅德是應邀參加這一紀念活動的首位德國政府首腦。 'Q7Qm;vw
*_ N.k SE1H+?}
施羅德欣然受邀 @Y)Eb5MB

M)Lp#r}1iX 1月1日,[color=Blue]德國總理辦公室發表聲明,施羅德對邀請感到非常激動[/color]([size=5]經濟學巨人評:歷史雖不能改變,但德國人改變了未來[/size]),他已經接受邀請并將出席今年6月6日紀念“反攻日”60周年的慶祝儀式。“反攻日”紀念活動的主要組織者法國表示,邀請德國參加“反攻日”60周年紀念活動的決定,表明歐洲面向未來的決心。愛麗舍宮發言人說:“這是歐洲防務一体化的強烈愿望。德國將在歐洲防衛部隊中發揮應有的作用。邀請德國參加60周年慶典是一种鮮明的象征性姿態,向世界表明我們必須面向未來。” 7T(M;vyO&o-Zm

aQnZ2o7bcv [color=Red]雖然德國是第二次世界大戰的戰敗國,但是德國總理施羅德仍然欣然接受邀請,紀念本國遭受的“失敗[/color]”。路透社評論說,諾曼底登陸和二戰對于像施羅德這樣的德國新領導人來說,已經記憶模糊了。諾曼底登陸時,施羅德才是兩個月大的嬰儿。
,qi"jM$x/[&U ,t:qF }3G| _o
德總理首次出席
#J Uq7I {:w c3[j1P]RTz)`
1944年6月6日拂曉,由美英等國部隊組成的盟軍在空軍掩護下橫渡英吉利海峽,從法國諾曼底海灘登陸。盟軍与納粹軍隊激戰40多天,成功開辟了歐洲西線第二戰場,与東線的前蘇聯軍隊遙相呼應,形成兩面夾擊之勢,加速了納粹德國的滅亡。 2c$E2{*cN
/FH[l%}qn1FC|
為了緬怀這一重大歷史事件,法國每年都會組織原二戰盟國代表和參戰老兵出席紀念活動。在1994年的50周年紀念活動中,法國向曾出兵參加諾曼底登陸的15個國家發出了邀請。但是,法國政府當年并沒有邀請時任德國總理的科爾,一度造成兩國關系緊張。作為彌補,法國政府一個月后邀請德國士兵參加在巴黎香榭麗大街舉行的國慶閱兵活動。
5_oaho+Z5H Co
K6?5xZ(sp1Gc%V 認錯重獲歐洲接納 W0m8pE,Qd/AF.F0R
:Dg)~&}k5r
歐洲輿論認為,邀請德國參加這樣的慶典,其中一個重要原因是德國對戰爭認罪負責的態度一直相當誠懇,得到了歐洲國家的諒解。
#|?y[z ;D Q/Fd,?0u L J
分析人士指出,此次法國政府歷史性的邀請和施羅德的積极回應標志著法德這兩個歐洲近鄰為摒棄前嫌、實現持久和平,又向前邁出了重要一步。此外,今年的紀念活動還將為各國,尤其是法國和美國之間,提供一個机會,修复因伊拉克戰爭而受到影響的兩國關系。 3J qKU ^nP
}~U5TEE"uO
法德這兩個歐洲大國歷史上積怨甚深,尤其在上個世紀留下了太多的不愉快,兩國在兩次世界大戰中都曾兵戎相見。第二次世界大戰結束后,兩國領導人為修复相互關系做出了諸多努力,法德的伙伴關系得到逐步發展,并被認為是歐洲聯合的主要推動力量。楊教e7I$Cl?

:I }9zvs:{gL [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-17 at 10:53 PM [/i]]

hongkongpeople 發表於 2006-6-18 12:27 AM

打到入世界盃,已算奇蹟啦???其實你係咪球迷呀? 日本足球係亞洲水準來說係數一數二架, 我強調係( 亞洲足球水平)......佢入到世界盃決賽周有乜出奇,你用奇蹟來形容係完全錯誤呀...

zedpyma 發表於 2006-6-18 12:53 AM

No need to link Soccer with History !5\3{4a!p%mI!{/X5Fn}
zc%~7\-h4t
Are you are dare to say you dont even use one thing from Japan ?7Gi&I"u2|-ynY6q
If not, please receive back your word,.@n1Hft9p

W/a&A,k,xm;VZAS*~ and you "SKIN" !

新經濟學巨人 發表於 2006-6-18 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]zedpyma[/i] at 2006-6-18 12:53 AM:1W,PKTn4}
No need to link Soccer with History !]g7BL;`F)jct
n7uf)w7JU(z)e
Are you are dare to say you dont even use one thing from Japan ?;tk:{*wzl G
If not, please receive back your word,
o+`b0y[I *|aw;]j0gm8@ h
and you "SKIN" ! [/quote]
.Qp D)`4n{ HcMa
(S:w8b:I3d2iQ+q2R;[ 你冇看過我的發言,自己搵吓有關 hx:F#eg T8a$SS:y$r ]
我對[color=Red]日本電子產品[/color]的發言啦!
Dh(pB D6A k'K o`|;l/[5_&H&x
今天,我到Fortress買LCD電視機,更換房間那部東芝14吋電視機,C1j2Zt`.Z x!t"K
sales推介sharp,我同他講,Philips,唔該哂.
M2M6H+Q2Y
|*W\M.k'k Y6]7jg v I$x 體育,歷史,應沒有關係的.t D.NP p&f Ad/{F
所以,球迷應該揮舞adidas, pump, nike......的旗幟 
P3rIv-] 4{2C+X/cw T
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-18 at 01:11 AM [/i]]

hongkongpeople 發表於 2006-6-18 01:50 AM

唉都係那句睇波啦........唔好諗咁多野啦..........好無謂啦.........

新經濟學巨人 發表於 2006-6-18 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-6-18 01:50 AM:
1s7| CU|p 唉都係那句睇波啦........唔好諗咁多野啦..........好無謂啦......... [/quote]
/g2P8h0Ue[d2Zy I
C3t'uF:K MN7p!P 對,為克羅地亞打打氣,kick japan out

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.