我想日本仔-------輸埋第二場
克羅地亞,go go go,俾屎日本仔食:D:D[img]http://album.sina.com.cn/pic/47670665020000ku[/img]"W9c1ss;Ko&\;D FP
&[[ x-^](Z
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-16 at 08:50 PM [/i]] 好有可能,以薛高的領軍及應變能力 以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大 [quote]Originally posted by [i]penp319[/i] at 2006-6-16 10:57 PM:
以第一場的表現計, 日本可以於本場賽事中取得一分的機會亦不大 [/quote]
守龍門,得179CM,
我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.
qL {3`Y p
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D i want too wor :D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最好係出唔到線
一分都攞唔到 [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-16 11:54 PM:
sH$R:I0@t2j3B
&J(U7U2G8e:w N
守龍門,得179CM,
我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.6n8[0QU6JDn8c;`
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D [/quote]N7\%K$I#r.G
川口打龍門好勁嫁.....
龍門唔係高就勁的....8yAad'I7DDk D
你有冇睇開波嫁....:o
佢有場係亞洲杯final對沙特,"^4JP.gP5Wz%k{
人地18次射門14次中框靠佢救曬DU2QJ"M G tKWp8R"\
日本個次捧杯靠佢:good: [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-16 11:54 PM:5SZ ^O:r b}N x
守龍門,得179CM,*oB&IY? w0U_4U
/E;o+mfu6z!\
我(182CM)都高過佢啦,全隊最高果個都係187CM.1_~{(W5I\k)a-G
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦.:D:D [/quote][?;qos:w9uo*d
甘波斯好高咩?佢都打得....
腳法平平,打到入世界盃,已算奇蹟啦???
你咁踩日本,無疑更踩低中國... 新經濟學巨人,
"p$b-wl7};J
今屆世界杯其中一個宗旨,係反種族岐視。你點吾滿意日本,就要係佢不是之問題上指證佢,吾係搞無限上綱! [quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-17 08:26 PM:z*E]&A.DJ
新經濟學巨人,
|Rd_ d5mt"?
今屆世界杯其中一個宗旨,係反種族岐視。你點吾滿意日本,就要係佢不是之問題上指證佢,吾係搞無限上綱! [/quote]!E f+K7Of$u-SS
/d GR)f#exwa
當年日本仔都有攪--------[color=Red]大東亞共榮圈[/color].
日本仔屎球,人人都知,今屆世界盃,由贏變輸到大凸,得一隊.:D:D
金波絲,得一個咋.
?uO#Nfd
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-17 at 08:55 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-17 08:42 PM:t8^?$fM.A:m't
nhGE8x:I8G ?jC
當年日本仔都有攪--------[color=... [/quote]
當年日本仔都有攪..................................現在你又用佢個種方針去搞..............。gN${Gtk2Q;h$s+k
吾通你係日本係.....................................餘孽。:D [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-17 08:42 PM: