學校請人~~~~~~~
學校請人~~~~~~~([$vu T G#n3N4Ra%rD6J!@4l1s
full time 同 part time都有, 同埋黎緊暑期果時都會請一大班學生幫手~~~1U(]Y}kb
#O1?LR0l
地點 : 太子$b S8d(Q&@+x
m$bl_V,t)K
工作性質: 呢個我唔清楚,因為我只係負責請人,主任無講低,不過我地係學校。做既野一定會係全部圍繞住教育。你上黎interview既時候主任會睇返你interview既表現,會offer d位俾你既,你ok就做,唔ok可以同佢傾條件,再唔ok咪當上黎吹下水咁囉。以我為例,我係呢度做行政上既工作,得閒打下電話,跟頭跟尾,坐係度做輕輕鬆鬆咁學下野咁。
人工 :個個人唔同,其他位打電話果個我都唔知,我自己就返parttime的, 一個月都有4-5千咁囉。
工作時間: 自己定,interview之前佢會俾張見工form俾你填,自己覺得咩時間ok咪填落去囉。呢度好freedom既。#d']xOY UQ0L
有興趣就send e-mail比我[email][email protected][/email]留個電話,名,幾多歲同學歷俾我,仲有d咩問題最好留返in果時問,因為我岩岩係度做,會放多少少時間係呢度,唔得閒好似之前返學咁幾分鐘就睇一次個post,再花幾分鐘打一大堆野去回問題。
F3kx`a3t|
[[i] Last edited by 你話呢 on 2006-6-17 at 01:36 AM [/i]] 邊 間 ? [quote]Originally posted by [i]mcjordan[/i] at 2006-6-17 12:58 AM:
邊 間 ? [/quote]
EN&tY w;K}4p(E[w
係見工SEND E-MAIL比我~ 係唔係課程推廣果d ar?? [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-17 05:07 PM:
係唔係課程推廣果d ar?? [/quote]
睇你interview果時既表現,再由個consultant決定你做d乜~ 咪去.......