招聘和尚
● ●成都大慈寺招聘和尚● ●待遇: Ag/jRz wT;z C8kE
4000/月,8小時工作制,包吃包住,出差上門做法事,按小時發放出差補貼。 [jQ$| N*`]U
做滿3年7000以上,方丈30000以上/月(免稅).
下班之後, 不干預私生活。
要求: 5cCxi io&O C:v%C
男生,本科以上學歷(研究生優先)。 F%i#KB Xf5]^j4~H&N
電子工程/通信工程優先,英語六級,三證齊全。 9e;h0F;N$di
獲獎學金者優先,信佛教者優先,有其他教派信仰的也歡迎皈依佛。 AUq8~'Wl:P
會背誦《金剛經》《法華經》等佛書經典者優先。 t+F&WR!p/l#x
待遇: /|];mX2FI2@ c
各地分寺住持,實習期年。齋薪每月10000,視香油多少而加分紅,績效。
實習期滿,可由少林寺方丈大師傳授少林寺72絕技,任選2種,限選3種,必修1 種
聯繫方式:[email][email protected][/email] z6jZf]qlA7s
:028-82749119
簡歷請勿含附件
D{8Gj*E7r]/vw
Best Regards!
鐘嘉豪 Bobby Zhong
82100875 / 13380015912 應該post去廣告區好d 和尚都要招聘:haha: 估唔到平平無奇的一個post也吸引到admin大人到此一遊 有冇得學大力金剛腿? [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-6-17 04:47 PM:
有冇得學大力金剛腿? [/quote]
緊係要絕學易筋經la!!:D:D:D 使唔使剃頭先? [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-6-17 04:47 PM:4{8a9DwFjU
有冇得學大力金剛腿? [/quote]
冇lH~!f"fe/v,}
[url]http://www.shaolin.org.cn/asp/lec_chapter.asp?LecID=54[/url] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-6-17 09:17 PM:;G#HfKF3nTAl6n
冇;Z4MX8M@)Z[
[url]http://www.shaolin.org.cn/asp/lec_chapter.asp?LecID=54[/url] [/quote]H r5k9G(r q
..............:eek:招聘和尚??有冇Part-time?唔skin head得唔得? 蕉拚和尚.............???:haha::haha::haha: 結唔結得婚先..... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-6-19 03:36 PM:bYb(U5Ga1c+G
離婚免費 [/quote]
唔係掛-口-"
頁:
[1]