娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fungsk168 發表於 2006-6-17 11:31 AM

想用漂白水洗件tee , 但驚甩左個print ??? 幫忙!!

我俾條洗水牛d色甩左d 黑色係背脊到[Hr)}7qB

G@HK&q 我想用漂白水 , 但我驚會甩左個print 呀??O/AUy Bn
+e4U.q,t9y
請救命!!

極樂 發表於 2006-6-17 05:21 PM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-17 11:31 AM:
8x,@Y-w3Pq/b 我俾條洗水牛d色甩左d 黑色係背脊到x f T1FVJ1{5D/M4]

#^8cT-BZJ-I;Ru 我想用漂白水 , 但我驚會甩左個print 呀??
0\N&E%g:V V{|C^yx;l
請救命!! [/quote]n/Mb&McqU$q*C

6b'@@,p6TT 唉....同病相連....[u"Gpk
我有用漂白水....個print無甩...同時d染色都無甩....)uv_oq qd
我唯有放棄左件衫(應該係兩件....其中一件仲係著過一次咁大把)......
LBR[Xw;U&Q :cry:

fungsk168 發表於 2006-6-17 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-6-17 05:21 PM:yW$^E%E:g
k4Q,lC:dE
2^m(}RP N_
唉....同病相連....IA+Qa7An
我有用漂白水....個print無甩...同時d染色都無甩....:H;x} G8@8Z0u8{x o
我唯有放棄左件衫(應該係兩件....其中一件仲係著過一次咁大把)......CrA#s}2BmZY
:cry: [/quote]
ftkS)asEW/x 你都冇事~~~個print無甩...同時d染色都無甩....'K#Bkm4@6[*cJe!?+Q
咁做乜唔要呀!!?? 唔係穿左呀!!

極樂 發表於 2006-6-18 02:08 AM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-17 10:20 PM:R:Wz7C~l
%c&@/[S%X vR N\
你都冇事~~~個print無甩...同時d染色都無甩.....Oo!S)Ucss]L
咁做乜唔要呀!!?? 唔係穿左呀!! [/quote]
|g7@6A(Q #c1D7c @'X:F:Oj
D染色無甩喎....一撻撻咁...點著出街喎 :cry:O.\ig'ekP
你試下用碧蓮...佢廣告講得咁勁...我都想試...不過懶得去買 :P

mad-man 發表於 2006-6-28 11:27 PM

所以我淨買黑底既 T.... 真係整污漕左唔係太覺 !dqDV.@$W`7F9OV#~ l

5y[ bQp'og 如果係 白底既 T ..... 如果你又有 Ink-Jet Printer
%n(yD Z"]#a&z 不如就張錯就錯 , Design 個 Picture 出黎, Print
3ML+rSr W 落去 T-Shirt Paper, 再整落件 T 到 ....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.