想用漂白水洗件tee , 但驚甩左個print ??? 幫忙!!
我俾條洗水牛d色甩左d 黑色係背脊到[Hr)}7q B我想用漂白水 , 但我驚會甩左個print 呀??O/AUyBn
+e4U.q,t9y
請救命!! [quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-17 11:31 AM:
我俾條洗水牛d色甩左d 黑色係背脊到x fT1FVJ1{5D/M4]
我想用漂白水 , 但我驚會甩左個print 呀??
V{|C^y x;l
請救命!! [/quote]n/Mb&McqU$q*C
唉....同病相連....[u"Gpk
我有用漂白水....個print無甩...同時d染色都無甩....)uv_oq qd
我唯有放棄左件衫(應該係兩件....其中一件仲係著過一次咁大把)......
:cry: [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-6-17 05:21 PM: