娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-6-21 12:53 PM

大家覺唔覺得情陷2 D劇情唔系幾合理?

開頭第一集 麥嘉琪同葉旋好好架m-M ]M2n
葉旋發惡夢 她重安慰她 好關心她 同她一起睡架
e|6su#V^ 後尾好似幫葉旋唔比葉旋比d咸濕導演摸而幫她叫她走
jq+\_?,Qy @ 但後尾出賣葉旋做左女主角 個表情好似有苦衷甘
9Tz5?0e&? },gKi 但點解怡嘉甘鬼奸架
bxq-wng"s 好似好唔合理q?.Y {.cX
Cr}'g)ld4L[
點會變得甘快架 就算變都唔好整到她好似唔願意有苦衷甘z(Q!OYI/pi
系米又系晶哥編劇阿
V @f L.g 唔系好店窩
.F)fwLRk`(i
uTG5I o(W\ 各為brothers 認同嗎?
v%p `#kpR0dJ+[ a`;?8mQTPCZOm
[[i] Last edited by JerryLee on 2006-6-21 at 12:55 PM [/i]]

hokong10 發表於 2006-6-21 01:06 PM

唔系晶哥編劇,只不過係ATV班二打六亂編,為左有高潮所以咪咁囉.
If'maX ` 海潮同齊震東結婚更加係荒謬絕倫

aiqidejiao 發表於 2006-6-21 01:42 PM

[quote]Originally posted by [i]hokong10[/i] at 2006-6-21 01:06 PM:
m4} ~w3g&W-N"OQ4{%m 唔系晶哥編劇,只不過係ATV班二打六亂編,為左有高潮所以咪咁囉.[ `F`8]
海潮同齊震東結婚更加係荒謬絕倫 [/quote]
k5R BWj'tUw 7i!JIpu#u3P1m
首先,情陷一同二根本都唔係王晶編劇既h}(}0Gp\
其次,今次既編劇班底同上一次差唔多

asdqazwsxzx 發表於 2006-7-1 01:24 AM

我覺得葉璇既性格變化好唔合理= =S@cY{vv
頭同尾完全兩個人黎...即使俾人姦左,1wto;i*R\6Jwf
都唔會變左第二個人掛- -??

打狗棒 發表於 2006-7-1 02:10 AM

三條大陸妹(葉璇,麥嘉琪,張文慈)控制一間上市公司? 簡直兒戲!!!:eek:

大家樂1234 發表於 2006-7-2 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-7-1 02:10 AM:y CMq(W)k C'}5Wh
三條大陸妹(葉璇,麥嘉琪,張文慈)控制一間上市公司? 簡直兒戲!!!:eek: [/quote]pk y&\+}-N*_U7c
所以我不嬲都唔睇亞視

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.