娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2006-6-21 06:41 PM

香港最冇禮貌的人

任職文員的范小姐步出百貨公司,背後有位長者緩緩而至,但她沒有為長者拉大門,范小姐事後解釋,只是一時沒有留心,才沒有拉門讓長者先行,若當時看見尾隨的老人家,定必為他開門。
CPYv3I
$d2y/}!@p'U"G9nC 公司安排員工學習禮儀
y:eTd ZR G k.jD R?A5h2v"jG h$C
她認為港人整體不算太有禮貌,以100分為滿分只值50分,在其任職的公司,也曾收到客人投訴同事態度欠佳,公司更因此安排員工上堂,教授工作禮儀。cL3Kj-`+m
}R.s0ci3sh^
呢位小姐俾人踢爆之後仲要死撐, 最冇禮貌獎實至名歸 la:D

155220 發表於 2006-6-21 06:42 PM

50?!
raZ} {]X#d;|p
H7Yu X5V$} 20好似合適d:haha:

singleung1956 發表於 2006-6-21 06:46 PM

20都似乎過高

vv1668vv 發表於 2006-6-21 06:58 PM

hello   bigfish...謝謝分享。
$b}6t_*WBL v0mQ,k_
有時候覺得無問題,卻可能成為最大的問題。。FsYs5x:S
沒有可恥之心最令人可怕。
M_`4\L'[
tnvK9^2[ [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-6-21 at 07:00 PM [/i]]

yeuenes 發表於 2006-6-21 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-6-21 06:46 PM:H%O1U6_N ]7L4m0S X
20都似乎過高 [/quote]%p8l E S |"D8Q

^-ZMQR e m8Gxy4YG
i agree with u~~

kakeidevil 發表於 2006-6-21 08:55 PM

大把喇!呢d只係冰山一角!

12d3 發表於 2006-6-22 12:24 AM

我見過幾次冇人讓位比大肚婆坐,上文提及的為長者拉門都冇咁嚴重

bigfish 發表於 2006-6-22 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-6-21 06:58 PM:!uA*v'[ P}G)}3?6p
hello   bigfish...謝謝分享。
&v5om&w/z`u
hU+|8w f#[S 有時候覺得無問題,卻可能成為最大的問題。。
(CI scB7\ 沒有可恥之心最令人可怕。 L6[1oy5l6h@;bq~

5a A)V{*e6o4PoZ3[ [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-6-21 at 07:00 PM [/i]] [/quote]Rk$eD/X"x&z^{
講得o岩
k.]Twp5to 睇唔到有問題就係最大o既問題, 讀 gender/design d 人體會最深

cgdmzlam 發表於 2006-6-22 05:28 PM

我都試過幾次拉,|v7nh,xUg
我快到電梯門口%JFu\ kcs)V
見到條友仔  猛係度禁關門制'/Y l2]Ak)v
攪到我搭唔到電梯 U,F!MKdSv2Fj
差d遲到ZiU pJ7zT;l4s-N%[
我最憎恨呢d人??a V3[)q%E!n*G
我最憎恨呢d bk 仔

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.