香港最冇禮貌的人
任職文員的范小姐步出百貨公司,背後有位長者緩緩而至,但她沒有為長者拉大門,范小姐事後解釋,只是一時沒有留心,才沒有拉門讓長者先行,若當時看見尾隨的老人家,定必為他開門。公司安排員工學習禮儀
k.j D R?A5h2v"jG h$C
她認為港人整體不算太有禮貌,以100分為滿分只值50分,在其任職的公司,也曾收到客人投訴同事態度欠佳,公司更因此安排員工上堂,教授工作禮儀。cL3Kj-`+m
} R.s0ci3sh^
呢位小姐俾人踢爆之後仲要死撐, 最冇禮貌獎實至名歸 la:D 50?!
20好似合適d:haha: 20都似乎過高 hello bigfish...謝謝分享。
v0mQ,k_
有時候覺得無問題,卻可能成為最大的問題。。FsYs5x:S
沒有可恥之心最令人可怕。
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-6-21 at 07:00 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-6-21 06:46 PM:H%O1U6_N ]7L4m0S X
20都似乎過高 [/quote]%p8l ES|"D8Q
m8Gxy4YG
i agree with u~~ 大把喇!呢d只係冰山一角! 我見過幾次冇人讓位比大肚婆坐,上文提及的為長者拉門都冇咁嚴重 [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-6-21 06:58 PM:!uA*v'[ P}G)}3?6p
hello bigfish...謝謝分享。
有時候覺得無問題,卻可能成為最大的問題。。
沒有可恥之心最令人可怕。 L6[1oy5l6h@;bq~
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-6-21 at 07:00 PM [/i]] [/quote]Rk$eD/X"x&z^{
講得o岩
睇唔到有問題就係最大o既問題, 讀 gender/design d 人體會最深 我都試過幾次拉,|v7nh,xUg
我快到電梯門口%JFu\ kcs)V
見到條友仔 猛係度禁關門制'/Yl2]Ak)v
攪到我搭唔到電梯 U,F!MKdSv2Fj
差d遲到ZiU pJ7zT;l4s-N%[
我最憎恨呢d人??aV3[)q%E!n*G
我最憎恨呢d bk 仔
頁:
[1]