娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-6-23 04:01 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-6-23 13:51:
!}yer` ?/I 差人做野la [/quote]+|8j$}p1^*` ]
你咁叻?去報警囉,唔報好能衰既!!!
7S Oyb#l/lS3q 唔好得個講字,你要為你所信仰的一套所謂「道德價值」做d野,唔好齋吹......:sleep::sleep:

d228216 發表於 2006-6-23 04:26 PM

我本人都覺得 「大便」 依本野應該列入 三級 入膠袋 18禁.
.r8w8h'cOk#od
o6yN,SD4b*a8?)At 但係点解要由 婦女團體 去搞???  邊個唔頂超都可以去隊佢, 婦女團體叻d 定得閒d呢???/Kp%u0eU Tl h
a T v;}#^HF c!{d
小事化大係香港人既精神, 大遊行係香港既本土運動, 我地郁吓就一百幾十萬人上街, 遊行期間又唔會有事發生, 比人隊果d人之後又可以冇事, 邊個夠我地叻 !?[ZpAaL)w7^\@V

C:W-gcL~K 但要玩大家玩, 咪淨係比d 婦女團體 威哂至得架!

打狗棒 發表於 2006-6-23 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-23 16:26:|+S| i!q I R[ F c
我本人都覺得 「大便」 依本野應該列... [/quote]
:E%M [ ?X6tr?5F 咁硬漢哥你帶頭吹雞搞遊行,我一定支持,等我跟你威下......:naughty:

d228216 發表於 2006-6-23 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-23 04:50 PM:~] f })j-my6L

Tt1Ju tj w%x#v 咁硬漢哥你帶頭吹雞搞遊行,我一定支持,等我跟你威下......:naughty: [/quote] ex,bS I1O0cFJ&V-d}J2`
唔好啦, 同你行 行行吓 唔知去咗邊.....咁就唔好啦

打狗棒 發表於 2006-6-23 05:09 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-23 17:01:
*o"sCR]@q s fEn"X D"u%Xl
唔好啦, 同你行 行行吓 唔知去咗邊.....咁就唔好啦 [/quote] `j;{U,\/\X'N
去得邊?最多去搵d婦女聽下意見,交流一下.........:naughty:

~johncena~ 發表於 2006-6-23 05:30 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-23 16:01: }*h$`\'o vV+CQ0^ O

P%TF q(r5m|~ A 你咁叻?去報警囉,唔報好能衰既!!!
!TLf`:vQ 唔好得個講字,你要為你所信仰的一套所謂「道德價值」做d野,唔好齋吹......:sleep::sleep: [/quote]
;m] ~'F2d 你有問題嗎,睇睇新聞吧,差人己接受此案la,睇睇新聞吧,唔睇好能衰既!!!:fight:

打狗棒 發表於 2006-6-23 05:36 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-6-23 17:30:0Qt e:|;vg QWX`:y
I"d z.H6EY%p*Q(| i
你有問題嗎,睇睇新聞吧,差人己接受此案la,睇睇新聞吧,唔睇好能衰既!!!:fight: [/quote]0qwC3jT
接受代表乜?而家判左罪未?你唔見左隻豬,差人一樣受理,咁又點?:sleep:

~johncena~ 發表於 2006-6-23 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-23 17:36:)o?f%Nyq,r

{/\[.`K9D^'x7O.] 接受代表乜?而家判左罪未?你唔見左隻豬,差人一樣受理,咁又點?:sleep: [/quote]B \(f)l+b(y.p
接受姐係會處理此案,難道差人睇完就算:fight:

karenmoe 發表於 2006-6-23 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-6-23 06:04 PM:
:r\3ufU}o&Tv1T
Kiyr:aD 接受姐係會處理此案,難道差人睇完就算:fight: [/quote]2P[P ah4A_2k
接受唔代表會處理
,l1IhV`#|2Y'T fP 每年咁多案,差人理得幾多d0`[q+_
緊係處理左緊要個d1a*\s3N*I2y,P
無重要性個d就當然唔理
glE$p]8P1k6Vn yBdz0R6H#^ _ H{
除非有明顯證據證到依件事涉及違犯行為
5p b"_ O't"M5YW 否則差人最多都係轉介去相關既組織9q z)?:q t3Y f

#`?;Nns8uj8h [[i] Last edited by karenmoe on 2006-6-23 at 06:10 PM [/i]]

~johncena~ 發表於 2006-6-23 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-6-23 18:09:
x'I*K[ }9Ss8tu
1hcX\,Mh| 接受唔代表會處理K:],`6]{P}5g(k
每年咁多案,差人... [/quote]L I LbWV
每年咁多案,差人理得幾多do1T!NU,O @
太不負責任la:mad:

打狗棒 發表於 2006-6-23 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-6-23 18:09:
JQ'h*t lG2\sS
kC4J$S;|!d5G H 接受唔代表會處理!mUpUx+b
每年咁多案,差人... [/quote]
0z?8b'^Vd 一點也沒錯, 最好將此案轉介至"EF道德委員小組"審理, 讓一眾"道德紅衛兵"以他們超凡脫俗的道德觀念賞善罰惡。:good::D

打狗棒 發表於 2006-6-23 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-6-23 20:33:m$o(TV{+_
%iHlI!ee'v
每年咁多案,差人理得幾多
6]8_I*fi$@+tu V$Q 太不負責任la:mad: [/quote]&s"v6} CB-kC
連雞毛小事都要理? 簡直浪費公帑!!!UI"U iz%F aM _{G
不過話分轉頭, 無事生非的紅衛兵也是香港市民, 差人亦有責任招呼他們, 正如我上文所述, "拜神唔見雞"一樣可以去報案, 這就是市民的權利是也......:D

~johncena~ 發表於 2006-6-23 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-23 21:17:
;tg$_(u+cv:g0d+L-v
w5ao,\+Fi'We1| 連雞毛小事都要理? 簡直浪費公帑!!!... [/quote]V;~$zWH-u
(綜合報道)(星島日報報道)《壹本便利》刊登未成年歌手李蘊性感照事件有驚人發展﹗影視及娛樂事務管理處昨晚將事件轉交觀塘區重案組接手調查。截至昨日,影視處共收到四十四宗投訴《壹本便利》刊李蘊性感照,主要指有關報道意識不良。警方保護兒童政策組亦正根據《防止兒童色情物品條例》,調查雜誌拍攝的李蘊性感照片。
sA*N'R2Bf%|2S^
)k*N/C,v7m*n(cWa6H   李蘊母親昨向學校致歉,對照片出街後變成透視效果,感到詫異及被騙﹔又透露當初只應《壹週刊》訪問,不知報道會刊在《壹本便利》,而事先挑選的「陽光氣息」衣服卻變了性感服裝。李母聲言向雜誌採取法律行動﹔李蘊的經理人公司昨已向《壹本便利》發出律師信,要求公開道歉。
4Qg|h4RZ0l`
DJ,t{0U PM   李蘊就讀中學的校長吳道邦向本報表示,校方昨已安排學生事務主任及社工,分別與李蘊及其母親會面。他引述李母指,她雖然都在拍攝現場,但想不到照片刊登後會變成「透視效果」,她亦感到詫異及被騙,故她與經理人已諮詢法律意見,準備向《壹本便利》採取法律行動﹔李母昨更為今次事件對學校造成困擾而致歉。\i1w.k+x)Vd

@,d6Lk;so   李母又稱當日是接受《壹週刊》邀請進行訪問及拍照,但報道竟刊登在《壹本便利》﹔而採訪記者事先安排母女二人挑選「可拍攝有陽光氣息照片」的衣服,豈料到達拍攝現場後,卻換成一批性感服裝。
W+_'K~auf
|k([W2{4f |L   李蘊的經理人Peter昨日透過助手表示,已代表李蘊向《壹本便利》發出律師信,要求就性感照公開道歉,否則會向雜誌提出起訴。本報昨日分別聯絡《壹週刊》及《壹本便利》的總編輯,但截稿前仍未有回覆。nnj ?MRm(f6Y

O9h@k)J8p   吳校長又指,教師及社工與李蘊傾談後,發現她未因事件承受太大壓力,今天會如常回校考試。不過,吳校長表示仍會向李蘊作出嚴正的告誡,向她解釋同類事件不可再,「她好像仍未清楚今次事件的嚴重性,亦不覺自己要負上責任及感到羞愧。」 ^ l8QnL
5E$S)mTAJx4T(p^,_
  吳校長認為,李蘊仍未成年,可能未有足夠能力明辨是非,校方不會對她懲處,亦不會影響其考試成績及升班。「學校不會禁制李蘊繼續向星途發展,但已勸喻她的母親,好好考慮李蘊未來發展,星途、演藝有很多方式,但不是這種(拍攝性感照片),會有負面影響。」李蘊的校內成績中上,相信她能在原校升讀中四。
-VHY$i hEbvC K.G*Z5Ch(s@
  該校今天會向全體中三學生發出通告,解釋及教導學生了解今次事件,教師亦會加強向學生灌輸正確的德育概念。吳校長說﹕「我們最擔心其他同學,會因為這事把李蘊看成異類、英雄或偶像。」校方昨日亦已向教統局報告事件,亦會向有關政府部門申訴,並考慮向《壹本便利》投訴以表不滿。

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.