娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2006-6-22 07:18 PM

o岩o岩睇新聞透視

終於真真正正感受到咩叫做O 哂嘴
2Ix;N*Pw-I-d \v {+^U dL
D 人真係.......可以連正常既普普通通既足球知識都唔知)~"~7H8PP6mb7U

t:WM$Xmf2H"L-]T 最離譜係有人話.....一場波打10個, 12個 13個人...
P4w R j:dW0D9O#\,O 唉.................

571 發表於 2006-6-22 07:31 PM

大把呢d人架啦...連美國隊波衫有印埋US都講得出巴西..v3|8Ow5Z ?/TIr(e
高比仔可以話係 so金寶...

打狗棒 發表於 2006-6-22 07:57 PM

你睇無線播隔夜波都搵d九唔搭八女星做嘉賓就知.......:eek:

brightman 發表於 2006-6-22 08:04 PM

個車車, 講波唔識波不特止, 仲話阿叔講波悶. 太過大言不慚...睇波睇靚仔既話去睇外國男同志電影LA:nogood:

kakeidevil 發表於 2006-6-22 08:06 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-6-22 20:04:
t7XPW;L 個車車, 講波唔識波不特止, 仲話阿叔講波悶. 太過大言不慚...睇波睇靚仔既話去睇外國男同志電影LA:nogood: [/quote]_#~G\@:x ZBV
UB?'_4I8|

Us2BG`.^DI 係咪足球王果個車車?
5I6`$P1}_1eR 我覺得佢把聲好得意:good::D

brightman 發表於 2006-6-22 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-6-22 08:06 PM:`6Y~QM/dU+O
z$k&nsW II7A7TA
D T9EP:XY(?a
omw7|C?
係咪足球王果個車車?
%T,`*h9Wbr i'W 我覺得佢把聲好得意:good::D [/quote] [ P[*r${3Db
係, 佢做下綠葉搞下氣氛ok, 但係咪當正自己個style係王道至得架[IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f23/fun_photo/funny.gif[/IMG]

leungman 發表於 2006-6-22 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-6-22 20:30:
:Q(fRT.D&F l6~
U:WVC8^&jA7S 係, 佢做下綠葉搞下氣氛ok, 但係咪當正自己個style係王道至得架[IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f23/fun_photo/funny.gif[/IMG] [/quote]Y e/T-@W%G%t:}
只係阿叔有阿叔o既市場,佢有佢o既市場囉。但係阿叔做得咁耐,一定係佢個市場多D人buy囉。

571 發表於 2006-6-23 12:06 AM

好鍾意阿叔個一句: 我踢左二十一年波,我有咩唔敢講?

LMQ 發表於 2006-6-23 12:36 PM

都係鍾意阿叔講波佢唔會鼓吹人去賭波Dw6y.ti~\f
比起而家d乜野球彩台..真係感到無言...

Norman Chan 發表於 2006-6-23 03:06 PM

多餘。  唔係個個人mud 都識,唔鍾意足球d人咪唔識 lor.
0_!X8Xm9zKW 你又知唔知墨魚有幾多條觸鬚呀?

flash_2006 發表於 2006-6-23 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2006-6-23 03:06 PM:
M~v3HnM*Q 多餘。  唔係個個人mud 都識,唔鍾意足球d人咪唔識 lor.
$GN+v1NJ6udB7P 你又知唔知墨魚有幾多條觸鬚呀? [/quote]
6f5ZUdRM x 你有無睇到個節目架, 唔識波唔係問題, 但係唔好講到自己個套係好過人地專業個D:nogood:

秋葉林 發表於 2006-6-23 08:13 PM

[quote]Originally posted by [i]flash_2006[/i] at 2006-6-23 19:16:
*m-~?SS]
:r)nC$P.H @qA$E 你有無睇到個節目架, 唔識波唔係問題, 但係唔好講到自己個套係好過人地專業個D:nogood: [/quote]!S/s1[9sk#xO9A'ui

&w6F3E:r&i%W m,?Z 我都睇咗後面果part,好同意你個point,都唔知啲人點解可以
k*]e$zq(v;g 咁唔pro都仲响度扮晒嘢 :angry:
1^Rf!`#q8\BL
O/^L)o.s 不過,我覺得最唔pro都係無記新聞部,記得個節目埋尾果句佢哋竟然話阿叔退休之後,L#H$I WV!ASf
球員出身嘅評述員已經買少見少......  
]x5M"^a/bA:\
#v+kL6lg:nc4t 大佬 ! 係你哋無記冇暏,亞記有陳炳安、K佬又有細鬼同丘仔,就連英文台都有巴貝利,O7]@QMB
點會無紅褲子出身嘅評述員呀 :hitwall:
Kyy3J8^:_ Z!Zn a l[jk/o
[[i] Last edited by 秋葉林 on 2006-6-23 at 08:16 PM [/i]]

leungman 發表於 2006-6-27 09:58 PM

我地繼續好好珍惜阿叔講波o既日子喇:agree::agree:

76 發表於 2006-6-27 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]秋葉林[/i] at 2006-6-23 08:13 PM::U_"S)d1P#[

E$m MT` |"A{ A HFUs(xW/? t8t+e
我都睇咗後面果part,好同意你個p... [/quote]
,f)Q1c&Kj
Y)JY \K`t 係tvb 無.......= =

brightman 發表於 2006-6-28 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]秋葉林[/i] at 2006-6-23 08:13 PM:
UrBHO :S&W gh:]'W:_A5K
mYCm!]4V?:l6YD
我都睇咗後面果part,好同意你個p... [/quote]'_P"G[T%Ts
何輝都係紅褲子出身, 不過而家同陳譚新去左廣東講波.

sas 發表於 2006-6-28 03:54 AM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2006-6-22 07:18 PM:
P0` sQ4KB[ 終於真真正正感受到咩叫做O 哂嘴{-b(MD:l*RzA/W1O
4P*]_ WwLJ
D... [/quote]
8j/z'~8~$}!n 痴線cY"J9G)B_
唔識咪唔識囉%[*P9Df:v/v4{
有乜出奇?
6P|%s|'uuN ? M6z 呢個世界咁大,你識得幾多野
uv$dL X;w9m-g!k 你以為係基本常識姐,人地可能連足球都唔知係咩啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.