娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-6-23 01:55 AM

邊個彈過"一本便利"道德有問題者, 最好發毒誓: "以後唔睇, 睇親正契弟!!!" 敢嗎?:D

karenmoe 發表於 2006-6-23 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-23 01:55 AM:
X;i2a\w`W2l 邊個彈過"一本便利"道德有問題者, 最好發毒誓: "以後唔睇, 睇親正契弟!!!" 敢嗎?:D [/quote]`(TT9}V J
唔睇又點知佢道德有問題呢?

alantai 發表於 2006-6-23 02:53 AM

雖然係你情我願,不過便利唔係幾好M3D vIAY+e'z
大部份男仔都like睇靚女,我都係
R/h'J E"ze 我第一眼望落去,真係眼前一亮*\&AJ.R!PuHp
但一諗起佢只係得14歲,開始有D罪惡感s,\l1J7KP X+O
香港既開放程度真係直迫日本!!

kaiwahleung 發表於 2006-6-23 03:16 AM

support!!

lkilkilkill 發表於 2006-6-23 06:15 AM

睇左咁多人既意見,又好似好有道理。不過我就想問下,如果被影果個係佢親人,甚至係自己女兒,你估又有乜感覺呢?呢次大家真係要嚴肅d睇呢件事,因為唔係一般女星露點賣弄性感咁簡單,係未成年少女,仲著住校服架。心理上一定有影響。如果當不了了之冇事既話,一開先例,"以後大你地大飽眼福喇,做乜都唔怕比人告喇"........."冇露點、冇除衫喎,邊有淫呀"....有d野唔係見到先叫做係。你地試下係街比人望多你女朋友兩眼丫,你唔怒目相對、甚至喊打喊殺.....你女友可能仲著得多衫啦。.......另外,係呢件事上面,傳媒、經理人和家長真係要付上不同程度既責任。她仲細,心智真係未成熟架。

kjkj 發表於 2006-6-23 07:03 AM

投訴表格,我點解要投訴啊*]S~9Bi^2~0S)e
我就是喜歡買啊,我就期期都買便利*z5[;L/Fk0f q
你咬我食啊N#Q'b^C)A$ry Z5X(KQ
樓主你好naive啊

wind69 發表於 2006-6-23 07:12 AM

有時連自己底線 set 左o係邊個位置都未搞清楚,遇到少少事就要即刻企出黎為乜鬼道德意識形態同人拗餐死!唉~~你話做人幾辛苦呢.....:cry:

665 發表於 2006-6-23 08:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

665 發表於 2006-6-23 08:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

天之皇者 發表於 2006-6-23 09:31 AM

支持,還森美一個公平

lkilkilkill 發表於 2006-6-23 11:32 AM

所以咪話囉,係呢件事上面,傳媒、經理人和家長真係要付上不同程度既責任。她仲細,始終心智真係未成熟架。

高佬光 發表於 2006-6-23 12:52 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2006-6-22 07:57 PM:
/nbWvK 救救小童..唔好俾個便利咁搞落去...(C... [/quote](T.V9o&h f)P5^,g$v

a"Ny3Rc6^x*^
)r:~&bm-V&k%jD%j2r 你on9 ga?  而家著泳亡 大個就除衫 你有無用過你個腦諗過野

高佬光 發表於 2006-6-23 12:54 PM

[quote]Originally posted by [i]lkilkilkill[/i] at 2006-6-23 06:15 AM:5i p(|-i/i/n:_
睇左咁多人既意見,又好似好有道理。... [/quote]vC HPKL)?O8[^

Om!V](k6B!Yb 你係咪又係on9 ga?  
`9KP8ST9X 咩係性感 個定義係咩呀
y6r%o*]u 我覺得一d問題都無  
cB1n @n 佢而家拋個胸出黎呀?)N{jmEK
佢影既相我覺得好普通囉

ming8964 發表於 2006-6-23 01:36 PM

係呢版同打狗棒兄之流講道德, 咪對牛彈琴!!!-r?Ww;C Z~ij"m
睇世界盃好過啦!!!

彤b 發表於 2006-6-23 01:40 PM

有咁既觀眾8hq%vM,]!e-|/@Y
先有咁既特寫 i@8alF
!tk#xC9KEY
當然有咁既特寫
,z dVMg's 就會有咁既觀眾
6F8~)mLG/_x M*K;k RF \W#S/{
唔好話便利公司點點點
rO$SB!CTl d公司同cream都係搵食者` \a-m!fo"|(D.q{'J
其實我地應該反省下
$s~.S+gW5E4T 點解會有呢一班睇d咁既野既人

打狗棒 發表於 2006-6-23 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2006-6-23 13:36:
1sk u1W HL'vc 係呢版同打狗棒兄之流講道德, 咪對牛彈琴!!!N&T8X\;OC7Cm
睇世界盃好過啦!!! [/quote]{+^A }0c._
你對我宣揚這些"假道學", 當然是對牛彈琴!!!:sleep:

打狗棒 發表於 2006-6-23 03:14 PM

[quote]Originally posted by [i]高佬光[/i] at 2006-6-23 12:52:"j?D'S1lX8l*t,W
~5v/s&jk
"I'a+l-E5kB;v6l e{

iW0f%haS|l 你on9 ga?  而家著泳亡 大個就除衫 你有無用過你個腦諗過野 [/quote]
!m1|&{| { N"Hx&A 哈哈, 佢梗係想睇人除衫啦.........:D

lkilkilkill 發表於 2006-6-23 05:06 PM

大部份人都係一己私慾,都唔諗深入d和長遠d,唔係度pose喇,算喇.............總之有一日,你地既囡囡不幸地有事發生,記住唔好賴社會和政府呀。

打狗棒 發表於 2006-6-23 05:21 PM

[quote]Originally posted by [i]lkilkilkill[/i] at 2006-6-23 17:06:%y/B%}P*q
大部份人都係一己私慾,都唔諗深入d和長遠d,唔係度pose喇,算喇.............總之有一日,你地既囡囡不幸地有事發生,記住唔好賴社會和政府呀。 [/quote]'j&oX3UwAde6cb,x
拗人唔贏又咒人家人?好一個「道德派」?:good:
va+{S Sv n 你咁驚?第時記住將你個囡鎖入保險箱,唔好比佢接觸呢個敗壞社會。:sleep:

665 發表於 2006-6-23 08:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.