娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-6-23 10:00 AM

:help:北上工作~~大家幫幫手~講d意見

:help:我其實想問下大家2CH9w.lB Z#GmV6UU@
有咩工作可以唔駛返公司工作嫁
(L~O\-c 可以係世界各地隨處都可以工作???3gh Q gpOI [f1q

;O id"v w?A 小弟想返大陸工作 E3CP'Aq"E
唔知道大陸有咩相對好既職位可以做??g1ND7F6r7X
實際小小r uoV0_
廢話唔好講~~例如~清潔 苦力  經理 之類
hZ Zs5q,j_@
d#n,on4e#L%W!l$r 如果大家有心水y8\\.Ga jp1U-m
小弟可以先係香港學技能
1}%hu5} s 之後返大陸做工~都得~~~~~~~~,RBt.X1O!cp s[

m5j!JC t} 幫幫我手拉~   個界大佬:help::help:~~~~~~~~~~

12d3 發表於 2006-6-23 03:13 PM

>可以係世界各地隨處都可以工作???
Rg0g%m2A+P 航空'@+SsH g+t

&r:n9Ry iE}[:zq/y >小弟想返大陸工作
Tc?B"d 係往返定長註?
j[ FX{z#@j*U 做電子業要返大陸.

cgdmzlam 發表於 2006-6-23 04:54 PM

長駐

12d3 發表於 2006-6-24 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-23 04:54 PM:$y~j}_1R}OP{
長駐 [/quote];zPE8ZE |EM E

K N7vaK&d|#\ 我只係知電子業有長駐大陸的職位. 職責都係睇住條生產線同做測試. 不過要電子工程畢業.
-Q }ZR'^0b(n(f3Xt 其他行業我就唔清楚啦.

cgdmzlam 發表於 2006-6-24 03:23 PM

多謝晒~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

gaye 發表於 2006-6-24 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-23 10:00 AM:
Xw.{/N9g:pwHz :help:我其實想問下大家
2iw.w"S2l c 有咩工作可... [/quote]#]}4@%@0E0`
aA1l5NQ{Q
學左普通話先, 唔係講笑, 去廣東地方都仲好少少, JO"O`2U"be
如果出差去遠d , e.g. 北京上海 , 普通話絕不能不懂

cgdmzlam 發表於 2006-6-26 09:21 AM

哈哈~~~~~~~
&C(~j;K6Z9Y9S      我同意
}7OZwQ R5Dq!d!rb   不過普通話好簡單;z.`*r E"wC9B}
         我覺得好易學既姐
+bj+v2C"[ ^L+v#\ 呵呵~~~~~~~~~~~~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.