:help:北上工作~~大家幫幫手~講d意見
:help:我其實想問下大家2CH9w.lB Z#GmV6UU@有咩工作可以唔駛返公司工作嫁
可以係世界各地隨處都可以工作???3ghQgpOI[ f1q
小弟想返大陸工作 E3CP'Aq"E
唔知道大陸有咩相對好既職位可以做??g1ND7F6r7X
實際小小r uoV0_
廢話唔好講~~例如~清潔 苦力 經理 之類
如果大家有心水y8\\.Ga jp1U-m
小弟可以先係香港學技能
之後返大陸做工~都得~~~~~~~~,RBt.X1O!cp s[
幫幫我手拉~ 個界大佬:help::help:~~~~~~~~~~ >可以係世界各地隨處都可以工作???
航空'@+SsH g+t
>小弟想返大陸工作
係往返定長註?
做電子業要返大陸. 長駐 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-23 04:54 PM:$y~j}_1R}OP{
長駐 [/quote];zPE8ZE|EM E
我只係知電子業有長駐大陸的職位. 職責都係睇住條生產線同做測試. 不過要電子工程畢業.
其他行業我就唔清楚啦. 多謝晒~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-23 10:00 AM:
:help:我其實想問下大家
有咩工作可... [/quote]#]}4@%@0E0`
aA1l5NQ{ Q
學左普通話先, 唔係講笑, 去廣東地方都仲好少少, JO"O`2U"be
如果出差去遠d , e.g. 北京上海 , 普通話絕不能不懂 哈哈~~~~~~~
我同意
不過普通話好簡單;z.`*r E"wC9B}
我覺得好易學既姐
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~
頁:
[1]