娛樂滿紛 26FUN's Archiver

donald15 發表於 2006-6-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-23 11:32 PM:
b)OSz#gM K;RBA+v:_j{ert

x*s`1GqQ T:t0O
L c:~!vyK5e 佢一直都比人告的,亦計埋入成... [/quote]
4t"a!D`*M0k 呢d咪做壞個市囉$xIx Y U SS$s
人地比自由你你又搞到咁既樣A1eP4yw9H
濫用應有既自由8kWfqv7e4^g
到時封鎖晒呢d咁不良既雜誌呢班野真係喊到無謂5q2u?-S+XRj-J8v'O
都唔明點解d電視電台節目就會有人出黎話意識唔好又點樣岐視又乜又乜eO`0DaFKx(A,hN
呢d雜誌期期都坦胸露臂唔通意識冇問題???f9OOwC7l*^
香港人就係咁自己鍾意既就幾cheap幾低俗都唔覺得有問題:xU s:\,J_
一見到d唔鍾意既就鬧到飛起
F$` bjbi*[1l.I] 香港人幾時先會進步
3|$R9uy!JN4{ 冇眼睇

MUSTANG610 發表於 2006-6-24 12:08 AM

今日我同學勁好笑,,一出學校門口就大叫,,d記者死左去邊,,,過泥訪問我

打狗棒 發表於 2006-6-24 12:16 AM

香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意左右, d人痾屎唔出都搵警察;
[F0w"OBhT 並且乜都受理, 不過「雷聲大、雨點小」, 拉韓國農民一事已知, 最後一個都告唔入, 浪費公帑!!! 我夠膽批死呢單野最後不了了之, 無人入罪; 唔信? 邊個夠膽輸賭?:naughty::sleep:

donald15 發表於 2006-6-24 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-24 12:16 AM:
T7h%q"A4e5^1J,k 香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意... [/quote]
.{gV"u!U Uo[ k 呢d情況真係多的是!\t6a1M+L
唔知仲有冇人記得古惑天皇呢$f*RE'}~;x5NO
依家又不了了知

Juninho 發表於 2006-6-24 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]donald15[/i] at 2006-6-23 11:58 PM:
;g8^!FIl w t#Pbc y(b@(v
o{`/K6`Z] 呢d咪做壞個市囉
+R)Z)q5dLC)X9U 人地比自由你你又... [/quote]] uJm'd9kR c dO
i6D%p X*OiKb

7{^Z*_V/Wh!Fh 閣下 言下的「香港人」一辭指涉太闊囉。香港cheap人香港道德人香港出版人香港讀者群香港一般人香港仔香港女香港太香港佬香港同志香港乜香港物,H t.A-kG$[v'L:e
肯定價值取向道德立場大相徑庭 南轅北轍 相去甚遠,
3Iq!\:j$Hds;@ 如果一言蔽之話香港人無進步未免太空太虛。
{B p3e)\3r9g ]\y j;qm)UZ8?g*h N
問題就是你覺得大便cheap大便賤,我覺得古惑江湖漫畫無良,8]4~t*X,@/Q-g`
但就係市場上有大班香港廣告人大班香港讀者肯俾錢買書,,HX(U5{1y-c [a*he
咁有供有求,有睇唔過眼反的人,又有追逐者一班,?&T Im.T2dZ
睇唔過眼有要求的可以鬧,但買那班繼續買,又真係吹佢唔漲。
.n k[V7t7ghFL
k"]i"j]2E c\3a 另,我又覺得要鹹要賤都唔一定唔進步,西歐各國鹹書立度嚇死人,
g)I"u.d1k})uF$f 變態日本仔三仔四仔睇到你唔睇,美國小電影自成工業有制度。
Bz(?/]wn rp 網上最搵錢的不是B2B不是ebay/ amazon,仍然是鹹網。e1c$^pI)`3i
似乎又同進唔進步無咩關係。 d E}2Y7L {8O%C0H
想起早幾年套「豪情」,大學生搞出版出鹹書的故事……

long winer 發表於 2006-6-24 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 12:08 AM:w'u e/G%U xnIM
今日我同學勁好笑,,一出學校門口就大叫,,d記者死左去邊,,,過泥訪問我 [/quote]
)H8] q2DQo_KL3j 我讀果陣,周不時學校出面,唔係警車就採訪車... A+z lFXo%r
你唔使輔導嗎:P  /u-?CM;U/j^d
學校係咪仲係個老女人揸旗:confused:

Juninho 發表於 2006-6-24 12:29 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-24 12:16 AM:,Z5j}*y]/A)B3}
香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意... [/quote]
c_tN9l%o
T2avZ+s#EW )C0? J*` R'C.k `

m*q:BN!~q 呢舖我同意狗哥你,X h en4c-xj{T&J/g)X
都唔知查咩 同告咩?t8uB3fgwlO
查實妹妹仔都無野睇,三點不露睇相完全入唔到大便意淫,
xBZ:g2w5hru4n#N 我都唔係好明重案組究竟查咩?^'aHDfE3L
查下Design有無執相?查下邊個Party 講大話瀉膊?
e|9I;v&wF\ 定玩野搬晒所有 Mac機番差館慢慢玩。

donald15 發表於 2006-6-24 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-24 12:22 AM:
'z k7z)d \0V7c4M ;g8T;[_;O0\ A X1iJ6^
D B:sRV M5nRU|P

d8U_CYLh8} 閣下 言下的「香港人」一辭指涉... [/quote]
5?A2XB7HdjV 香港人既意思係明就會明架啦q$][yM-G7N
以你既理解能力冇理由會拆解咁小既野既
$E/k4k.bO R_5e 講番正題便利甚至其他同類雜誌如果佢係以鹹書角度去做既話係的確冇問題既
8}c:D i4rE'o 不過應該要用番色情雜誌既做法去做囉~%p6o^7\8KZ
入膠袋加上警句標語6{ N|SY"_!jW!y
但係依家佢完全冇呢d野

MUSTANG610 發表於 2006-6-24 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2006-6-24 12:24 AM:
4h| i+p V)IL q9T3kzI|~$K
我讀果陣,周不時學校出面,唔係警車就採訪車...T`%k:f-m-V
你唔使輔導嗎:P   i_)A:[-umJ3h
學校係咪仲係個老女人揸旗:confused: [/quote]/ZQW*b I1p!Rg
係a,,,

homan~ 發表於 2006-6-24 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 12:40 AM:3V X&cy#_$?;X}Z
HWpB0~.u1`
係a,,, [/quote]
'z`3A7MH,t? e x'o
s8ygb6ES&q 好奇問下,
.?@d2\sE a dCN2[8J+D%Q0J)R
係邊間中學 ? :D

打狗棒 發表於 2006-6-24 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-24 00:29:n$i+f9?6oKE

x;{3J-v zF:S~"D
#aQ I{0zA d g4g*nFT;J,E,t
M\2Y;Q] HO!G]3D
呢舖我同意狗哥你,
@_kU9~5N7e4r'g 都唔知... [/quote]Z Z0j$KP w
講真, 我真係冇興趣睇輯相, 因為都冇野睇; 只有心術不正的人才會覺得有問題;
#I(TW#q6M/[E`\L 但我之前亦估唔到會鬧到去差館, 由此可見香港有一部份人真係食飽飯冇屎痾, 乜春都投訴一餐........:giveup:

MUSTANG610 發表於 2006-6-24 09:06 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-6-24 12:58 AM:dQ4E'MMK
4znm&Fes S

!Ja\"{D4@*d 好奇問下,
!RT1A$R.A_ })f1|Fa
係邊間中學 ? :D [/quote]:Z%P6[Cn [;ve5C+Q
我只可以同你講樂華

155220 發表於 2006-6-24 09:12 AM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 09:06:-Q @7l,d IqS v(O
]C1}X5gz5d
我只可以同你講樂華 [/quote];|wL[$R9ns
@?8w(HG
我有個仲讀緊書既師兄上無線做節目:P

ironcross 發表於 2006-6-24 09:13 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-6-23 09:18 PM:
nv^0@-E [color=Red]重案組查Cream妹艷照案[/c... [/quote]4W ^3?)A*[k9A^
[size=6][b][list=1];?rZH)Q6Vg
[*]話唔定個校長忍咗佢好耐, 而家借勢打擊兼打壓佢:D
t c*Q3TA/U!X:yL [*]又話唔定個校長妒忌人地嗰女可以入娛圈(who knows?):Dk|ZWJM y,N C_+i;c
[*]又係D社工證明自己懶重要的時候:D[/list][/b][/size]

彤b 發表於 2006-6-24 10:24 AM

由於
"q[!At8On 香港既文化只是由外地輸入
_xIg Y$uf!n-`0e 加上英式教育只係注重培訓精英,無注重文化
:W,vBk8PX0C)p 慢慢既香港人只是滿足本能(食,訓,性等等)上既需要
W2N&l C,BaMf;TH 所以出現好多好似便利咁既雜誌Og}kb(UI

#@9ZTMY ]'t(N)H 另外用填duck式教育
(sz_!I"F 其實果一批所謂既精英也欠缺分析力(是背書好勁但無分析力都得只要你背得書就可以做精英)D H`N,?P-o2f
唔係精英果d更加唔洗講
Q7d {2DX g9w9o 所以香港人就會把持果d所謂既理據係咁去投訴投訴投訴

ironcross 發表於 2006-6-24 09:02 PM

[size=6][b]又唔見有人提議禁《神鵰俠侶》, 呢本嘢講師生戀嗰喎[/b][/size]

7dragon7 發表於 2006-6-24 09:26 PM

如果搵d3,4 線姐仔拍呢張相
'm"Q}wO 我地會覺得太小兒科, 無野睇
+l:?E ] g(N&\ W'h 搵阿李蘊小妹妹拍呢
Q YKS"D9^j~aZ] 就攪左咁多事出來M:f;agI)Ev!`
聽聞拍照時佢阿媽都係度Ym4W*UQO^K
...................}&zua1N~d
其實呢位阿媽俾個女細細個出來攪埋d咩cream
'hb T.Re6^?;e 就應該預左會有呢d事發生
t"mfD"T4_,{ 不過呢張相........又真係大驚小怪多一點!!!
EB+I_]?:nR%Hx1m 唔知嘈咩???

ilovesai666 發表於 2006-6-25 02:37 AM

邊忽色情先.......#h N&vW KL},Epk
d人都多餘............
pv8SmO+t
:A!{kz/w v IL 如果個有14歲小妹妹拍全裸"藝術照"E lV`wc
又係咪色情先........3ov,MrT5X$N];tA'm
本身d相就唔色情
^s%^:@%y W)O-S 只不過係d人凡事先以色情眼光去睇先至覺色情
:L] }l?5L2^Hd|'P
^3c*r)]5[#H c9JI4EY 個校長又多餘#b*EO e.Ou'd5i"V
咁李蘊著3點色去沙灘照低左相7l8EO&H5mvo&z
壹本便利刊登又係咪色情先~~~L r?BT}2H*hZ6GM
咁究竟打好晒底咁濕身色情d
X!_#O7z4@~ L{ 定三點式色情d先~~~*LZ @Q2?9g8S:pR K
都唔知個校長係咪用色情眼光睇先搞到咁

大家樂1234 發表於 2006-6-25 03:06 AM

呢d都比重案組黎查你係到搞笑牙=.=r-l)x GvS
不如話出動聯邦密探,國際刑警,sdu j9C0~{*K
等等黎查

12d3 發表於 2006-6-25 03:43 AM

交比重案查,挫得入又點?結果咪又係罰款了事,陪常比佢兩母女.
$Vt$| B-AKA 講到尾,又係錢作怪:nogood:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.