[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-23 11:32 PM:
K;RBA+v:_j{ert
佢一直都比人告的,亦計埋入成... [/quote]
呢d咪做壞個市囉$xIx Y U SS$s
人地比自由你你又搞到咁既樣A1eP4yw9H
濫用應有既自由8k Wf qv7e4^g
到時封鎖晒呢d咁不良既雜誌呢班野真係喊到無謂5q2u?-S+XRj-J8v'O
都唔明點解d電視電台節目就會有人出黎話意識唔好又點樣岐視又乜又乜eO`0DaFKx(A,hN
呢d雜誌期期都坦胸露臂唔通意識冇問題???f9OOwC7l*^
香港人就係咁自己鍾意既就幾cheap幾低俗都唔覺得有問題:xUs:\,J_
一見到d唔鍾意既就鬧到飛起
香港人幾時先會進步
冇眼睇
今日我同學勁好笑,,一出學校門口就大叫,,d記者死左去邊,,,過泥訪問我
香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意左右, d人痾屎唔出都搵警察;
並且乜都受理, 不過「雷聲大、雨點小」, 拉韓國農民一事已知, 最後一個都告唔入, 浪費公帑!!! 我夠膽批死呢單野最後不了了之, 無人入罪; 唔信? 邊個夠膽輸賭?:naughty::sleep:
[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-24 12:16 AM:
香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意... [/quote]
呢d情況真係多的是!\t6a1M+L
唔知仲有冇人記得古惑天皇呢$f*R E'}~;x5NO
依家又不了了知
[quote]Originally posted by [i]donald15[/i] at 2006-6-23 11:58 PM:
呢d咪做壞個市囉
人地比自由你你又... [/quote]]
uJm'd9kR
c dO
i6D%p
X*OiKb
閣下 言下的「香港人」一辭指涉太闊囉。香港cheap人香港道德人香港出版人香港讀者群香港一般人香港仔香港女香港太香港佬香港同志香港乜香港物,H t.A-kG$[v'L:e
肯定價值取向道德立場大相徑庭 南轅北轍 相去甚遠,
如果一言蔽之話香港人無進步未免太空太虛。
j;qm)UZ8?g*hN
問題就是你覺得大便cheap大便賤,我覺得古惑江湖漫畫無良,8]4~t*X,@/Q-g`
但就係市場上有大班香港廣告人大班香港讀者肯俾錢買書,,HX(U5{1y-c[a*he
咁有供有求,有睇唔過眼反的人,又有追逐者一班,?&TIm.T2dZ
睇唔過眼有要求的可以鬧,但買那班繼續買,又真係吹佢唔漲。
另,我又覺得要鹹要賤都唔一定唔進步,西歐各國鹹書立度嚇死人,
變態日本仔三仔四仔睇到你唔睇,美國小電影自成工業有制度。
網上最搵錢的不是B2B不是ebay/ amazon,仍然是鹹網。e1c$^pI)`3i
似乎又同進唔進步無咩關係。d
E}2Y7L {8O%C0H
想起早幾年套「豪情」,大學生搞出版出鹹書的故事……
[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 12:08 AM:w'u e/G%U
xnIM
今日我同學勁好笑,,一出學校門口就大叫,,d記者死左去邊,,,過泥訪問我 [/quote]
我讀果陣,周不時學校出面,唔係警車就採訪車...
A+zlFXo%r
你唔使輔導嗎:P /u-?CM;U/j^d
學校係咪仲係個老女人揸旗:confused:
[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-24 12:16 AM:,Z5j}*y ]/A)B3}
香港差佬最得閒, 而且最易被所謂民意... [/quote]
)C0?J*`
R'C.k `
呢舖我同意狗哥你,Xh
en4c-xj{T&J/g)X
都唔知查咩 同告咩?t8uB3fgwlO
查實妹妹仔都無野睇,三點不露睇相完全入唔到大便意淫,
我都唔係好明重案組究竟查咩?^'aHDfE3L
查下Design有無執相?查下邊個Party 講大話瀉膊?
定玩野搬晒所有 Mac機番差館慢慢玩。
[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-24 12:22 AM:
;g8T;[_;O0\A
X1iJ6^
D B:sRVM5nRU|P
閣下 言下的「香港人」一辭指涉... [/quote]
香港人既意思係明就會明架啦q$][yM-G7N
以你既理解能力冇理由會拆解咁小既野既
講番正題便利甚至其他同類雜誌如果佢係以鹹書角度去做既話係的確冇問題既
不過應該要用番色情雜誌既做法去做囉~%p6o^7\8KZ
入膠袋加上警句標語6{N|SY"_!jW!y
但係依家佢完全冇呢d野
[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2006-6-24 12:24 AM:
q9T3kzI|~$K
我讀果陣,周不時學校出面,唔係警車就採訪車...T`%k:f-m-V
你唔使輔導嗎:P i_)A:[-umJ3h
學校係咪仲係個老女人揸旗:confused: [/quote]/ZQW*b
I1p!Rg
係a,,,
[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 12:40 AM:3V X&cy#_$?;X}Z
HWpB0~.u1`
係a,,, [/quote]
好奇問下,
dCN2[8J+D%Q0J)R
係邊間中學 ? :D
[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-24 00:29:n$i+f9?6oKE
d
g4g*nFT;J,E,t
M\2Y;Q]
HO!G]3D
呢舖我同意狗哥你,
都唔知... [/quote]Z Z0j$KP w
講真, 我真係冇興趣睇輯相, 因為都冇野睇; 只有心術不正的人才會覺得有問題;
但我之前亦估唔到會鬧到去差館, 由此可見香港有一部份人真係食飽飯冇屎痾, 乜春都投訴一餐........:giveup:
[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-6-24 12:58 AM:dQ4E'MMK
4znm&FesS
好奇問下,
})f1|Fa
係邊間中學 ? :D [/quote]:Z%P6[Cn
[;ve5C+Q
我只可以同你講樂華
[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-24 09:06:-Q@7l,dIqS
v(O
]C1}X5gz5d
我只可以同你講樂華 [/quote];|wL[$R9ns
@?8w(HG
我有個仲讀緊書既師兄上無線做節目:P
[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-6-23 09:18 PM: