娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2006-6-23 09:18 PM

重案組查Cream妹艷照案

[color=Red]重案組查Cream妹艷照案[/color] (2006-06-23 05:05:00)gY@5gx r4\n*SV
  5x6?/cs j Ug%IJ%L}5r
     (綜合報道)(星島日報報道)《壹本便利》刊登未成年歌手李蘊性感照事件有驚人發展﹗影視及娛樂事務管理處昨晚將事件轉交觀塘區重案組接手調查。截至昨日,影視處共收到四十四宗投訴《壹本便利》刊李蘊性感照,主要指有關報道意識不良。警方保護兒童政策組亦正根據《防止兒童色情物品條例》,調查雜誌拍攝的李蘊性感照片。
]$h#W,|4[;j ~B*t D:d&P3U
  李蘊母親昨向學校致歉,對照片出街後變成透視效果,感到詫異及被騙﹔又透露當初只應《壹週刊》訪問,不知報道會刊在《壹本便利》,而事先挑選的「陽光氣息」衣服卻變了性感服裝。李母聲言向雜誌採取法律行動﹔李蘊的經理人公司昨已向《壹本便利》發出律師信,要求公開道歉。
:y G-Wr p } I O]0rP:ih)M
  李蘊就讀中學的校長吳道邦向本報表示,校方昨已安排學生事務主任及社工,分別與李蘊及其母親會面。他引述李母指,她雖然都在拍攝現場,但想不到照片刊登後會變成「透視效果」,她亦感到詫異及被騙,故她與經理人已諮詢法律意見,準備向《壹本便利》採取法律行動﹔李母昨更為今次事件對學校造成困擾而致歉。 yo!lT5CV

K/q ~fxc"G;['t   李母又稱當日是接受《壹週刊》邀請進行訪問及拍照,但報道竟刊登在《壹本便利》﹔而採訪記者事先安排母女二人挑選「可拍攝有陽光氣息照片」的衣服,豈料到達拍攝現場後,卻換成一批性感服裝。q!c9j&Bl_w'R#KnzW

'T%ikN:h9F   李蘊的經理人Peter昨日透過助手表示,已代表李蘊向《壹本便利》發出律師信,要求就性感照公開道歉,否則會向雜誌提出起訴。本報昨日分別聯絡《壹週刊》及《壹本便利》的總編輯,但截稿前仍未有回覆。
cXY^*l.b(C
*g{&l8L$B'j?   吳校長又指,教師及社工與李蘊傾談後,發現她未因事件承受太大壓力,今天會如常回校考試。不過,吳校長表示仍會向李蘊作出嚴正的告誡,向她解釋同類事件不可再,「她好像仍未清楚今次事件的嚴重性,亦不覺自己要負上責任及感到羞愧。」Aq^*AGy'U

/J$?4{*D8O7DNe2s*e   吳校長認為,李蘊仍未成年,可能未有足夠能力明辨是非,校方不會對她懲處,亦不會影響其考試成績及升班。「學校不會禁制李蘊繼續向星途發展,但已勸喻她的母親,好好考慮李蘊未來發展,星途、演藝有很多方式,但不是這種(拍攝性感照片),會有負面影響。」李蘊的校內成績中上,相信她能在原校升讀中四。U e*I kt4g%b!q8w
j c`k| F7K8_ X b
  該校今天會向全體中三學生發出通告,解釋及教導學生了解今次事件,教師亦會加強向學生灌輸正確的德育概念。吳校長說﹕「我們最擔心其他同學,會因為這事把李蘊看成異類、英雄或偶像。」校方昨日亦已向教統局報告事件,亦會向有關政府部門申訴,並考慮向《壹本便利》投訴以表不滿。
'Q+_V]BjU
B]A#Q C&x3HjnF ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------AWq#Ggt
g h.g$S2vu,`k
壹仔今次麻煩喇$H%d `R?So
但我唔係好信佢阿媽講既野U2Kp$a*A X&^M.^
:angry::angry:

cfccfcc 發表於 2006-6-23 09:30 PM

我覺得佢都唔係特登影性感相 VC P5M:t |X]
係比人搞到咁......3T B!yO+g
4?)a)n9tCd
所以個校長好衰,直接同佢咁講
o;z#b4m)^o,|u0ei 係都同佢老母講啦

seafireson2 發表於 2006-6-23 09:46 PM

"她雖然都在拍攝現場"....."豈料到達拍攝現場後,卻換成一批性感服裝。"&~3Ze+Z t:f!A:E(Qs
佢係現場,見到個女d衫變0左性感服裝,點解唔阻止?????點解個女仔唔出聲?????
#onZv-jO 明顯係佢地都同意la~~~~只不過事後被人投訴,立即"瀉駁",話便利衰.........

MUSTANG610 發表於 2006-6-23 09:49 PM

死啦,,大鍋,,會唔會訪問我

〥~灝~〥 發表於 2006-6-23 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-23 09:49 PM:
h^U(\-r9Is 死啦,,大鍋,,會唔會訪問我 [/quote]MF1k%n1A6DO-v%R{c
做咩會訪問你

康bb 發表於 2006-6-23 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2006-6-23 09:51 PM:%y+[V:O2P` o'y
n}kJG h~} L
做咩會訪問你 [/quote]
&E;f"rgn Ew/F,x$N4p 佢靚女ma

cgdmzlam 發表於 2006-6-23 10:06 PM

哈哈~~~~~~~
sLT8ZxW*k5h 腦轉得快d拉~~~~~~
(S ?8G6bF'@u 唔好下下都56k

Dr.anger 發表於 2006-6-23 10:22 PM

鬼信個o靚妹...有幾張都傻tube top...唔好懶正經啦..."V S5eW8b Q1TV
又話唔知壹仔度登,鬼信佢呀!!唔知既話,佢同佢呀媽都有責任!!

MUSTANG610 發表於 2006-6-23 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2006-6-23 09:51 PM:/T6k%DD1Zx

KP] Hy 做咩會訪問你 [/quote]
\ {5}9@`7_DIC0bw"} 我同佢一間

~johncena~ 發表於 2006-6-23 10:52 PM

好,差人做野la

karenmoe 發表於 2006-6-23 10:57 PM

重案組??
;w4T9T5]h
6H@+T(Ju X,y^Z 依單算重案??
%i _Gd)y6ct 駛唔駛咁高調呀?

Juninho 發表於 2006-6-23 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-23 10:35 PM:
ve gTB 8dnv Y-fgp|
我同佢一間 [/quote]
s;PkKN q&Xt$vCPn O

8]^p#T&r{'vv ee3j m 咁你有無 「因為這事把李蘊看成異類、英雄或偶像。」/K9v5|+Q1yTQ
千祈唔好喎,你地個校長大人好擔心你地咁做架。

Juninho 發表於 2006-6-23 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-6-23 10:57 PM:
Tz@S7Tp$[5ww 重案組??
P6}5A({1j9[ &x;jr:u)Qd$OX
依單算重案??]zQq7y A
駛唔駛咁高調呀? [/quote]
t u,sP+[ L O xz0yi+R!f)G
算唔算 殺雞用牛刀?定係重案組世界盃期間無案做太得閒?cEXZ9b Dkj
定係… 就快七一…

karenmoe 發表於 2006-6-23 11:07 PM

直情係牛刀啦
-UQp5]4IFrAd Yp 依單野最多都係犯兒保啫AL uv0g(br![-{#B
好似篇文咁話,等警方保護兒童政策組研究下有無犯兒保i;S;\k {4I
駛鬼搵到重案下'v5vWAM-O8S
依單野同森美唔同,便利做得醒目好多(其實本質都係一樣)

MUSTANG610 發表於 2006-6-23 11:10 PM

學校好煩A

donald15 發表於 2006-6-23 11:22 PM

呢d垃圾雜誌一早應該要比人告架啦
9WHL#k{t&U*LG 根本同鹹書冇分叫
8ua0dt.M^z 一本鹹書個底一早花晒啦
Cwf b:Ff 女星影既相全部加晒陰影*x B(h,l}?;z5h
唔知有冇人記得陳慧琳之前都中過招0~8E_B(U
張相係出show時影既
+uYX1L t0Yr l 原本一張好正常既相#Ym'f u%dY5M G
但係便利個封面又變左透點
e{3MQ$hp8e;Tz*w 都唔明點解仲會有人買呢d垃圾

ironcross 發表於 2006-6-23 11:23 PM

教育界及社福界係三大虛偽行業裏已佔其二
~Fk.z`;j~ [list=1](~c6EPO/`
[*]校園暴力、李腳掌開會打機仲聲大夾惡、教育政策混帳又唔見佢地咁上心eX m:a"i\7_,to
[*]唔知邊個大力鼓吹向青少年灌輸性教育呢?
!V;n/[ uf y [*]同性戀、雙性戀、群交、婚外情、4, 5, 6, 7, 8角戀、D「名」人包4, 5, 6, 7 奶、娛圈淫魔公然性騷擾D女藝人(無論係自願或非自願/被迫)……又唔見佢地話教壞細路(I don't mean any offend to homosexual behaviour)
y9O/v o9Z_#Q/Du [*]梁洛施夠曾經出過未成年泳衣寫真: [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=76314&page=1[/url], 都唔見有人投訴(唔通欺善怕惡驚得罪羊生?),R"c J1COju
[/list]
]RMK0|[m6c+dt] P.S.: 平心而論, 係雜誌內容誤導大家, 文字的魔力又一例子

long winer 發表於 2006-6-23 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]MUSTANG610[/i] at 2006-6-23 11:10 PM:/z Gv(Fx%R2M
學校好煩A [/quote]
gT#QYM)iE 哈哈 有幾煩呀?? :lol:
5FY'c/_~4l X \^`M 我以前都讀呢間 :good:
aR C4q7b 又係早會講成粒鐘先放人上班房?? :D

Juninho 發表於 2006-6-23 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]donald15[/i] at 2006-6-23 11:22 PM:({ A|UN&m2K
呢d垃圾雜誌一早應該要比人告架啦`U]/s1A8Zb0u
根... [/quote]
'Q![;h-Y [.t+s MV#`,^*x*c-FG'y c
Z/XJ#k#o#m
佢一直都比人告的,亦計埋入成本裡囉。
dD!z1Jo 不過咁都要出,又比佢期期賣到。'vd(@j\
仲大把廣告商送錢落廣告,
qI$DX9sC,d1z 如果用番官D市場主導意識,你又吹佢唔漲, dL5g$Bp*wNVBA5v
現實係咁樣就多人買。
,Wh!Mv Z8O mW:N 唔通係社會錯?

MUSTANG610 發表於 2006-6-23 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2006-6-23 11:24 PM: Dp3IjZ*b4~ A

~OH-[fUA.X'UD 哈哈 有幾煩呀?? :lol:
\{J sI%|B 我以前都讀呢間 :good:
BG~Y+N7E P 又係早會講成粒鐘先放人上班房?? :D [/quote]
/qc-z%f vSP ,,今日又留低講野,,又話有咩心理GA野就搵社工

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.