娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-6-24 01:19 PM

所謂的名校wor...........

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-6-24 02:03 PM

最大問題係... 冇乜rhythm又唔多押韻... :nogood:

雞旦仔 發表於 2006-6-24 02:20 PM

哈哈
:W,A!`1N0_"B U9qR 佢地好on9==

honey316518 發表於 2006-6-24 02:56 PM

成班傻仔

Hkwan 發表於 2006-6-24 04:33 PM

hwahahahaha#O|(m'\~!Pr
wanna laugh

155220 發表於 2006-6-24 07:25 PM

粗口高手:lol::lol::lol::good::good::good:

KoBe~8 發表於 2006-6-24 09:21 PM

名校好!!!!!!!!!!
S5\+m i.}6tCO5m/U .K/\%uGL+^9@E)b(w9R
2ST0~tuq!?2`*Kz

E4?sq M-@ 2}(m`/V ^$~

w:tA[eE
1cjs Y oEV w;k D"z$Z0}CXT
鬼死白痴

adamjacky123 發表於 2006-6-24 10:31 PM

柒成咁........:help:
(L]/kn:} 扮Eminem定50cent???

ke207 發表於 2006-6-24 11:52 PM

一齊forward出去啦. 睇下幾時上報紙頭條.. 睇下班友仔幾時俾人趕出校..

kgkgkg212121 發表於 2006-6-25 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2006-6-24 10:31 PM: LFE{ZxF,~8WV.F
柒成咁........:help:7X,a&jtU:c ~)a'Y
扮Eminem定50cent??? [/quote]
yf,Y.@3t6\ 未夠班扮佢地~

BOYDWAN 發表於 2006-6-25 12:26 AM

hahahahahaha, funny~:D
:Y"slMK:S B] thx for sharing 春春~:good:

Dr.anger 發表於 2006-6-25 01:20 AM

最後o個個有返少少拍子...

qweqweqwe 發表於 2006-6-25 01:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sky308 發表於 2006-6-25 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]ke207[/i] at 2006-6-24 11:52 PM:iO L7z?d df9X[H
一齊forward出去啦. 睇下幾時上報紙頭條.. 睇下班友仔幾時俾人趕出校.. [/quote]
U,v*n?!r9c
f.}%TQ5CT:bayn 係囉 我發覺幾次網上既片係到post左出黎無耐...都成為熱門話題
Bl/o1l3t~ j`O 依d咁既學生...真係唔要得...(係就係人面前做啦)

kgkgkg212121 發表於 2006-6-25 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2006-6-25 01:58 AM:
Ex!rsP*yk)D,Y(iY
$q|V%|6J[:g!T8d*\d
!R.M-I"T wOA 係囉 我發覺幾次網上既片係到post左出黎無耐...都成為熱門話題
8QaJ8G ~(zT6s3oR6S 依d咁既學生...真係唔要得...(係就係人面前做啦) [/quote]
FF?(~__b 係唔好post上網~:dev:

038886 發表於 2006-6-25 10:03 AM

最後果個個樣城個傻仔=.=&k'D{3t/I J'\
一開波果個人最勁@@

kjkj 發表於 2006-6-25 04:28 PM

睇呢個陳xx,真係同佢地好大仇喎

038886 發表於 2006-6-25 08:02 PM

i want打最後果個人呀小..

038886 發表於 2006-6-25 08:14 PM

點copy去另外個網嫁

【蘋】果仔 發表於 2006-6-25 11:00 PM

RAP得好勁喎...食蕉把啦//

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.