娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-6-24 01:19 PM

所謂的名校wor...........

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-6-24 02:03 PM

最大問題係... 冇乜rhythm又唔多押韻... :nogood:

雞旦仔 發表於 2006-6-24 02:20 PM

哈哈^.f2VU~A`'fM
佢地好on9==

honey316518 發表於 2006-6-24 02:56 PM

成班傻仔

Hkwan 發表於 2006-6-24 04:33 PM

hwahahahaha X8H Q1Kw#o7H p$o
wanna laugh

155220 發表於 2006-6-24 07:25 PM

粗口高手:lol::lol::lol::good::good::good:

KoBe~8 發表於 2006-6-24 09:21 PM

名校好!!!!!!!!!!k2dPs-|Uq

G,UYP.eP h#E4VM[,wy/{b
S5`3I6a6F)L(w

3KDV"n)F7E'@,@
+Iq+[`+w.G
`-~C H/D!ij
H*?;jKRl"v+p 鬼死白痴

adamjacky123 發表於 2006-6-24 10:31 PM

柒成咁........:help:4Pe@$k&kA#|
扮Eminem定50cent???

ke207 發表於 2006-6-24 11:52 PM

一齊forward出去啦. 睇下幾時上報紙頭條.. 睇下班友仔幾時俾人趕出校..

kgkgkg212121 發表於 2006-6-25 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2006-6-24 10:31 PM:
-h-cOL.@!lx 柒成咁........:help:o&uX2sY"@
扮Eminem定50cent??? [/quote]
-j(QB0p&k7x 未夠班扮佢地~

BOYDWAN 發表於 2006-6-25 12:26 AM

hahahahahaha, funny~:D
n"h1n_+a thx for sharing 春春~:good:

Dr.anger 發表於 2006-6-25 01:20 AM

最後o個個有返少少拍子...

qweqweqwe 發表於 2006-6-25 01:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sky308 發表於 2006-6-25 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]ke207[/i] at 2006-6-24 11:52 PM:7{t0HI#iy(vx\d
一齊forward出去啦. 睇下幾時上報紙頭條.. 睇下班友仔幾時俾人趕出校.. [/quote]
)S z(]p B Hv^&aBM'N:^(k
係囉 我發覺幾次網上既片係到post左出黎無耐...都成為熱門話題
8u$T[P{ 依d咁既學生...真係唔要得...(係就係人面前做啦)

kgkgkg212121 發表於 2006-6-25 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2006-6-25 01:58 AM:+J'Q\"\c
8f }"eiSR!WhTYD
v7|TvU
係囉 我發覺幾次網上既片係到post左出黎無耐...都成為熱門話題
iajd9M9TQ)Z{KO!J(W 依d咁既學生...真係唔要得...(係就係人面前做啦) [/quote]8Y^6frm1J
係唔好post上網~:dev:

038886 發表於 2006-6-25 10:03 AM

最後果個個樣城個傻仔=.=
;H2[S6^h oLQ!qV#K 一開波果個人最勁@@

kjkj 發表於 2006-6-25 04:28 PM

睇呢個陳xx,真係同佢地好大仇喎

038886 發表於 2006-6-25 08:02 PM

i want打最後果個人呀小..

038886 發表於 2006-6-25 08:14 PM

點copy去另外個網嫁

【蘋】果仔 發表於 2006-6-25 11:00 PM

RAP得好勁喎...食蕉把啦//

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.