娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ALWIN_WONG 發表於 2006-6-27 05:41 PM

再也看不見的嘆息~ 19、20世纪滅絕动物(图)

[color=Blue][size=5][b]再也看不見的嘆息~ 19、20世纪滅絕动物(图)[/b][/size][/color]q b6hc?x*z'T6^4S

4U&XH)f*`;H%Y }(E%` [color=Green][size=4]渡渡鸟,1799年灭绝......9gBL"a%X9r]a
[img]http://cimg.163.com/catchpic/A/AA/AAD420675883FF9AC3C6F587E8A4B154.jpg[/img])EfT.y+i1_ku.M

^8Fg D0P(@gj xmENmbq's O
恐鸟,1800年灭绝......:wh~6g@ B ] K
[img]http://cimg.163.com/catchpic/C/C0/C0E4773E07343800764C8D1C862DBAAA.jpg[/img]4r(M+|bQ;q:b_K&J

3r2n,T#Mv(^
8nC!N4bf f8{Uz 白足澳洲林鼠,19世纪初......
2}N.yq*f5XK 此鼠刨土能力是当时世界上最厉害的
$J A/k@N*_ArD [img]http://cimg.163.com/catchpic/1/1E/1E7F916DA7F918E1B70750B4D5E249F6.jpg[/img]
W({z GtFRO1_
!J8S#K s6x`/}
U2G8MhW.LGxj#r m 西非狮,1865年灭绝......
wp5RnZn [img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D0/D0A28D98D8E7C4DCF9E71E9064936BA1.jpg[/img]
acFv B%Z,lG }}c T }^
!nW6^)e0i
阿特拉斯棕熊,1870年消失了......_!ZMK:i
当时陆地上最大的熊.Z V0N-q&ML
[img]http://cimg.163.com/catchpic/2/2A/2AD9965850311DAF854567B9FC48F020.jpg[/img]4\(p8jiz;|!@$@

'v)Uo[2N{3r
H wr\U 南极狼.曾经的南极霸主,于1875年消失....
t`!mnZ/].?a:LX\ [img]http://cimg.163.com/catchpic/5/5E/5E41A9110506B9719A2841AC99AB6458.jpg[/img]Z.ql#xpFW
a@ldM
O)]N(W/d Ghl/e
美国缅因洲海鼬,1880年灭绝.
2o,? ry6x [img]http://cimg.163.com/catchpic/4/4B/4BA8252BAC35D3742024C7169266F522.jpg[/img]
,hTS5W1{r
S THW_rm}
?,I"Z#I-X 中国白臀叶猴,1882年最后一个被法国人枪杀......
&b)Ud0a)E#T-~3wU [img]http://cimg.163.com/catchpic/6/65/65108786AF5BEDB2ACF70071848DCAA1.jpg[/img]
{:vtDc5}[,x!f av$J#{z%IJl~1}

Fc2mTh8c+j5_ nX .UR.n)O/L$L | B
斑驴,1883年... v|+H9lr{ X \"avwv
[img]http://cimg.163.com/catchpic/3/38/389E0A449E6B1985F7DE9D34A5A34838.jpg[/img]
d%@2fvNws[
e:L;G6]c+O:U
z|EE%F-e5n}0OE 澳大利亚小兔猼,1890年灭绝...
$?K-Jg'~9s [img]http://cimg.163.com/catchpic/6/6E/6E898CA768EE4EFE76762DA4D74E3C5A.jpg[/img]
lI?S/J3@
d i|3U'~m~
SIY'T#H@ e 昆士兰毛鼻袋熊,1900灭绝...xv%_%Z7RZ j
[img]http://cimg.163.com/catchpic/8/8D/8DEFA37D0EC9B63E9D33D276E07807DB.jpg[/img]
ucRU O_
jnu0U ^6p_MJ#u +p4|^!|+duo
澳米氏弹鼠,1901年死光了... ?,r@)b'~k
[img]http://cimg.163.com/catchpic/4/4E/4E27E5CE7D17E159323E2B9CB790D951.jpg[/img]
P0b,c8d!WeQ !X0hs#w L5H}~

FnVeA$`,e 亚洲狮....哎,最后个死于1908年.老死的p*?/MP!] c.x9H{/e0P
[img]http://cimg.163.com/catchpic/F/FB/FBD35E828C26C4551882C1B7C2E4E19E.jpg[/img]
:yl[~/NJ~3_ (]+y&N#Gr/z9h

B l D)o2v([$a1O 巴基斯坦沙猫1940消失
w}b+B,K` [img]http://cimg.163.com/catchpic/E/E4/E4E8B2B30EF54E21DEFD66A4ED8571AA.jpg[/img]$EC.L`m(x Y7H
rNb2{ JC!}%d }6X}`5n

luS UP2\\[ 被英女王誉为澳大利亚最漂亮的动物...白袋鼠终于也在1927年消失
9J&k A"P!Dia n [img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D7/D7D6A34E5BA4AD67F7D271098CC09157.jpg[/img]I n;Pl H0rB9R?4eh

F\]5h"obS|1h
pE!B5t Q)^&Zm 曾经世界上最凶猛的熊--堪查加棕熊i2m9k$FzMjzN2kb
伤亡在它爪下的人不计其数,还好1920年灭绝了
d)N }X S_0_&M [img]http://cimg.163.com/catchpic/1/16/16765E35A784255E21D45234A49E13BA.jpg[/img]z/LyN7JZ

:g:E k E{]2^B({
-E"vq#q(eQ{f 东袋狸.1940年全部灭绝了...
afZ0[4V r R [img]http://cimg.163.com/catchpic/B/BB/BBEE8A94C5EA2885E36706875B039514.jpg[/img]HOa9\`,dU0aC
n.exd*o c

X5Be*T`w.{,\$b 亚欧水貂灭绝时间大概是1995--1999年之间*R!w#Cj:WNx(|
[img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D6/D643134569F460D2C97BEDA5F6507EFC.jpg[/img]w~)?O6^k
4D#lm B'O4?z)AKl

2p4k x7Ag!}2\@ 西亚虎,1980年后的人是看不见它了
%F.e&BO'qB [img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D4/D40D1B2968F2E9C779755C8A0C63916F.jpg[/img]9FT#h4R ^mC ~a3uH,_
[/size][/color]

CalvinPig 發表於 2006-6-27 06:10 PM

雖然你想醒 d 人要保護個 eco system
&\:z#E}pR4pG/]9u 但係都請你唔好亂講
v(L*}p v W 你所講 ge 白足澳洲林鼠, 幅圖就係 Genuine PigG D,o1u4k!J-K0K
而南極咁極端 ge 氣候唔會有狼, 幅圖只係白化左又或者係北極 ge 狼
%B ]*R PZ&Jr i'A 仲有 Queensland Hairy Nose Wombat 根本仲未絕種4bO C&tz
白袋鼠我前幾年先摸過一隻...................
.M4J+[|&qei 個隻咩東袋狸雖然係絕左種, 但係個名係叫 Tasmanian Tiger, 最後一隻響 1936 年, 倫敦一間動物園老死
[&j?S2v0{T 有好多動物 ge 絕種時期根本未有彩色影相 ge 技術, 咁真係唔知 d 相邊度走出黎啦.............

chong2002 發表於 2006-6-27 06:28 PM

真又好~假又好~['d,Zz*v)q
我地都係要明白一樣野...{3^-n)s j5P2PY1V
作為人類,係應該好好咁保護環境...

kjkj 發表於 2006-6-27 07:54 PM

斑驴,隻野之前,我唔記得係邊到睇過,係保護區重有10幾隻係到

發表於 2006-6-27 07:59 PM

人類在****年滅絕,再也看不見了....

金魚佬 發表於 2006-6-27 08:35 PM

亞洲還有野生獅子的,在印度某島嶼上。不知你所講的是那種亞洲獅。

12d3 發表於 2006-6-27 10:04 PM

唔大駛的未婚女人,在資本主義來臨之後消失了(QA1k0`R EE)O
純情的香港男人,在香港回歸後絕種了

自由神 發表於 2006-6-28 03:59 PM

2073年.......人類絕種了.....................

mad-man 發表於 2006-6-29 02:12 AM

有人到既地方....個到d野生動物都係遭殃架啦

Do.re.re. 發表於 2006-6-30 03:45 AM

好可惜啊`~~有好多都系人爲嘅!!!Mux^"V SL
Pu4KNK#WZ
我哋嘅國寶熊貓仔一定要好好保護啊!!

asdqazwsxzx 發表於 2006-7-1 01:27 AM

就黎會倫到人類...

ALWIN_WONG 發表於 2006-7-1 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]CalvinPig[/i] at 2006-6-27 06:10 PM:
XHXc*j)?'eO{ 雖然你想醒 d 人要保護個 eco system2|.q!}roR
... [/quote]d |x.\[tSe

H+WV|#YZ 有一點我要澄清就是以上所有是[color=Red]畫[/color]唔系[color=Red]相[/color], { pE9u W^&}a6@
希望呢位仁兄有能力分的清楚﹗5\#oHY)`$N"U%a
有好多時候人類是靠骸骨之類既遺物來模擬出D動物既形象﹐y} zg K4[F`
唔通人類是見過恐龍先知道恐龍是生成咁既樣咩﹗
#sS+Wo `U 我唔清楚以上所有動物是否真是從呢個地球上消失晒,w2H)iY0Xh&D;e
但我敢擔保冇人有膽講[color=Red]肯定[/color]呢兩個字﹗
(W$be3I2c;H 話唔定若干年後地球某個角落又會發現佢地既蹤影﹐h"~}#H$d9p
呢種事情唔是未發生過﹗
t~yx2t2of6E 我呢個 po 是要分享和讓人醒覺﹐並不是[color=Red]亂講[/color]﹗

kaixinren 發表於 2006-7-1 09:01 PM

[quote]Originally posted by [i]CalvinPig[/i] at 2006-6-27 20:10:
`h5W/X+N Dw 雖然你想醒 d 人要保護個 eco systemp1A&S4@P&xdu wDB
... [/quote]
|+b|ALD ^
;~ le.y_ m Tasmanian Tiger有没绝种现在仍然有争议,因为经常有人话在丛林或灌木林里面见到。

Dolly!Sit! 發表於 2006-7-5 06:24 PM

講真,個重點係大家要保護動物同大自然,圖中既動物留返俾生物學家探討啦~

小强 發表於 2006-7-5 10:09 PM

[size=6][color=red]
x[%T~@7B4F#]M
rk9r8gk[X 真真....假假.....4L+mzp}Z-k:q4A

1g"K~dUft0H 保護動物同大自然啦 !!
-GKiq%u
zD/PX0~M5BP-TU [/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.