再也看不見的嘆息~ 19、20世纪滅絕动物(图)
[color=Blue][size=5][b]再也看不見的嘆息~ 19、20世纪滅絕动物(图)[/b][/size][/color]q b6hc?x*z'T6^4S[color=Green][size=4]渡渡鸟,1799年灭绝......9gBL"a%X9r]a
[img]http://cimg.163.com/catchpic/A/AA/AAD420675883FF9AC3C6F587E8A4B154.jpg[/img])EfT.y+i1_ku.M
xmENmbq's O
恐鸟,1800年灭绝......:wh~6g@ B ]K
[img]http://cimg.163.com/catchpic/C/C0/C0E4773E07343800764C8D1C862DBAAA.jpg[/img]4r(M+|bQ;q:b_K&J
白足澳洲林鼠,19世纪初......
此鼠刨土能力是当时世界上最厉害的
[img]http://cimg.163.com/catchpic/1/1E/1E7F916DA7F918E1B70750B4D5E249F6.jpg[/img]
西非狮,1865年灭绝......
[img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D0/D0A28D98D8E7C4DCF9E71E9064936BA1.jpg[/img]
}}c T }^
!nW6^)e0i
阿特拉斯棕熊,1870年消失了......_!ZMK:i
当时陆地上最大的熊.Z V0N-q&ML
[img]http://cimg.163.com/catchpic/2/2A/2AD9965850311DAF854567B9FC48F020.jpg[/img]4\(p8jiz;|!@$@
南极狼.曾经的南极霸主,于1875年消失....
[img]http://cimg.163.com/catchpic/5/5E/5E41A9110506B9719A2841AC99AB6458.jpg[/img]Z.ql#x pFW
a@ldM
O)]N(W/d Ghl/e
美国缅因洲海鼬,1880年灭绝.
[img]http://cimg.163.com/catchpic/4/4B/4BA8252BAC35D3742024C7169266F522.jpg[/img]
中国白臀叶猴,1882年最后一个被法国人枪杀......
[img]http://cimg.163.com/catchpic/6/65/65108786AF5BEDB2ACF70071848DCAA1.jpg[/img]
av$J#{z%IJl~1}
.UR.n)O/L$L | B
斑驴,1883年... v|+H9l r{ X \"avwv
[img]http://cimg.163.com/catchpic/3/38/389E0A449E6B1985F7DE9D34A5A34838.jpg[/img]
澳大利亚小兔猼,1890年灭绝...
[img]http://cimg.163.com/catchpic/6/6E/6E898CA768EE4EFE76762DA4D74E3C5A.jpg[/img]
昆士兰毛鼻袋熊,1900灭绝...x v%_%Z7RZj
[img]http://cimg.163.com/catchpic/8/8D/8DEFA37D0EC9B63E9D33D276E07807DB.jpg[/img]
+p4|^!|+duo
澳米氏弹鼠,1901年死光了... ?,r@)b'~k
[img]http://cimg.163.com/catchpic/4/4E/4E27E5CE7D17E159323E2B9CB790D951.jpg[/img]
!X0hs#wL5H}~
亚洲狮....哎,最后个死于1908年.老死的p*?/MP!] c.x9H{/e0P
[img]http://cimg.163.com/catchpic/F/FB/FBD35E828C26C4551882C1B7C2E4E19E.jpg[/img]
(]+y&N#Gr/z9h
巴基斯坦沙猫1940消失
[img]http://cimg.163.com/catchpic/E/E4/E4E8B2B30EF54E21DEFD66A4ED8571AA.jpg[/img]$EC.L`m(x Y7H
rNb2{JC!}%d}6X}`5n
被英女王誉为澳大利亚最漂亮的动物...白袋鼠终于也在1927年消失
[img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D7/D7D6A34E5BA4AD67F7D271098CC09157.jpg[/img]In;PlH0rB9R?4eh
曾经世界上最凶猛的熊--堪查加棕熊i2m9k$FzMjzN2kb
伤亡在它爪下的人不计其数,还好1920年灭绝了
[img]http://cimg.163.com/catchpic/1/16/16765E35A784255E21D45234A49E13BA.jpg[/img]z/LyN7JZ
东袋狸.1940年全部灭绝了...
[img]http://cimg.163.com/catchpic/B/BB/BBEE8A94C5EA2885E36706875B039514.jpg[/img]HOa9\`,dU0aC
n.exd*oc
亚欧水貂灭绝时间大概是1995--1999年之间*R!w#Cj:WNx(|
[img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D6/D643134569F460D2C97BEDA5F6507EFC.jpg[/img]w~)?O6^k
4D#lm B'O4?z)A Kl
西亚虎,1980年后的人是看不见它了
[img]http://cimg.163.com/catchpic/D/D4/D40D1B2968F2E9C779755C8A0C63916F.jpg[/img]9FT#h4R ^mC ~a3uH,_
[/size][/color] 雖然你想醒 d 人要保護個 eco system
但係都請你唔好亂講
你所講 ge 白足澳洲林鼠, 幅圖就係 Genuine PigG D,o1u4k!J-K0K
而南極咁極端 ge 氣候唔會有狼, 幅圖只係白化左又或者係北極 ge 狼
仲有 Queensland Hairy Nose Wombat 根本仲未絕種4bOC&tz
白袋鼠我前幾年先摸過一隻...................
個隻咩東袋狸雖然係絕左種, 但係個名係叫 Tasmanian Tiger, 最後一隻響 1936 年, 倫敦一間動物園老死
有好多動物 ge 絕種時期根本未有彩色影相 ge 技術, 咁真係唔知 d 相邊度走出黎啦............. 真又好~假又好~['d,Zz*v)q
我地都係要明白一樣野...{3^-n)s j5P2PY1V
作為人類,係應該好好咁保護環境... 斑驴,隻野之前,我唔記得係邊到睇過,係保護區重有10幾隻係到 人類在****年滅絕,再也看不見了.... 亞洲還有野生獅子的,在印度某島嶼上。不知你所講的是那種亞洲獅。 唔大駛的未婚女人,在資本主義來臨之後消失了(QA1k0`R E E)O
純情的香港男人,在香港回歸後絕種了 2073年.......人類絕種了..................... 有人到既地方....個到d野生動物都係遭殃架啦 好可惜啊`~~有好多都系人爲嘅!!!Mux^"VSL
Pu4KNK#WZ
我哋嘅國寶熊貓仔一定要好好保護啊!! 就黎會倫到人類... [quote]Originally posted by [i]CalvinPig[/i] at 2006-6-27 06:10 PM: