娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2006-6-27 10:41 PM

一個港女給香港男人的公開信 100%是轉貼

To all 無知, 無料, 自大, 無用到要返大陸娶老婆o既香港男人: "m4MDvK~-cxs
?/ry.Nab*v
對於一個25歲已經擁有雙學士學位&碩士學位的香港女性來說, 要入大公司工作唔難, 要月入兩萬or above唔難, 要識個有少少條件的異性朋友唔難, 要30歲前在事業上有成就更唔難. 而"甲"錢同人結婚, 只係人生裏面的一個可有可無的選擇.
BlZ'D%iX3u'z#}
Ma3VD9xd 在生理角度去看, 性對女人來說是可有可無. 但男人就一定要有, 就算自慰, d男人都要, 但女人唔同, 高質素的女人更加唔會浪費時間在同質素平傭的男人於性之上, 亦無需要"孤芳自賞,到頭來只會變成自慰~", 哩d只係男人一廂情願的假設, 實在很幼稚... ...
U'R3\6AjN U @|
,T.UA)Wnw.n 好明顯打從80年代開始, 香港女性不斷進步, 而且進步的速度快過大部份男人.
*P#G!c9HU,U-q_(F-Td 2E2US Uy _K%i
就算香港女性唔係個個都可以25歲已經擁有雙學士學位&碩士學位. 普通大學畢業, 都有好多, 高質素的女人對自己o既伴侶有要求一d都唔出奇. 問題係佢身邊的異性, 質素高極有限, 咁點解仲要貼錢買難受?
P!zE}X0Ma]
){'k;T,]f"F*C2hl'I 請o個d一廂情願的香港男人醒一醒, 對於香港高質素的女人來講, 競爭對手並不是大陸女子, 因為結婚根本唔係我地最想做的事. 創業, 建立自己的品牌, 讀多兩個碩士學位, or ...... 其他, 結婚生仔根本唔係我最想做的事. 我自己都有男朋友, 男朋友有車, 有樓. 但結婚都唔係我倆最想做的事. ~!b0E+Tg8x#a$_m8s

7fS.g-uQ3q4q0F)d ? 講唔過人地, 就要用"怨婦"去踩低人地, 咁哩d咪就係自我暴露出無料而死要面子的典型低質素香港男人的咀臉囉.
q+a7y+F5t6Y^#b7cn
0}!ez0_x/Y 香港有條件的男人, 而又要娶大陸女子, 但又唔會被人笑o既, 係得一個o者, 咪就係梁錦松, 因為佢娶o既, 都係有番咁上下條件o既大陸女子.
~Vxx-nW.U
i#Vz GN/Q 如果香港d低質素男人係都要話我地哩d高質素的香港女人"孤芳自賞", 咁唔該你地自問下你自己, 點解進步個速度咁慢, 慢到大部份女人會睇你唔上眼.
p)[~3^3N']T
(e,ipU'Cp/^ 但d低質素o既香港男人, 因為佢地本身自大又自卑, 根本唔會識得自我反醒, 自然唔會有進步, 咁佢地唯有退而求其次, 揀d可能係質素較低的大陸女子, 來襯番佢自己啦. uZH%E0m9Y,tP
` t T_x/[
最後, 我想話講, 我唔係"撩交嗌", 只係講出我的睇法, 因為香港有言論自由. 如果有d低b男人見到人地所講的論點同佢自己唔同, 就係都要話我係"撩交嗌", 咁大家都會明白, 點解香港女人對大部份香港男人都揀唔落手啦.
[7pUkO9B
v3]2^G4?5t H fP
u@3Ga8?%TB%cW 本人都不想再多加評論
{[!x4Z/U(b 各位的感覺是什麼

kakeidevil 發表於 2006-6-27 10:45 PM

都冇乜野好講.Yo[ b z
佢自己既唸法唔代表全香港既女人唸法架嘛~
8l!`P A eEF 唔需要在意。

cgdmzlam 發表於 2006-6-27 11:08 PM

100%香港既經典女~~~~~哈哈~~~~~~~~堅p E/h!L3U:R'?7yz
:D充分表現左女強人既角色:good:
$SF;t!Ed fO 女人羅來玩嫁嘛~#q"nD^#z?x
討人喜歡既女人  
S7Z{H Bxuqi"Y/z3c/rex 係男人都鐘意:naughty:
M;n \^-B6{ 唔係總會度點解咁多大陸既女啊~哈哈k2WM*f/}v
偶都係個人既意見~
0h8T-t+~hU }
4x9C2K+V1U|I"X p [[i] Last edited by cgdmzlam on 2006-6-27 at 11:09 PM [/i]]

cwleung1988 發表於 2006-6-27 11:31 PM

To 個位 無知, 無料, 自大, 無用到要幻想自己代表晒全部香港女性既香港女人: Z*mo%l"_%J F
我睇完之後....我真的去自我反醒...我反醒點解要去開依個白痴post...\S.G E)y?#TU5J8A7V
如何依位甘既女性真係無所求既話...大開唔理我地依班低質素o既香港男人..
)NwsR%Z'h Es 出依個公開信...到底係想得到邊一方面既認同?
DBY _ WI{p p 對於一個25歲已經擁有雙學士學位&碩士學位的香港男性來說女人是隨手可得.......T+M~,\c&L
性又有幾難去解決呀??
1r:t,f&g.r8zY 男人天生係體能比較好...女人天生係比較細心...男女當然唔只依d甘既差別..係度不作多提..
_Xu)S ufVa}k 但係永遠都有d所謂既女強人...希望可以做埋男人個份...我都唔知為咩...]nAqk4^"kkWz@
我地男人會唔會出個post講...點解我地冇得大肚...甘唔公平...(X']Df_
如果唔係點解要分開男人同女人呀....唉...oXnR!r(d6H
浪費我氣力...

fatboyfung 發表於 2006-6-27 11:34 PM

呢篇野有句我好認同就係(但d低質素o既香港男人, 因為佢地本身自大又自卑, 根本唔會識得自我反醒) 係我自己d fd個到確實有唔少呢d人存在~y#aMF#Ax ng'qQ
不過呢篇野有樣野我問下佢講既高質素的女人~高質素係咪淨係講緊佢既學歷or收入之類呢~~因為一個正常既男人 我絕對相信佢係會先睇個樣之後先睇其他野既...)i _[$`%Y'b#HJ{
(ps:我都唔係想"撩交嗌" 純粹想發表下意見咋):D:D:D

xylitol25 發表於 2006-6-27 11:44 PM

一DD同意啦,佢所講既男人我見過,但有質詢既男人我都見過喎:D,不過我唔係咩高學歷女人我只係中五程度27歲老女者:cry:

yesiam 發表於 2006-6-28 12:01 AM

我相一個高質數, 咁有見地既人, 唔會寫呢篇野, 一定係有D事令佢沉唔住氣, 如果咁都容易沉唔住氣, 我覺得都唔係咁高質數

H00 發表於 2006-6-28 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-6-27 10:45 PM:
1N(s q X4y}Dv 都冇乜野好講
!fL M7~ ^(y QE 佢自己既唸法唔代表全香港既女人唸法架嘛~
/}$`O"jmW/O'r6I 唔需要在意。 [/quote]
J7v2z N/A'V }| H@c.Q@ pg#@ Q

r2S \Ms H!o 講得好~~~~~

per 發表於 2006-6-28 01:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feeon 發表於 2006-6-28 01:26 AM

女仔學歷高又點, 您人品差一樣唔會有人要...

artta 發表於 2006-6-28 01:52 AM

香港有條件的男人, 而又要娶大陸女子, 但又唔會被人笑o既, 係得一個o者???U Vr m9S i|g+@:b
5r7m kN'q
Are you sure about this?
3a[A%S!z8J L q.F6x}d'w,b;k
Actually since you are that HQ, then you should have enough education to not to be racese to those girl from china...
cW9\NB'Pv;sMlNZ "h y+N o"W$d2A;P
We are all bleeding, some blood man...

chan kai wai 發表於 2006-6-28 01:58 AM

寫呢篇咁ge野ge人*.wt(BG'U a'Y
一定超自卑*
"B4s!teQ4G7K0z 系度寫埋d咁無聊ge野系度吸引人注意*R*s8U@~bX'P6]x9b
睇泥佢ge人生一定好枯燥* ~Q$Z"VA,z
佢好可能而家系度..."孤芳自賞,到頭來只會變成自慰~",

Norman Chan 發表於 2006-6-28 09:38 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-6-27 10:41 PM:W){7]$OM
To all 無知, 無料, 自大, 無用到要返... [/quote]0s#I'G,|a

8bPT4K9f1\$y 這位有學歷高質素的女人,請用高質素的文筆把你的看法再寫一遍。
J\GTeL1q #a8F,m? D1g"o ~f sE4R
or would this so-called high-calibre woman please depict the perspective of yours again in English?C3b6bR ^6MG*n] R

,^vf:pn 〔註〕你這樣的寫法,看不出你有什麼高質素。If you've acquired a degree or anything of the same sort, dare you write again in English.

lsw 發表於 2006-6-28 01:36 PM

有些小同意(在生理角度去看, 性對女人來說是可有可無. 但男人就一定要有, 就算自慰, d男人都要, 但女人唔同, 高質素的女人更加唔會浪費時間在同質素平傭的男人於性之上, 亦無需要"孤芳自賞,到頭來只會變成自慰~", 哩d只係男人一廂情願的假設, 實在很幼稚... ...)依句最同意

wclchris 發表於 2006-6-28 02:46 PM

高質素="擁有雙學士學位&碩士學位", "有車, 有樓"?
+P#`R2h%_.pC,J 1Q@'U,oW6x
Typical HK girl.

12d3 發表於 2006-6-28 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]feeon[/i] at 2006-6-28 01:26 AM:HvYb O bcO8i
女仔學歷高又點, 您人品差一樣唔會有人要... [/quote]@,q J8u|eU&v
H.KW6I&M }K
仲有樣更緊要同埋筆者冇提及,係女人的外型!

12d3 發表於 2006-6-28 11:56 PM

極多謬論:s\W8tUF"i
%YsZz-@/uH
>高質素="擁有雙學士學位&碩士學位", "有車, 有樓"?
ie2Zj R#X 之前已有人提到Car]7k"]F&AK#R;B

tG!u7E0Y~f$K >已經擁有雙學士學位&碩士學位
A!M7aGU ^X 係唔係老豆供你讀?老豆又係唔係香港男人?係的話,所謂的高質素都係香港男人俾的.8b dfH|

2rnrWkdC >"甲"錢同人結婚7QZK.A H9a
不了解婚姻,難道女性在婚姻中不用付出嗎?筆者能付出的,除了錢外,還有什麼?+t-`|d a B?|@

3~$C%V4r e:k >好明顯打從80年代開始, 香港女性不斷進步, 而且進步的速度快過大部份男人cY4[X-GXX#^k"Kd
我不能理解進步的意思.應該是指事業上吧!但在東方社會,女性事業上的進步,相信不是由女性爭取回來的,而是男性付予的.7wazG[_
NSA9Z;MJ7fxy
>講唔過人地, 就要用"怨婦"去踩低人地s"G s*Cm xLI%\
怨婦的意思是只會抱怨的婦人.難道筆者不是嗎?
$Jk;|'A&rm wzQu'YJ`l
>香港有條件的男人, 而又要娶大陸女子, 但又唔會被人笑o既, 係得一個o者, 咪就係梁錦松, 因為佢娶o既, 都係有番咁上下條件o既大陸女子.&efX"g(RfN
只係筆者唔識有條件o既大陸女子,同埋佢唔識欣賞同性
!H |.]o(?t$j+]c!\(y 0WI I yaG
>言論自由
/s2m4m h&[?nq5p 不要用言論自由作來胡言亂語的擋箭牌!言論自由是在沒有侵犯其他人的時候才有效的.
`/N\4T5i_
,x4oNTP9o(Q/g j(C >我自己都有男朋友, 男朋友有車, 有樓. 但結婚都唔係我倆最想做的事.
GM%v-n?0c7x 我明白筆者男朋友點諗.我係佢男朋友我都唔想結婚.

mememe 發表於 2006-6-29 12:00 PM

呢篇文從頭一句已經好矛盾:
u a1E}1k %c"q,?|U9Uz0_(i\ k'x
"To all 無知, 無料, 自大, 無用到要返大陸娶老婆o既香港男人"
os]h"Q:U(D| 1r ]k4q*H%SYU
認為[b]返大陸娶老婆[/b]一定係[b]無用[/b]既表現? 我真係好難諗到比呢句更有效0甘表達到[b]無知[/b]同[b]自大[/b]既思維。
+Qa-[IF!O
q(sRK9] J2\ U 無知可見於充滿偏見既斷言%prm| HY^"I&K_]
自大可見於遍佈歧視既執詞N%q/U5v#otd5Oe

-[-kwYC T [b]有料[/b]既男人大概會[b]有教養[/b]﹐而唔會好似筆者0甘對中國大陸女性存有無理據可言既偏見同歧視。5ZZjVc
CK9{E!Q[%BD$r
大概要一個真真正正既"有用男人"先至會同呢位"全知﹐有料﹐謙卑"既筆者共處。

kjkj 發表於 2006-6-29 12:31 PM

我都想見一下,寫e遍野的女,睇下佢都咩感了不起

stockman 發表於 2006-7-2 05:14 PM

對於一個25歲...
,t X"|oV*Pa@%^(j &~N/N5Pmy~,W
在生理角度去看, 性對女人來說是可有可無....
S.KG3K(ql ~!z $a'A+uXe4@8@`
Oh yeah?  Come back to 26FUN again when you're 35 and tell us if that's still true.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.