娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pig210 發表於 2006-6-27 11:56 PM

森美小儀都係講下冇做,但呢個DJ ...........

[size=6]大家自己睇睇..............[/size]%xKe:]2o^d T3Y

^RY'WxG'R :gun::gun::gun::gun::gun::gun::gun::mad::mad::mad::mad::mad::angry::angry::angry::angry::angry:
F0d[ET7b j/Vi
2x3@!x@ `O N?b-Jadi
港 台 昨 日 在 沙 田 舉 行 「 太 陽 計 劃 2006 」 記 者 會 , 出 席 者 包 括 「 榮 譽 超 級 太 陽 使 者 」 郭 富 城 、 今 屆 「 太 陽 少 男 少 女 」 衞 詩 、 泳 兒 、 張 含 韻 及 關 楚 耀 等 , 這 班 「 太 陽 少 男 少 女 」 將 與 港 台 DJ 參 與 多 項 活 動 。
j?8_8RPC
PO_ [[z dw)L 'xSnu#d
「 同 佢 唔 熟 」
aVA}"ca"y6w"\+A 衞 詩 將 與 港 台 DJ 體 驗 寵 物 美 容 , 昨 日 大 會 找 來 一 隻 狗 毛 公 仔 讓 她 實 習 , 主 持 李 志 剛 卻 拿  公 仔 不 停 撞 向 衞 詩 胸 部 , 並 說 : 「 如 果 隻 狗 發 癲 你 點 算 ? 」 衞 詩 不 停 向 後 退 , 顯 得 甚 為 尷 尬 。
[NA/|.`J9N^ 事 後 問 衞 詩 遭 李 志 剛 頂 胸 是 否 感 到 很 尷 尬 ? 她 直 認 不 諱 , 說 : 「 我 都 有 不 停 叫 佢 stop , 但 佢 都 繼 續 係 咁 , 真 係 有 少 少 尷 尬 , 而 且 我 同 佢 都 唔 係 好 熟 , 只 係 平 時 做 活 動 打 招 呼 咁  ! 」 AG+XIS
*p#|P'm @B,c]"Y

M1D;F'Z*qKB x2te9^Fn6~Z3f
稱 是 玩 笑's-q8X&xB2`ZR#c4G
不 過 李 志 剛 表 示 與 衞 詩 相 熟 , 並 謂 此 舉 純 屬 開 玩 笑 , 他 說 : 「 不 過 如 果 令 到 佢 尷 尬 , 我 下 次 會 同 佢 講 對 唔 住 。 」 E IZ S;VEf
此 外 , 本 周 六 是 側 田 生 日 , 大 會 特 別 安 排 了 蛋 糕 為 他 預 祝 , 李 志 剛 還 不 停 叫 各 人 送 生 日 香 吻 給 側 田 , 可 惜 無 人 理 會 , 令 側 田 頗 尷 尬 。

-o- 發表於 2006-6-28 12:58 AM

叫條友慳d唔該...

lsw 發表於 2006-6-28 01:29 PM

好扮野呀佢 正一仆街仔

cgdmzlam 發表於 2006-6-28 03:27 PM

周瑜打黃蓋
E ]b2Y:c @]u 一個願打
Qq%ZY;x)A:{Z%? 一個願捱
6d,M4|2V`,S#m9hZ +WT.jV2P j
你地見唔到果淫女係度笑咩}b8| f3o;[I
咁算係非禮佢???????W/i.M/T@ ~dm"^oQ
如果果個女仔覺得咁樣係非禮佢既
o!E{kQ6t 佢一早就閃dj拉L#@Ky$I r;p
仲咁有心情係度笑~~~~~~~~~~~~=.="

自由神 發表於 2006-6-28 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]lsw[/i] at 2006-6-28 01:29 PM:
2L5ON3J`"? 好扮野呀佢 正一仆街仔 [/quote]
6|$Nuf@4k 爆粗呀你..........不過你鬧得好ge

karenmoe 發表於 2006-6-28 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-28 03:27 PM:
sp,_zi JdH2Q2V 周瑜打黃蓋
*A aU'j$v];U!| Y(H 一個願打 Nr'O&f}:y~&^2a,B
一個願捱
r^j^BJ ML o
;J.E6oVE6Ts&T ... [/quote]U x+io&P:a5I@pm
年青人唔做過野係唔明白乜叫社會禮儀T}z#f7u!O7ZUy
正常既

qk5757 發表於 2006-6-28 05:54 PM

叫條友慳d唔該...

038886 發表於 2006-6-29 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-6-28 03:27 PM:!lU!j7[+Bs
周瑜打黃蓋/[:V2^1X*rtd
一個願打
2lamX{k| 一個願捱ig,tT.?$eR5sK

E ~'m.W{[ Lz ... [/quote]
uy#^*k P3o4U9pQ+] 十分同意O4^*UD UJ d1C
一個願打
1B4d,Z C6HK(Gg#{R 一個願捱

腳指o 發表於 2006-6-29 07:30 PM

做一個明星 唔笑笑口對住佢..唔通打佢咩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.