娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mad-man 發表於 2006-6-28 11:32 PM

大家覺唔覺今年世界杯d大熱門好多都跌晒Walt ?

好多賽果都令人難以接受....:jSq @.VSa Mqt
有d領隊&教練都唔知d唸
rJ9n b(}Qb kr+P 應該要落場踢既就唔比落....
`7Mb+K!@NT M"v
+eI(]h&S 都唔知係咪收左人地錢 :gun::gun::gun:
\7Vv\+T|0M(h1g{!p0o
Fzq h#Z 好彩我唔賭波既 , 唔係就
yI$j*nek 一定睇到嘔晒血 ~ :D
0NQA8q2O5Z 1Ao;mU;T? X2N&r1P
[[i] Last edited by mad-man on 2006-6-28 at 11:37 PM [/i]]

kakeidevil 發表於 2006-6-28 11:47 PM

大熱門啫係咩?-s/LzS)P5G!g3K
巴西?意大利?德國?阿根廷?定英格蘭?
;II)kE _&U 佢地全部都入哂8強喇wo!!!
2S }]$qM bT8J
E ~%{o4?R "賽果都令人難以接受..."見人見智啫!!
xWuplu 邊d應該要落場而邊d又唔應該落場,我唸教練係最清楚!!
A*p/ay2rtJ,f2r(M 7Ph0U:t4n v
你究竟係想睇場好波定係想要個啱你心水既賽果咋....?

iadderic 發表於 2006-6-29 12:04 AM

都唔係 ar
_-S$hj!c9S gOyG 8 強都幾正路 wor

leungman 發表於 2006-6-29 12:40 AM

可能之前贏少少都係教練o既計劃黎呢........。如果要殺入決賽的話,即係一個月要踢七場波,冇可能場場同你博盡嫁喎,最有機會留力o既比賽就係o係晒分組賽度喇,到左淘汰賽就冇可能留力嫁喇。

迷途小羔羊 發表於 2006-6-29 05:02 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-6-28 11:47 PM:j.L&ab-i T
大熱門啫係咩?
(? r}#mlI [,Z 巴西?意大利?德國?阿根廷?定英格蘭?T,Njd!^UP$jh*}f
佢地全部都入哂8強喇wo!!!
@-[6_S4g4x)E#Y %e"\,d!N?HV
"賽果都令人難以接受..."見人見智啫!!#M+T9B6ea!}&NKL
邊d應該要落場而邊d又唔應該落場,我唸教練係最清楚!!J8o'i~8Sc{/Zz

L/dz)u4n6Hx? 你究竟係想睇場好波定係想要個啱你心水既賽果咋....? ,g'c1QO(R~D
|,P }3vw?){
[/quote]
7d.};lk)Mp q8mfcgdd
99% 同意^^:EM;LV'a
除左呢句:邊d應該要落場而邊d又唔應該落場,我唸教練係最清楚!!
cLj"k'Lc0@+x-V 杜明尼治選人係「一絕」也
H9] ?8ba;_#[ 波蘭教練第一場用錯陣,就真係一子錯滿盤皆落索

mad-man 發表於 2006-7-2 11:54 AM

唉....巴西咁就 bye bye

大家樂1234 發表於 2006-7-2 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]mad-man[/i] at 2006-7-2 11:54 AM:
p6u j"m1G s 唉....巴西咁就 bye bye [/quote]
2Rb D?4mg)u7b)BC 咪係囉/y!H }N {,E%oP/D,W"e
踢得都好屎下 n$D?2L:\1B:C\
真係收左人地錢都唔出奇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.