兩個人去踏單車...係邊到踏到邊到好?
有咩地方介紹下?? 踏單車大埔吧..但踏到邊到你自己決定啦.. 有冇d 浪漫地方介紹@@? [quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-6-29 02:56 PM:
有冇d 浪漫地方介紹@@? [/quote]VX?AQ!K9pj
呢個 我真係有諗過,但未有機會付諸行動,我覺得勁正的…
就是有D舖排,同個女仔玩到夜D,夜到12點-凌晨1點打後,再等到夜D 等電單收埋就更好... 帶對方去預先鎖好的單車處取車,對方應該夠晒驚喜。跟住中環雙雙踩車不知幾正斗,夜中環車又少人又少,在中環兜兜轉轉少鈄路,可以兜出 碼頭,國金,可以立法局遮打花園兜,可以向上環方向踩去西港城,如果沿海邊踩落西環也不錯。夠晒Free夠浪漫。不過,可能只係果D 好動型的女仔先使得。 [quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-29 04:41 PM:wQu:@+z/m
2`9` AC^PdsiD:i
}['_PB6P(F,k
呢個 我真係有諗過,但未有機會... [/quote]"d'Gf`$OAY5w;BS k
好危機架bor...俾差佬睇到,..隨時俾人x... [quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-6-29 07:23 PM:+Pru0Jr)gH
好危機架bor...俾差佬睇到,..隨時俾人x... [/quote]JN:s*_5|%OJr |Sd
下? 點解? 踩單車關差佬咩事?b,p v5O^"b/KY
唯一係驚 女朋友 太正 俾差佬借D而 查佢身分証姐。 [quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-6-29 07:23 PM:sO6{F*|'d`
好危機架bor...俾差佬睇到,..隨時俾人x... [/quote]
有頭尾燈唔會有事。
我都見過有人係中環操車:P [quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-6-29 11:49 PM:
z x%lj/i7L W/p`
下? 點解? 踩單車關差佬咩事?
唯一係驚 女朋友 太正 俾差佬借D而 查佢身分証姐。 [/quote]
因為單車好似要有牌先俾踩架....=.="2aHk+is,a!C
我唔sure... [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-6-29 11:54 PM:
)~2sApf-^7b
有頭尾燈唔會有事。!iE4gij*T~
我都見過有人係中環操車:P [/quote]
WJh;p.} `2pq
[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-6-30 12:03 AM:!ZGj;b0aRC$Es
Z [ Ssk(V M:a"o-Y
因為單車好似要有牌先俾踩架....=.="cW w6h#W*Y O ne@
我唔sure... [/quote])l,QP9N}bb8q7Y
夜脕係要長頭尾燈(尾燈係不能閃) , 踩單車唔洗牌
PS : 一樣要遵守交通規則 , 踩單車犯規就算你冇車牌(私家車,電單車)一樣扣分 :D 不如。。。*c!i Lh_4NQ!A
系 屋企 踩 健身 單車。。就 最安全 啦!
踩完 一身汗 即刻 可以 沖翻個靚 涼。。$`+k;S a9oV:]
怕 熱 既 囡囡。。仲可以 開 衡 架 冷氣。。。
一 啖 雪糕 一 腳 單車 添。。。爽唔爽!?
頁:
[1]