娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-6-29 10:48 PM

睇波不賭波, 不賭樂趣多?

政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波不賭波, 不賭樂趣多[/b]{^-dur uCp(F
請問不賭波的樂趣怎會比賭的多? 審批這口號的官員簡直狗屁不通; s _ e'ot:~
如改為: [color=Red]睇波不賭波, 賭波害處多[/color], 那麼就make sense得多。

brightman 發表於 2006-6-29 10:53 PM

賭仔口號: 睇波不賭波, 還有樂趣麼:naughty:

honey316518 發表於 2006-6-29 11:08 PM

睇波又賭波, 咁先樂趣多
f#Q#q/?FL,L;r] 5h+z(DB]$NS3j
睇波不賭波, 賽果算什麼

siulun3k 發表於 2006-6-29 11:16 PM

睇波不賭波,睇來幹甚麼?

cfccfcc 發表於 2006-6-29 11:54 PM

睇波不賭波, 不賭樂趣多Z&R'k a CW I
呢句完全冇話比人知不賭有乜野樂趣

adamjacky123 發表於 2006-6-30 12:11 AM

睇波又賭波, 馬會笑呵呵.........

sky308 發表於 2006-6-30 01:06 AM

睇波不賭波,還需要入波? {Ek]8a]O{*y(M~ws
睇波又賭波,嗌到渣爆波..kaka:haha:

Irreversible 發表於 2006-6-30 02:19 AM

睇波不賭波,不如去按摩N6Au3t"\"gE
推波又渣波,令我笑呵呵

hold_find 發表於 2006-6-30 02:28 AM

咁又唔係喎!"睇波不賭波, 不賭樂趣多"冇問題吖!
Y|S7w ?QP{U-u!b2['u 我雖然唔睇波,但我都知正常睇波應該是欣賞球賽的過程,哪個球員射出的一球很精彩,哪個傳球很神準...A球員一個轉身,扭過了後衛,一腳射出,守門員接不住,誰知有另一後衛殺出來擋下這球...這才是真正的睇波 y(Wh-]2|i\W
一但賭波,就會多了一層得失的心,希望自己投注的球隊勝,看重的已經不是球賽本身,而是結果 - 自己可不可以嬴錢,有些人甚至基本球例也不清楚,卻學人賭波,我真不明白他們如何"樂趣多"?本來我們應是將勝負放到最後,勝固欣然敗亦可喜,勝負只是比賽的一非常小的部分結果,但我們卻只看勝負,把勝負看成比賽的全部,而忽略了其他結果,未必"冇樂趣",但我相信一定"樂趣大減"

打狗棒 發表於 2006-6-30 02:33 AM

睇波邊按摩, 咁先樂趣多;
S#S^Xv 摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
kr']6J U4^+o^Yf 小注買多哥, 大注墨西哥;
B_j-N)gHv 睇波不賭波? 睇黎把X麼?

Alan1234 發表於 2006-6-30 11:51 AM

睇波不賭波, 實會訓著左/
.u#cq%j6Y(T!BR8^S
r6z-^@*lH9X?fn 睇波又賭波, 場場食白果!!!

Irreversible 發表於 2006-6-30 12:38 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 02:33:8mXE(to:zrT j
睇波邊按摩, 咁先樂趣多;E!u"q0CJf V9f
摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
cjw2q Y kZe 小注買多哥, 大注墨西哥;2l ]m6f3@B!~
睇波不賭波? 睇黎把X麼? [/quote]L6q#{pFYEf
哈哈..再黎
i j:a'M 賭波又按摩, 噴得特別多JL4^1[%ig%J[^
睇波又賭波, 開心過阿哥
a s4{F;}w,q 睇波不賭波, 遲早死得籮

自由神 發表於 2006-6-30 01:36 PM

有好多人都係唔賭唔睇嫁!

打狗棒 發表於 2006-6-30 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 13:36:
'Te5coES/}l]:sy3K 有好多人都係唔賭唔睇嫁! [/quote]
Q*f o J6lX)w 冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!!

自由神 發表於 2006-6-30 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 01:43 PM:p N;a3kXW

!?,]C#a!P$V2u I6R 冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!! [/quote],Sn B#j#lw*_Vd
好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad:

sahen 發表於 2006-6-30 03:38 PM

[quote]Originally posted by [i]honey316518[/i] at 2006-6-29 11:08 PM:
] pW*WV1X A 睇波又賭波, 咁先樂趣多XZ1fF _@

p h {V4im [ 睇波不賭波, 賽果算什麼 [/quote]*S7a)fZ.W/A\/L
賽果真係不算什麼
um.p5s-r ra_8Y 我只睇過程:agree:

打狗棒 發表於 2006-6-30 04:04 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 15:19:
i$N!O B C JW5^;S9fo.^"C \6su
好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad: [/quote]1wm#~-bV ub/d
喂, 我係認同你喎, 你:mad:乜春呀?

rlpwyk 發表於 2006-6-30 06:12 PM

hk goverment also do something rubbish!!!!
/ft`,[x 6k#A(lfJ
teach bad people!

carletonli 發表於 2006-6-30 06:32 PM

籮.................

睇波不賭波,射o野射咩左...............!!9?7W J4U#W^4|
睇波又賭波,咁咪入左籮.................!!

ronald001120 發表於 2006-6-30 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-29 10:48 PM:5T"BJ:~ f{|wC
政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波... [/quote]
0rncqa%B,V](t~ [ 頂真句,good*D)c UP+CJ kX

&g(SI#ZB(Jx;As m*^ g A5Ggq3l
政府係唔係自相矛盾呢/d^?dsGG&`B0P
一方面賭波合法
/U!x)e I0m&P4_!m 一方面又叫人地咩不賭樂趣多/i9`+{4`C^T5Y@
同求學不是求分數一樣
@1u6b#{2i}7|Jb wsZ:PD.Wc(iY
[[i] Last edited by ronald001120 on 2006-6-30 at 07:17 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.