娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-6-29 10:48 PM

睇波不賭波, 不賭樂趣多?

政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波不賭波, 不賭樂趣多[/b]
8g/|2A7af3x1zE 請問不賭波的樂趣怎會比賭的多? 審批這口號的官員簡直狗屁不通;
/vzH,r6d/| 如改為: [color=Red]睇波不賭波, 賭波害處多[/color], 那麼就make sense得多。

brightman 發表於 2006-6-29 10:53 PM

賭仔口號: 睇波不賭波, 還有樂趣麼:naughty:

honey316518 發表於 2006-6-29 11:08 PM

睇波又賭波, 咁先樂趣多X5F#j?6H
RK"dr8ME&V8wNs4|
睇波不賭波, 賽果算什麼

siulun3k 發表於 2006-6-29 11:16 PM

睇波不賭波,睇來幹甚麼?

cfccfcc 發表於 2006-6-29 11:54 PM

睇波不賭波, 不賭樂趣多9z(hx%T5h-gb
呢句完全冇話比人知不賭有乜野樂趣

adamjacky123 發表於 2006-6-30 12:11 AM

睇波又賭波, 馬會笑呵呵.........

sky308 發表於 2006-6-30 01:06 AM

睇波不賭波,還需要入波?
/l"c9FoxK(m*{:| 睇波又賭波,嗌到渣爆波..kaka:haha:

Irreversible 發表於 2006-6-30 02:19 AM

睇波不賭波,不如去按摩
D~B0Zf_r\N)E 推波又渣波,令我笑呵呵

hold_find 發表於 2006-6-30 02:28 AM

咁又唔係喎!"睇波不賭波, 不賭樂趣多"冇問題吖!
x%L uZ#STl'P/v 我雖然唔睇波,但我都知正常睇波應該是欣賞球賽的過程,哪個球員射出的一球很精彩,哪個傳球很神準...A球員一個轉身,扭過了後衛,一腳射出,守門員接不住,誰知有另一後衛殺出來擋下這球...這才是真正的睇波
%K2D3dn"Nv 一但賭波,就會多了一層得失的心,希望自己投注的球隊勝,看重的已經不是球賽本身,而是結果 - 自己可不可以嬴錢,有些人甚至基本球例也不清楚,卻學人賭波,我真不明白他們如何"樂趣多"?本來我們應是將勝負放到最後,勝固欣然敗亦可喜,勝負只是比賽的一非常小的部分結果,但我們卻只看勝負,把勝負看成比賽的全部,而忽略了其他結果,未必"冇樂趣",但我相信一定"樂趣大減"

打狗棒 發表於 2006-6-30 02:33 AM

睇波邊按摩, 咁先樂趣多;
_Bn HdI;d 摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
$N?T0O}$f?(J,X 小注買多哥, 大注墨西哥;Zo.g+^&WZ3P
睇波不賭波? 睇黎把X麼?

Alan1234 發表於 2006-6-30 11:51 AM

睇波不賭波, 實會訓著左/6f!|F${,x*y4n Ul
N L,]L}bo X
睇波又賭波, 場場食白果!!!

Irreversible 發表於 2006-6-30 12:38 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 02:33:
JG? ^(Ij 睇波邊按摩, 咁先樂趣多;OV YQ s|
摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
u-f-eQ N0p 小注買多哥, 大注墨西哥;
/{gx aE.P 睇波不賭波? 睇黎把X麼? [/quote]O7o/GR&yY
哈哈..再黎
1X"m'Bb9{jq 賭波又按摩, 噴得特別多Dy5{ n"M d"k ~
睇波又賭波, 開心過阿哥X0Y+[fp
睇波不賭波, 遲早死得籮

自由神 發表於 2006-6-30 01:36 PM

有好多人都係唔賭唔睇嫁!

打狗棒 發表於 2006-6-30 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 13:36:
A.H+Z {? {+YO 有好多人都係唔賭唔睇嫁! [/quote]
Qp-?.w/Y0?&I\X{ 冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!!

自由神 發表於 2006-6-30 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 01:43 PM:1w2}/oh.S7T'lg
cpQU@
冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!! [/quote]#l:B}k;fwq
好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad:

sahen 發表於 2006-6-30 03:38 PM

[quote]Originally posted by [i]honey316518[/i] at 2006-6-29 11:08 PM:Be.u{a
睇波又賭波, 咁先樂趣多c y*vSK

R_ ]6R4NE9lD7I*[ X 睇波不賭波, 賽果算什麼 [/quote]
o?sI$E!S!R^2[V*c 賽果真係不算什麼!W;E^mC A7\ B
我只睇過程:agree:

打狗棒 發表於 2006-6-30 04:04 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 15:19:
BbiI#NwHS
G*JG6R#E 好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad: [/quote]
(Bt P9Mgs9DuO V 喂, 我係認同你喎, 你:mad:乜春呀?

rlpwyk 發表於 2006-6-30 06:12 PM

hk goverment also do something rubbish!!!!.M)@ r"i0v6nT

/Z6mk6u\s @ teach bad people!

carletonli 發表於 2006-6-30 06:32 PM

籮.................

睇波不賭波,射o野射咩左...............!!X5C]$W/JA
睇波又賭波,咁咪入左籮.................!!

ronald001120 發表於 2006-6-30 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-29 10:48 PM:*N9{0]mq6dL7Qk
政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波... [/quote]]Er o/L3xi$j
頂真句,good
mfz n*GT,z)p
cO5^L:M }
2[x#U,qp"I!G 政府係唔係自相矛盾呢
5Y:P/D?eJ#X-n{y^ 一方面賭波合法
#|EF^:R%| 一方面又叫人地咩不賭樂趣多
G,di#J,M 同求學不是求分數一樣9EZ8m4OV*A0D-t

1B:^ j!@i4Z)X1q4U [[i] Last edited by ronald001120 on 2006-6-30 at 07:17 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.