睇波不賭波, 不賭樂趣多?
政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波不賭波, 不賭樂趣多[/b]請問不賭波的樂趣怎會比賭的多? 審批這口號的官員簡直狗屁不通;
如改為: [color=Red]睇波不賭波, 賭波害處多[/color], 那麼就make sense得多。 賭仔口號: 睇波不賭波, 還有樂趣麼:naughty: 睇波又賭波, 咁先樂趣多X5F#j?6H
RK"dr8ME&V8wNs4|
睇波不賭波, 賽果算什麼 睇波不賭波,睇來幹甚麼? 睇波不賭波, 不賭樂趣多9z(hx%T5h-gb
呢句完全冇話比人知不賭有乜野樂趣 睇波又賭波, 馬會笑呵呵......... 睇波不賭波,還需要入波?
睇波又賭波,嗌到渣爆波..kaka:haha: 睇波不賭波,不如去按摩
推波又渣波,令我笑呵呵 咁又唔係喎!"睇波不賭波, 不賭樂趣多"冇問題吖!
我雖然唔睇波,但我都知正常睇波應該是欣賞球賽的過程,哪個球員射出的一球很精彩,哪個傳球很神準...A球員一個轉身,扭過了後衛,一腳射出,守門員接不住,誰知有另一後衛殺出來擋下這球...這才是真正的睇波
一但賭波,就會多了一層得失的心,希望自己投注的球隊勝,看重的已經不是球賽本身,而是結果 - 自己可不可以嬴錢,有些人甚至基本球例也不清楚,卻學人賭波,我真不明白他們如何"樂趣多"?本來我們應是將勝負放到最後,勝固欣然敗亦可喜,勝負只是比賽的一非常小的部分結果,但我們卻只看勝負,把勝負看成比賽的全部,而忽略了其他結果,未必"冇樂趣",但我相信一定"樂趣大減" 睇波邊按摩, 咁先樂趣多;
摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
小注買多哥, 大注墨西哥;Zo.g+^&WZ3P
睇波不賭波? 睇黎把X麼? 睇波不賭波, 實會訓著左/6f!|F${,x*y4n Ul
NL,]L}boX
睇波又賭波, 場場食白果!!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 02:33:
睇波邊按摩, 咁先樂趣多;OV YQs|
摷野兼揸波, 仲要推埋蘿;
小注買多哥, 大注墨西哥;
睇波不賭波? 睇黎把X麼? [/quote]O7o/GR&yY
哈哈..再黎
賭波又按摩, 噴得特別多Dy5{ n"M d"k~
睇波又賭波, 開心過阿哥X0Y+[fp
睇波不賭波, 遲早死得籮 有好多人都係唔賭唔睇嫁! [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 13:36:
有好多人都係唔賭唔睇嫁! [/quote]
冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-30 01:43 PM:1w2}/oh.S7T'lg
cpQU@
冇錯, 以我所知, 華富村八姨、良景村九嫂、蘇屋村好姐......等等, 全部都唔睇唔賭!!! [/quote]#l:B}k;fwq
好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad: [quote]Originally posted by [i]honey316518[/i] at 2006-6-29 11:08 PM:Be.u{a
睇波又賭波, 咁先樂趣多c y*vS K
睇波不賭波, 賽果算什麼 [/quote]
賽果真係不算什麼!W;E^mCA7\ B
我只睇過程:agree: [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-6-30 15:19:
好多人唔賭[color=Red]就[/color]唔睇嫁!:mad: [/quote]
喂, 我係認同你喎, 你:mad:乜春呀? hk goverment also do something rubbish!!!!.M)@r"i0v6nT
teach bad people!
籮.................
睇波不賭波,射o野射咩左...............!!X5C]$W/JA睇波又賭波,咁咪入左籮.................!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-29 10:48 PM:*N9{0]mq6dL7Qk
政府在世界盃期間的宣傳口號: [b]睇波... [/quote]]E ro/L3xi$j
頂真句,good
政府係唔係自相矛盾呢
一方面賭波合法
一方面又叫人地咩不賭樂趣多