娛樂滿紛 26FUN's Archiver

aeae 發表於 2006-6-30 05:35 PM

高考放榜, E 間學校好強 , 2名6A女生,2名5A,20幾名3A4A..

:good::good::good:
gYV[%mP fm(P Lj}(i
今年兩名6A女生來自同一學校(沙田恆生商學書 院), 在這間學校亦同時有兩名5A生, 二十幾人考獲3A4A!
TT1A)a1D1b1vB 英語運用(UE) 合格率十一年新底, 乎合入讀大學最低資格考生不足一半! 是母語教學失敗嗎?聽下學生點講:u~~c-hX
0WoP)h't3Rp j^-Y
9W,l1fF{ m]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=OQ5l6f0bAOg[/url]
JI q t:U R {`)K1m|Cg3~-R
)_+D*ANy3Xu6w
]+I4`{m\

Obi(}0bRSS+_1R%} [img]http://i15.photobucket.com/albums/a363/tsztsz2088/atvHKAL300606_08copy.jpg[/img]{E |7RD;} j

d:E!bSIru&s [img]http://i15.photobucket.com/albums/a363/tsztsz2088/tvbnews-HKAL300606_01copy.jpg[/img]7L9L,l:OR(Z$e
w[1SW|Ok\[-`
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a363/tsztsz2088/atvHKAL300606_06copy.jpg[/img]
;fiZ1L!sQ(n
BaY^*@9@%SMr [img]http://i15.photobucket.com/albums/a363/tsztsz2088/tvbnews-HKAL300606_04copy.jpg[/img]9h^6r `L9P
G-\P p.E*Oz$U'c
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a363/tsztsz2088/atvHKAL300606_07copy.jpg[/img]

Azuma 發表於 2006-6-30 05:42 PM

[quote]Originally posted by [i]aeae[/i] at 2006-6-30 05:35 PM:
)XH7Se1G^D:C } :good::good::good:
9E6O@r5nx6U ${G5E"LJ
今年兩名6A女... [/quote]\ _.q2y1MQeV

'ixcJrF8t 恆商不嬲都出名架啦...............:haha:

haman_tt 發表於 2006-6-30 06:32 PM

你要知到恆商收中六收18分
3uO'm4k6Z9k0[p5E 而且係一間只有中六,七既中學Rz ])@4W+\Y ee4j]8V@
入面既teacher果果都係專攻中六七
&C%[6M+~,Qu A p 而且一個form好似有成四百人(由A數到去J班)
S9S.yIQ4| 咁多人去考,多D尖子都唔出奇

YingTung 發表於 2006-6-30 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-6-30 06:32 PM:
["z(nZH9je 你要知到恆商收中六收18分
9\K-Gu j2w)^R 而且係一... [/quote]
?+m H}3} w Q#w%dD
五年前,我同學文科考二十分都話唔收....
*F/}{Tjw V 五年後既今日只係收18分???

haman_tt 發表於 2006-6-30 07:32 PM

2003年收左一個18分u*Xs#K$^3K,w4x
我個FD

kgkgkg212121 發表於 2006-6-30 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-6-30 07:20 PM:$TT};\4BV:\:N}u\ mc
![u5ufb

Y3h#`G!Zs0nT 五年前,我同學文科考二十分都話唔收....
"G u|I!V h } 五年後既今日只係收18分??? [/quote],Kt l4x b6bq YZ
越遲越收得高ga

kgkgkg212121 發表於 2006-6-30 07:52 PM

其實恆商要18入到都有d難..+| ^c&O1HIV2a
除非一早去到la,咁就得
0y&}c,mY&m/w 我諗過一陣去到20 at least

155220 發表於 2006-6-30 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-6-30 19:20:v8f$|/T#Q A+tr7S
&{m@:nZ1c6U^~ ^
w5c3G"XF:I
五年前,我同學文科考二十分都話唔收....1uMwQP }
[color=Red]五年後既今日只係收18分[/color]??? [/quote]%C0[q!W kj$|4m-JI%{

2MnS.W by*zLM 相信大部份band1既中學都係:haha:連我間中學都係(最差果個):haha:

Azuma 發表於 2006-7-1 09:46 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-6-30 06:32 PM:oS2B%Se nE
你要知到恆商收中六收18分bAR9m,ai$T,c|
而且係一... [/quote]9ZVJY3fS$GoE
7\k#M7~(g,yX
入面收幾多分可能睇你讀咩科5h%u){KO T7R*w
18分可能係商科
.c!Nh-f6^G9b 高分可能係理科
Th f%K7e i(Q D6oz
佢出名係因為佢係專出專教商科Q5QLCsP8N5KA[
18-20分kv e'on1D{(q
唔係太高(對一o的band 1)
,e`I+m^ c;K(Sy 但係一間好的band 1 都有好teachers,training,past paper...........1yJG \f0p
第一
4S+?T^.\8^a1O6mO 佢比一o的學校商科唔係咁好and咁多位!f%_d2y:PfX_T
好似我學校only有理+理商,pure商得幾個位(我學校收60人):Az&j$\u0E1}`7i)ADo
第二
A4Ciq3dh 有o的係band4-5 但係有17-18分y7iMo9p-bd
想走的學生 t4OD#fZ,| oM

`T8\&Vq#J|8A 恆商係寄宿學校....................
R9G3t$rN9V.Hm 每日一放學就train pastpaper............

馬仔359359 發表於 2006-7-5 01:43 PM

點解d人咁勁既=00=

kgkgkg212121 發表於 2006-7-5 06:17 PM

今年收高左la...
*^l,JeT 至少20... 唉... 冇望去la
EE3Ri6cvgW 諗住18 ge話都有得博下

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.