娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-7-1 05:44 PM

我想問TVB套神雕俠侶幾時做?

幾月幾號幾點鐘
|Rg d%A o 唔該:help:

wkkct 發表於 2006-7-1 06:04 PM

7月10日晚上8:30

JerryLee 發表於 2006-7-1 06:08 PM

唔該:good:

kjkj 發表於 2006-7-1 09:24 PM

我感覺唔錯,因為佢配音係用回卡通神雕俠侶個楊過,c*HH$fi!Bd*W"D(u:[
但個小龍女真係差,個樣完全唔得,因為之前看仙劍奇俠睇過佢
*c j q-` ]i9@p 完全唔覺得佢似仙女- -

jacky60724 發表於 2006-7-2 01:01 AM

做小龍女果個女演員係大陸演員叫劉易菲,之前係天龍八步飾演王羽烟,佢個樣不知生得幾靚又清秀比好多香港女演員漂亮很多,揾佢做小龍夠晒清麗脫俗,只是覺得她太年輕,但我就覺得佢非常適合做小龍女,如果佢個樣都話唔得,我真係冇嘢好講囉,正係佢既清秀氣質都已經係好小有,就像不吃人間煙火搬美.

loklok117 發表於 2006-7-2 10:24 PM

ng

我都好期待
1N.JkeV#`#C8M!aV'M 好想快d有得睇
.L6RG+Z\-O3{}#zW9u 好鍾意林峰做古裝
$l:?W#M c'P HyL 演得好有少年俠客既味道w5l9i2h[XswJ
不過希望劇情好睇la
6Fl'l z!X[0k 可以有番以前晚晚追劇果種感覺

kjkj 發表於 2006-7-3 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]jacky60724[/i] at 2006-7-2 01:01 AM:
.}tw1z C7tw 做小龍女果個女演員係大陸演員叫劉易... [/quote]
#q"duqJR]o I
Z)O0B Hl8^ Q'LD 可能個個人口味不同,我就唔太喜歡劉亦菲啦,可能見太多了
[WOs:d+H~e
8AM,OX7B M 我個人要求可能比較高,演員中我個人覺得無邊個可做到小龍女
7l5ddjo4zy u 5FG?+f{YR
劉亦菲有d似王聖依,太一般了- -

jacky60724 發表於 2006-7-4 01:44 PM

果男主角好似唔係林峰黎個喎,你睇清楚d,應該係大陸演員黎囉

jacky60724 發表於 2006-7-4 01:45 PM

可能係各花入各眼真係

homan~ 發表於 2006-7-4 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]jacky60724[/i] at 2006-7-4 01:44 PM:!V+[ D b\g
果男主角好似唔係林峰黎個喎,你睇清楚d,應該係大陸演員黎囉 [/quote]4k~2}-UIok

4h$Fbn YTT ` 林峰??? 關佢咩事 ? :dev:

jacky60724 發表於 2006-7-6 02:43 PM

你睇返第6個,果位人兄佢以為係林峰做卦,唔係我提林峰個喎,你睇返上去先啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.