娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 06:59 PM

傻佬先捧英格蘭奪WORLD CUP,不如捧中國隊

若三十歲,我諗到你八十歲,你都冇機會看見
_&H({4ic 英格蘭捧盃.
0P%Fv%d L([ q \b&F*Y qG^| C
不如捧---------------------中國(龍之隊),|OgT"qk@3k
我知道祖國正在訓練一支高佬軍團,
X @6W3ox~FAE 有機會在下屆WORLD CUP打入四強,:rc0L(T"g|Y"BD
甚至奪得世界盃.
X INd$l3fVOF8gn H/_"gi\*C%J
香港最Q傻條友,就係[color=Red]李黑勤[/color].:D:D

阿感 發表於 2006-7-2 07:05 PM

你係咪捧英格蘭架?你都係你口講捧英格蘭o個d人o黎喎

~johncena~ 發表於 2006-7-2 07:07 PM

支持一隊球隊係一種情義結,無論蠃輸,我都會支持

yfdick 發表於 2006-7-2 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-7-2 07:07 PM:
`9?wI? 支持一隊球隊係一種情義結,無論蠃輸,我都會支持 [/quote]"C"pu4ai;[6y
SUPPORT 你, 講得好:good:

自由神 發表於 2006-7-2 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-7-2 07:07 PM:{BOL,oO6NPD
支持一隊球隊係一種情義結,無論蠃輸,我都會支持 [/quote]
8_-PD$p,C r 講得好所以我永遠支持阿根庭!CQ-t3j/k5h#o
仲有呀,如果係強隊你先支持既.......咁你既人生會好平淡,一D希望都無!

chicken 發表於 2006-7-2 07:26 PM

There is no team you should support, because no team is guaranteed to win the World Cup.

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 07:30 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-7-2 07:05 PM:M.MRWsuH
你係咪捧英格蘭架?你都係你口講捧英格蘭o個d人o黎喎 [/quote]
3v"~'J(Ewg
QcD}:K1Q7Y {Q 英格蘭,當然捧唔過,佢拿世界盃,我都未出世,
:CgF7V8F q p*C j7S,v7xh
你都知,英格蘭屆屆世界盃,最叻入四強,
C0_h9K!M }p !j2VZ_ z8l
經常八強止步,B'K/t+G%I-h`

G#m @!_3g;d 唔好俾我估中,下屆世界盃,[color=red]朗尼[/color]又再次俾人紅牌趕出場.:D:D
f:jy0^%h2m d"]$JU}?&i#Ag?6s
這條友,打波EQ好低....:D

d228216 發表於 2006-7-2 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 07:30 PM:
*t9w&}3T6A U
3TJ0a bN C:\"sxqiu'y
英格蘭,當然捧唔過,佢拿世界盃... [/quote]
aU7V.V K|XvJ 唔係 多哥咩???

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-7-2 07:38 PM:)h5\Y&Xg*oy,lvh
*q km%Y'K\,I5x.pW
唔係 多哥咩??? [/quote]
o2~,|W"A:E4[/D` CnI E`Y]!|2D
唔好笑TOGO,今屆由於冇糧出,表現才少差左少少,
:x'{ v)V \ ^$f!u3am4EV6V f1`b8~+f
一有糧出,食飽飯,巴西,法國,意大利都輸俾佢.....2`t({HE*p2i

t*{Sd"d [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-7-2 at 07:49 PM [/i]]

~johncena~ 發表於 2006-7-2 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-7-2 19:19:
L3h0w6J-j+v5JA u H&N![3Dn
講得好所以我永遠支持阿根庭!7F%dq&}7bP
仲有呀,如果係強隊你先支持既.......咁你既人生會好平淡,一D希望都無! [/quote]
:Zvfv&No5m 咪係,咁先係足球ga樂趣:good:令人又愛又恨:D

ronald001120 發表於 2006-7-2 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 06:59 PM:
*TFa\2_B s7{ 若三十歲,我諗到你八十歲,你都冇機... [/quote]
Y|k@z :^+OA*C;Xz j&q|
捧中國不如捧香港la

自由神 發表於 2006-7-2 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-7-2 07:56 PM:
O4s9`}?
h7Cda4EU9N%k 咪係,咁先係足球ga樂趣:good:令人又愛又恨:D [/quote]
MR,f6ZQu dm$G 可能啦!:D

sheet 發表於 2006-7-2 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 06:59 PM:
3q"U I2}x 若三十歲,我諗到你八十歲,你都冇機... [/quote]c t'O z5q7? q6Tk
6r]8ts}SuI
0i6vyN0^6\
{:n \U T!Ay
我諗你真係冇資格話英格蘭fans係傻...5nd9yh!_U2h \A9b7t6a I
N(B5|1f8J-M
唔通真係"高"就掂...],^r3xC^:O
咁不如叫英格蘭放11個高治...,d5t?cXd"F
實蠃... B/K*V!xnput5at
唯一輸嘅可能就係輸俾美國...

155220 發表於 2006-7-2 08:57 PM

[quote]Originally posted by [i]~johncena~[/i] at 2006-7-2 19:07:NRGa"g}
支持一隊球隊係一種情義結,無論蠃輸,我都會支持 [/quote] T&z8D-vHo~
1aji wD z/d
如果好似你咁講,[color=Red][size=6]我就支持中國隊!!![/size][/color]

打狗棒 發表於 2006-7-2 10:16 PM

冇錯, 傻佬捧英格蘭, 但on9仔捧多哥...........:D:D:D G/F L)E4|+E{O.PO
R sX`-n ?
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116273&fpage=1[/url]

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-7-2 10:16 PM:
4eDW v5k(ih 冇錯, 傻佬捧英格蘭, 但on9仔捧多哥...........:D:D:D-zv*j&nW.y An4P!~

B!k^nw?{-K`O [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116273&fpage=1[/url] [/quote]-o%dMQU-{ d

Ki/e;lNfM 哈哈...講得好,B#P ~l\D&w j'b

lIl7Lv\ 不過,分別係,一個用心去捧,輸了會傷心,t6f_uLxj uf b

7P4Y'^ j5{C\ C[ 一個係用錢去賭,輸了,將紀錄deleted.w C(L1y|"r] | c] QP
1Kp Z'T`/R+hC1{s `
:D唔同.

發表於 2006-7-2 11:04 PM

問題係傻佬先捧英格蘭"奪WORLD CUP"j | KDn U7mPM0x
我捧丹麥都無諗過有生之年見到佢地捧世盃,英格蘭實力只屬一般
:^/tw%Aapf3F0fy 論技術/整體,大把球隊好過佢地.../_%ik&S.N
除非有屆英格蘭主辦啦!!!;)

Gretzky 發表於 2006-7-5 01:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

馬仔359359 發表於 2006-7-5 01:41 PM

我點都捧法國

oleleo 發表於 2006-7-5 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 06:59 PM:)||%OR4i!fazX
若三十歲,我諗到你八十歲,你都冇機... [/quote]-~&@qlC%tKO_

i|sN} 你d寓言經常唔準....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.