娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 傻佬先捧英格蘭奪WORLD CUP,不如捧中國隊
新經濟學巨人
發表於 2006-7-2 06:59 PM
傻佬先捧英格蘭奪WORLD CUP,不如捧中國隊
若三十歲,我諗到你八十歲,你都冇機會看見
_&H({4ic
英格蘭捧盃.
0P%Fv%dL([ q
\b&F*YqG^| C
不如捧---------------------中國(龍之隊),
|OgT"qk@3k
我知道祖國正在訓練一支高佬軍團,