[投票] 請選出新一任英格蘭隊長
我選謝拉特 無得講一定係terry or林柏特 朗尼j#_*Cs~:u^c-Q-k7v"y*_;w7T^w
原因:拿紅牌機會甚高,到時個個都係隊長. [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 07:54 PM:(x[!C[ ka0E
朗尼
原因:拿紅牌機會甚高,到時個個都係隊長. [/quote]
V2Q"])Y*vXO
$ldRnG1tn
你串還串..#yWF[T1~
朗尼做隊長分分鐘係遲早既事..}M$@u+l#~
beckham 98 worldcup 都係因為一張紅牌.. 令其心理質素不斷提高..\,fu A%S-RnPP$O
朗尼個例子有d唔同.. 不過我唔排除佢會行返beckham條路..!t.a;q c,S"J |
佢有料.. 有個種爭勝心.. 可惜太過勇.. U7U(N7`1|"Gg*C
改好唔改好.. 大家都唔知.. [quote]Originally posted by [i]Kev[/i] at 2006-7-2 08:35 PM:
你串還串..'s.r%B!dG Lr
朗尼做隊長分分鐘... [/quote]
FqB NMl\1u
今天的碧鹹=12年後的朗尼;^NiR0Q$A6Z@8di0F z
Pi` d+K]3J
可能12年後,英格蘭又射12碼出局,身為隊長的(A%Xm/qCz
朗尼,在隊友射失12碼後,輕輕拍打隊友的shoulder,
:z/A&Y P6hVE
朗尼:stand up.
隊友:嗚嗚.................. X3S4AP knqH!t
xOj5A?+aL\
朗尼:碧鹹 did it 12 yrs ago. I do the same. UP......8pJq-k!F3K
隊友:FXXK YXX
0lOsKT _[B
在看台上的碧鹹(已是四十多歲的中坑),看見朗尼,流吓馬尿....
2u S9O.SDUL P
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-7-2 at 08:58 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 08:55 PM:k0`_b#u^e8e Fb
yb1S Z-Ig/|
今天的碧鹹=12年後的朗尼
+R8lG-ND6uiB
... [/quote]
你真係:dev: 點解得2個選擇咁少??? 謝拉特 碧鹹已經係31歲的老頭子,
他與金盃,冇緣了,kqQ}-])@5j
zj v1X#T
Just like 巴治奧.
大哨,今年29,四年,或許有機做後備. I would choose Terry...... Rooney 謝拉特 我覺得謝拉特...因為佢話晒都做過隊長 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]Kev[/i] at 2006-7-2 08:35 PM:r!dzQ@X}I
Ed}[u{*?7T
H [x;D&F9Z
E*w;dT5M%EI:}a]
你串還串..!N*{ ~1|A)x s{
朗尼做隊長分分鐘... [/quote]DTi"SRz(Q&n
i like ur imagination"@-Nz]$Z"L
really! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 謝4... [size=6]謝拉特[/size] 謝拉特Q1J$Y%l.LS
我覺得這個人好神奇, [踢利物浦戈時] 謝拉特啦...又帶利記入歐聯決賽啦
頁:
[1]
2