娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gwin 發表於 2006-7-2 07:21 PM

[投票] 請選出新一任英格蘭隊長

我選謝拉特

自由神 發表於 2006-7-2 07:26 PM

無得講一定係terry or林柏特

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 07:54 PM

朗尼j#_*Cs~:u^
c-Q-k7v"y*_;w7T^w
原因:拿紅牌機會甚高,到時個個都係隊長.

Kev 發表於 2006-7-2 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 07:54 PM:(x[!C[ka0E
朗尼
T`#p#e;qRkF
Em5`+j X;Bs"l 原因:拿紅牌機會甚高,到時個個都係隊長. [/quote]
? ^$vo'Z$@w9uoNO V2Q"])Y*vXO
$ldRnG1tn
你串還串..#yWF[T1~
朗尼做隊長分分鐘係遲早既事..}M$@u+l#~
beckham 98 worldcup 都係因為一張紅牌.. 令其心理質素不斷提高..\,fu A%S-RnP P$O
朗尼個例子有d唔同.. 不過我唔排除佢會行返beckham條路..!t.a;q c,S"J |
佢有料.. 有個種爭勝心.. 可惜太過勇.. U7U(N7`1|"Gg*C
改好唔改好.. 大家都唔知..

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]Kev[/i] at 2006-7-2 08:35 PM:
.P f#c E+J
Mh)M"{#d
'cty?0{
p/r-H9|0hL8G 你串還串..'s.r%B!dGLr
朗尼做隊長分分鐘... [/quote]
^#mL*Pj*]U5ip6m FqBNMl\1u
今天的碧鹹=12年後的朗尼;^N iR0Q$A6Z@8di0F z
Pi` d+K]3J
可能12年後,英格蘭又射12碼出局,身為隊長的(A%Xm/qCz
朗尼,在隊友射失12碼後,輕輕拍打隊友的shoulder,
%}$xZ ~*KtU8|j d :z/A&Y P6hV E
朗尼:stand up.
_u&w,] ]k 隊友:嗚嗚.................. X3S4AP knqH!t
xOj5A?+aL\
朗尼:碧鹹 did it 12 yrs ago. I do the same. UP......8pJq-k!F3K
隊友:FXXK YXX
] D D)a d#p V\%I 0l OsKT _[B
在看台上的碧鹹(已是四十多歲的中坑),看見朗尼,流吓馬尿....
5ux-{DGw!V4?,N-e 2u S9O.SD UL P
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-7-2 at 08:58 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2006-7-2 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-2 08:55 PM:k0`_b#u^e8e Fb

nmS8S$IiB L6}8L yb1S Z-Ig/|
今天的碧鹹=12年後的朗尼
|Q)W3G7a,y +R8lG-ND6uiB
... [/quote]
6?2\%h-yE} 你真係:dev:

155220 發表於 2006-7-2 09:54 PM

點解得2個選擇咁少???

aenco 發表於 2006-7-2 10:23 PM

謝拉特

新經濟學巨人 發表於 2006-7-2 10:27 PM

碧鹹已經係31歲的老頭子,
C0I:Eu*@ G6E
JD$k}C A#x&z1cf 他與金盃,冇緣了,kqQ}-])@5j
zj v1X#T
Just like 巴治奧.
O'[QXDUZV&x
~;r!X guU m^ 大哨,今年29,四年,或許有機做後備.

slwong3 發表於 2006-7-3 01:44 AM

I would choose Terry......

打狗棒 發表於 2006-7-3 11:33 AM

Rooney

liverpoolportug 發表於 2006-7-3 04:09 PM

謝拉特

馬仔359359 發表於 2006-7-4 01:40 AM

我覺得謝拉特...因為佢話晒都做過隊長

Gretzky 發表於 2006-7-4 02:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

arMan 發表於 2006-7-9 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Kev[/i] at 2006-7-2 08:35 PM:r!dzQ@X}I
Ed}[u{*?7T
H [x;D&F9Z
E*w;dT5M%EI:}a]
你串還串..!N*{ ~1|A)x s{
朗尼做隊長分分鐘... [/quote]DTi"SRz(Q&n

]Xz.jVU.^3b;C i like ur imagination"@-Nz]$Z"L
really!

lee ba ba 發表於 2006-7-10 07:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2006-7-11 12:33 PM

謝4...

harvey22 發表於 2006-7-11 07:46 PM

[size=6]謝拉特[/size]

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-13 08:38 PM

謝拉特Q1J$Y%l.LS
我覺得這個人好神奇, [踢利物浦戈時]

大口仔 發表於 2007-5-13 08:42 PM

謝拉特啦...又帶利記入歐聯決賽啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.