娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Jr.Terry 發表於 2006-7-3 05:23 PM

嘿 ... 呢 d 人咪叫半桶水囉

香港o既大學生 , 真係好想知道呢幾個所謂大學生讀邊間 U 出來 ...
*RF#?1?2A`
Bzmd.h'a [url]http://www.youtube.com/watch?v=AM113brAyKs[/url]

Jr.Terry 發表於 2006-7-3 05:28 PM

先唔講其他!y Qm'|(M[

%_S/| M+IkS6N 根據香港法例警隊條例或者公安條例是但一條
9J/J8{_0Gr,~ Q
3M!w#O B)M;w%G 任何人唔向警方出示有效身份証明文件 , 警察已經有權拘捕佢Z6n };j+A

4^:_E0?yc(uY 就係咁簡單
G&N'W\B Q v0I T!|F&\/N
呢幾個井底蛙唔單止浪費警力 , 同時影衰緊香港o既大學生 !!!

ronald001120 發表於 2006-7-3 05:41 PM

條肥仔好白痴
;`8Z&CtwIQ2Z 唔理呢DL2~? l+G"F
果條肥仔話我大聲唔表示我無禮貌N_ }Z/p\B+H
強近D人好似好支持甘
S4@!s3~? 香港人真係.......

yfdick 發表於 2006-7-3 05:52 PM

警察做緊0野,你影都死遠d la.家下人地又冇唔比你影,條肥仔都唔知吠乜?唔好話check ID card la,警察懷疑你有可疑,執你返去差館慢慢查都仲得 la, 真係影衰哂d 大學生, 不知所謂

babo 發表於 2006-7-3 06:30 PM

條肥仔仲大大聲講..唔出示身份證就要返差館..
t? _U#RbF9K 唔出示..已經可以懷疑你係非法入境者...即拉-_-
PFe;OEK1F 個肥仔...又要串又驚返差館...佢好好彩..遇到果班差佬都係善良
!Tz2N*DI{ 遇到d玩人既..返到差館玩下你先放你出來--..

brightman 發表於 2006-7-3 07:10 PM

成班浪費警力的所謂學生:nogood:

singleung1956 發表於 2006-7-3 07:12 PM

依家香港人被灌輸及誤導,以為人多,夠大聲就得,係唔係都話遊行請願,投訴這個投訴那個

seafireson2 發表於 2006-7-3 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-7-3 05:41 PM:)[ Vz4|sQi w
條肥仔好白痴
q0J4f9{ m1w7n} 唔理呢DW'p'k(U$]%p#sE
果條肥仔話我大聲唔表示我無禮貌1g3`(PUDte
強近D人好似好支持甘
H Wq _ rfA1^ 香港人真係....... [/quote]
;{ fS.U C 佢都白痴ge~aE;whu"c#N?
"我大聲唔表示我無禮貌"?.....歪理.....jb ^8Gk6t'Ak
電影經典對白渣....佢真係以為真理.....睇戲睇上腦....l;ixvOJ`
理直氣莊ar?大聲=唔斯文,粗魯,0甘唔係無禮貌咩?
5_P1D~X(s`UH$HF 又唔見d老闆會0甘......係d爛仔先係0甘........E?:^!t3x(i%Rl8S
大大聲只會今人感到敵意,令大家情緒高漲.......無助解決問題....

tsowaiman 發表於 2006-7-3 08:46 PM

我覺得佢地有咁多時間出街攪事,不如返屋企睇下百法百眾學下d法例啦.

wai1850 發表於 2006-7-3 08:48 PM

亂咁影人....... K _8f6[_;H
又唔出身份證.....wAE8^hyOT/g
求其charge一條阻差辦工都得啦......:z WKo Dag
大學生....唔該唔好影衰其他人啦........+Oa;LD ^ W.w!M
真係唔好以為自己好型.........%xA's n3U"M^
浪費緊公帑咋

seafireson2 發表於 2006-7-3 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-7-3 07:12 PM:
,F5fo1_`cM v 依家香港人被灌輸及誤導,以為人多,夠大聲就得,係唔係都話遊行請願,投訴這個投訴那個 [/quote](DR"Wz6K8[.N
遊行請願又唔同,係表達民意ga一種方法,係講自己ga理據~~~~a {n-mu
至於咩時候合適遊行又另一會事~~~
f*~1R4Q jCo 只夠人多,大聲,唔夠理據又唔同~~~這是腦筋有問題~~~~~

極樂 發表於 2006-7-3 09:43 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=119568&fpage=1[/url] F[RWE2{1?\g
同一段片....@G&FHu`b7S([
有人將主意力放係警察到, 有人將主意力放係肥仔到.....
a:zn!u(eBH o6q/r 呢d係咪叫觀點與角度既分別呢?
7pG;N$@)o)VkG7{
4L^~,]hq*K;Z&IHn 不過....講返起呢單野....
!j%z5W zD} 果班人真係好唔掂擋!!9~&N Nqc,Qt8q
阻街又阻差辦工!!

flpo 發表於 2006-7-4 12:16 AM

[color=Blue][size=3]呢條死肥仔d知識連小學生都不如,d警察有禮貌佢就聲大大,若果係d陀地話佢唔知佢又會唔會咁大聲講嘢呢!正一門口狗!![/size][/color]:angry::angry:

haman_tt 發表於 2006-7-4 03:47 AM

有d人以為咁樣做枱戲就令HKPC出醜3A}NOx:R]r
其實佢地先係小丑#K-Q-A2^5MZ6OI(EK-rX

7y tDQ\ ?G 不能出示身分證明文件U:OM-g#H.q.A%I KP&r
阻街 o&i,]8F I,Eb6EA
阻差辦工7` q2A/g/jBA"[aBm
遊蕩
&dH,b8CPC1p `-X 莫視警方口頭警告
o+\Y\lo*q { h 是但一條都可以"請你返去協助調查"

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.