嘿 ... 呢 d 人咪叫半桶水囉
香港o既大學生 , 真係好想知道呢幾個所謂大學生讀邊間 U 出來 ...[url]http://www.youtube.com/watch?v=AM113brAyKs[/url] 先唔講其他!y Qm'|(M[
根據香港法例警隊條例或者公安條例是但一條
任何人唔向警方出示有效身份証明文件 , 警察已經有權拘捕佢Z6n };j+A
就係咁簡單
T!|F&\/N
呢幾個井底蛙唔單止浪費警力 , 同時影衰緊香港o既大學生 !!! 條肥仔好白痴
唔理呢DL2~?l+G"F
果條肥仔話我大聲唔表示我無禮貌N_ }Z/p\B+H
強近D人好似好支持甘
香港人真係....... 警察做緊0野,你影都死遠d la.家下人地又冇唔比你影,條肥仔都唔知吠乜?唔好話check ID card la,警察懷疑你有可疑,執你返去差館慢慢查都仲得 la, 真係影衰哂d 大學生, 不知所謂 條肥仔仲大大聲講..唔出示身份證就要返差館..
唔出示..已經可以懷疑你係非法入境者...即拉-_-
個肥仔...又要串又驚返差館...佢好好彩..遇到果班差佬都係善良
遇到d玩人既..返到差館玩下你先放你出來--.. 成班浪費警力的所謂學生:nogood: 依家香港人被灌輸及誤導,以為人多,夠大聲就得,係唔係都話遊行請願,投訴這個投訴那個 [quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-7-3 05:41 PM:)[ Vz4|sQiw
條肥仔好白痴
唔理呢DW'p'k(U$]%p#sE
果條肥仔話我大聲唔表示我無禮貌1g3`(PUDte
強近D人好似好支持甘
香港人真係....... [/quote]
佢都白痴ge~aE;whu"c#N?
"我大聲唔表示我無禮貌"?.....歪理.....jb ^8Gk6t'Ak
電影經典對白渣....佢真係以為真理.....睇戲睇上腦....l;ixvOJ`
理直氣莊ar?大聲=唔斯文,粗魯,0甘唔係無禮貌咩?
又唔見d老闆會0甘......係d爛仔先係0甘........E?:^!t3x(i%Rl8S
大大聲只會今人感到敵意,令大家情緒高漲.......無助解決問題.... 我覺得佢地有咁多時間出街攪事,不如返屋企睇下百法百眾學下d法例啦. 亂咁影人....... K_8f6[_;H
又唔出身份證.....wA E8^hyOT/g
求其charge一條阻差辦工都得啦......:z WKo Dag
大學生....唔該唔好影衰其他人啦........+Oa;LD ^ W.w!M
真係唔好以為自己好型.........%xA's n3U"M ^
浪費緊公帑咋 [quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-7-3 07:12 PM:
依家香港人被灌輸及誤導,以為人多,夠大聲就得,係唔係都話遊行請願,投訴這個投訴那個 [/quote](DR"Wz6K8[.N
遊行請願又唔同,係表達民意ga一種方法,係講自己ga理據~~~~a{n-mu
至於咩時候合適遊行又另一會事~~~
只夠人多,大聲,唔夠理據又唔同~~~這是腦筋有問題~~~~~ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=119568&fpage=1[/url] F[RWE2{1?\g
同一段片....@ G&FHu`b7S([
有人將主意力放係警察到, 有人將主意力放係肥仔到.....
呢d係咪叫觀點與角度既分別呢?