娛樂滿紛 26FUN's Archiver

seafireson2 發表於 2006-7-3 07:27 PM

身份證英文名

假設您叫Chan Tai  Man,英文名係Peter~]-wW?5b
0甘您地身份證個英文名係?pCrx x7]{t
1.Tai  Man
(YWrfD J7~&} 2.PeterrRB#`/?G7z
3.Tai  Man, PeteriJ#seGN/?`!P
+e6kA p|ep0}
您地覺得邊個好睇d,或者型d?

cgdmzlam 發表於 2006-7-3 07:51 PM

T M , CHAN#~U#lZ3t6Yt4J
好有高層FEEL

adamjacky123 發表於 2006-7-3 07:57 PM

Tai Peterman:D

seafireson2 發表於 2006-7-3 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-7-3 07:27 PM:K6}(GM8j u-t
1.Tai  Man-@ U4nj1\H
2.Peter
%d ^B P#l5ps] 3.Tai  Man, Peter1N(?G(yh2R4Te
[/quote]d:[yF-bV[~
1.好似好普通~ {7s9\'mC_
2.又好扮野0甘,明明係中國人,但cut 0左個中文~o$j0e?7KRc+QQ1X5n,_n
3.好似好長好笨重0甘~(tSy)e3`#~
n/U$u/l'BIX6O
(其實d日本人係咪得譯音,唔用英文名?<<<純粹好奇)

misa 發表於 2006-7-3 08:58 PM

通常身份證都係咁show 出黎:M KcC!xZ%n{
;YF H P nk,k {
Chan Tai Man , Peter

gaye 發表於 2006-7-3 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-7-3 08:18 PM:,s^,d*?8`1pzo{

5]'Lh1I$T 1.好似好普通~
ZG?chc#s`u 2.又好扮野0甘,明明係中國人,但cut 0左個中文~
"V ]'n,oVm } Hj 3.好似好長好笨重0甘~Bo)qsd

k@8Wn%e Y#X:l'Rx (其實d日本人係咪得譯音,唔用英文名?<<<純粹好奇) [/quote]m!}?!Qx.nw I$V
dg2je4a(X1{7A B0U
我係日本公司做野 , 尚未見過有日本人有英文名, 中文漢字名就個個有~

d228216 發表於 2006-7-3 09:22 PM

Peter Chan, Tai Man

自由神 發表於 2006-7-4 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-7-3 09:22 PM:)Y)}6A4^ x Zt#z
Peter Chan, Tai Man [/quote]
:cL:W(T\{H/E"V8Ig 皮蛋陳:D

bwk0317 發表於 2006-7-5 12:49 AM

[size=4][color=Navy]身為中國人,點解要用英文名? :confused:4[9sJRM
又吾見人地啲呀差用英文名?日本人用英文名?)GE2j\/C'RTd5j\1KK7v
連非洲黑鬼都吾用?但而家連臺灣人,大陸人個個都以有個英文名為榮,t] ozqp&D)L;dAQ9Z
自己都睇吾起自己。[/color] [/size]:angry:

seafireson2 發表於 2006-7-5 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006-7-5 12:49 AM:7FNgU p*Z1A?t
[size=4][color=Navy]身為中國人,點... [/quote]L7Go6JzBP:qT5b gx
其實我都唔明,我讀幼稚園時,老師就問您個英文名..............
!_!yN N4w UA 小學又問,中學又問.......年年都問............冇ga話,要迫您改.......+xC6?*Rg*Ka ^+p
但係d外籍老師見您冇英文名~~~會叫您個中文譯音~~~~

redstick 發表於 2006-7-21 01:41 AM

中國人用英文名唔代表缺乏民族意識既其實.
d7X We2E 曾經係中國人大代表既阿姐--汪明荃,成日唱哂勇敢的中國人,夠哂愛國啦,都有lisa姐個名啦.
Z]lO5j 毛澤東都有英文名叫micheal啦.
g ~2b*VR)i{)n sF4RY*b9bv*~+\]
改個英文名,都只係一種方便別人稱呼自己既方法,的確事實上記英文名易記過中文名,8W[_"BV;H
好似我d大學friend 有d真係識左3年都淨係知佢叫ivy,叫johnny,
\sR@.uD8r 但都唔知原來中文名叫陳大文,陳小雯咁,唔係唔熟,
F7GRVRc 係根本無機會去concern人地中文名,徐非真係直接問或者特登去睇班入面既name list.... EPx ?d.`4} Kb
]"a P"I;`bX/M j4?
有陣時,可能經朋友介紹新friend你識,如果妳知道佢英文名,自然你會直呼其英文名,但如果佢用中文名介紹你識,例如陳大文,可能你都會只係嗌佢陳生,或者阿文,你又唔會直呼佢陳大文咁,...小學/初中生除外. _+gG T ` Y

"k.z:G[5QeOv"\ [[i] Last edited by redstick on 2006-7-21 at 01:49 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.