娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2006-7-10 09:19 PM

好老土,不過係真理
.Z)A^ko"Fu/OU1b5t "天生我才必有用"
x#k8JZ+P 你只係未將你既才能運用到工作上啫pl7bYh5Y7EK[*S

6Z5f/ptS)Mhr-U 比人當透明, 千訢唔好驚左佢地,否則情況會愈來愈差
@8gwzv2tN6yo*j 你應該要主動d, 比佢地feel到你既誠意, 佢地既態度就會好d喇
$mmd|:a8^Ki CTWCT9V9H
如果真係好唔開心, 最多咪轉工囉GJ})rt5D
你有料既, 冇人可以阻住你

cgdmzlam 發表於 2006-7-11 04:05 PM

最緊要 人要醒目$ZhQ WHh h8rt3Vt8N
唔醒目邊度都會被人鬧嫁拉
,s&t"yf"\3rV 唔開心咪自己啃左佢囉
Ei7hw(e#}?.p B 話比人知唔係好事來嫁e5R[0M/WOp6c
如果被你既敵人知道左Z'bD1x1p
知你個弱點o1T?:x[4cF.USw YJ
咁你實 唔駛做落去拉
8E{:X Mv H3y(hS 唔開心既事
/@G \1? j y 自己睇開d
h|4F.Bx$z'k"aY 唔好掛係心度0K,L6BSZKr9D&Akm
盞令到自己傷身~~~au4v~4d
被人鬧T\7C8p(z}#u
人地鬧得岩既W Q;L,eW
你就聽左佢#li m6K9? h+z?3w
警惕自己
6[jN"UK&I,y.Z 人地係度狗吠既 J0TM4AN'j5{q N
你就唔好聽入耳囉7L*i8tcn.p!s!Dn5G%p!U
人既心情係自己控制既
? Hk:?a 你都20幾歲拉~

wangjacky 發表於 2006-7-11 09:04 PM

不如去下進修先~又睇下點樣同人相處之類既書~~~得閒諗多d~~話唔定咁樣仲好呢=]

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.