娛樂滿紛 26FUN's Archiver

frankytomato 發表於 2006-7-6 12:46 AM

想學中文打字.....

我想學倉頡...........但睇完d書都唔識...
&GY)f })z!?3j x
oGXl#u\a#e"t)V 有冇d 咩方法教下小弟ar ?    :help:

155220 發表於 2006-7-6 08:13 AM

我都唔識:cry:
j5Vv!Hq)lQr
r9E)~3I(|%w+BgR 不妨多練習,例如上黎同我地吹下水咁:agree:,打得多就自然快嫁喇:D

衰貓 發表於 2006-7-6 10:03 AM

[quote]Originally posted by [i]frankytomato[/i] at 2006-7-6 00:46:
d8@Fgy/W4M 我想學倉頡...........但睇完d書都唔識...
#F0H4I-p'qz&[4g q"QA +gQ3P:|,^IW0xp
有冇d 咩方法教下小弟ar ?    :help: [/quote]6vMpG.q-t;c%g

2@0f6Ti \s -BG]wp~o$n
買本倉頡字典,再搵啲目標文章照住打(例如報紙或雜誌),一面查一面打,查得多打得多就會識,倉頡係好死板既,真係要死記,但你打得多既話就自然會記得倒,但時間同苦功唔慳得,齋上黎吹水係無幫助‧‧‧‧‧

自由神 發表於 2006-7-6 10:40 AM

再唔係用快捷既九方,唔使點記,識寫字就得!我都用緊!

pigcat 發表於 2006-7-6 10:43 AM

絕對唔洗waste錢買任何野...0]9]I)^'{)@U\V
我f.2開始學速成0\i/l2r&GEkv8\6|
之後好快就上左手...
)]8u9_!V?7{,De+WE 不過速成始終都唔係咁好...r%d-J&GO#o#F
於是我就係一月前決定改用倉頡...
'K({;PBy ? x3t
X*mE R7G_a R4?zO[ 好快就可以上手#ux(T)w] ^gFQ

r/Tt R1EcP.s 其實呢d野只係得2步
{Hw3|V#L
3E+C/f[)iL*{"Z+@ 1>>> 記住d原則
]4T/d$P'|&A4k"R6Z/U 2>>> 多練習 s1D'sO Y(c
~U;]z;XE|8h
-}!_xR5B-P(@jJ'w'w
開頭一定會好慢... b$u3Md4mvb'f1{0s
可能打一個字都要諗好耐...9X e"t-fL,a1x+y&n]O
不過打得咁上下就人會開始上手...
7b+X;gLl"H8K V'e,s 8t(FD A6C%b s{'y
同埋...4E&@0C'u C[ }A
最緊要係你要set你個倉頡係display個字根..*z;e+u%s9}/SH
咁你如果唔識拆中間...*HiFJ9d"H
可以打速成睇下...
H#^tW [*@B;YM*q 久而久之就會記得...
6[dz_i*\%H\
)u8lU,OB:PB&Q'a 學倉頡去上course同買書都係waste錢..O-U qyMBH0g.W,di;d
d基本野上網大把有得睇
~*E2c%CS)qlc
7}jn m0Z8} 所以想學好倉頡係一蚊都唔洗的

CHECSS 發表於 2006-7-6 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006/7/6 08:13:+E1L,W]PVU
我都唔識:cry:
fy}/R k [
tkoSs 不妨多練習,例如上黎同我地吹下水咁:agree:,打得多就自然快嫁喇:D [/quote]
p?9k)X7N)o.T4r hard sell :eek:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.