想學中文打字.....
我想學倉頡...........但睇完d書都唔識...有冇d 咩方法教下小弟ar ? :help: 我都唔識:cry:
不妨多練習,例如上黎同我地吹下水咁:agree:,打得多就自然快嫁喇:D [quote]Originally posted by [i]frankytomato[/i] at 2006-7-6 00:46:
我想學倉頡...........但睇完d書都唔識...
+gQ3P:|,^I W0xp
有冇d 咩方法教下小弟ar ? :help: [/quote]6vMpG.q-t;c%g
-BG]wp~o$n
買本倉頡字典,再搵啲目標文章照住打(例如報紙或雜誌),一面查一面打,查得多打得多就會識,倉頡係好死板既,真係要死記,但你打得多既話就自然會記得倒,但時間同苦功唔慳得,齋上黎吹水係無幫助‧‧‧‧‧ 再唔係用快捷既九方,唔使點記,識寫字就得!我都用緊! 絕對唔洗waste錢買任何野...0]9]I)^'{)@U\V
我f.2開始學速成0\i/l2r&GEkv8\6|
之後好快就上左手...
不過速成始終都唔係咁好...r%d-J&GO#o#F
於是我就係一月前決定改用倉頡...
好快就可以上手#ux(T)w] ^gFQ
其實呢d野只係得2步
1>>> 記住d原則
2>>> 多練習 s1D'sO Y(c
~U;]z;XE|8h
-}!_xR5B-P(@jJ'w'w
開頭一定會好慢...b$u3Md4mvb'f1{0s
可能打一個字都要諗好耐...9X e"t-fL,a1x+y&n]O
不過打得咁上下就人會開始上手...
8t(FD A6C%b s{'y
同埋...4E&@0C'uC[ }A
最緊要係你要set你個倉頡係display個字根..*z;e+u%s9}/SH
咁你如果唔識拆中間...*HiFJ9d"H
可以打速成睇下...
久而久之就會記得...
學倉頡去上course同買書都係waste錢..