有啖苦水...........
不吐不快,!@4E-i?4h+K Iy但吐0左都唔見得快...............DF EAt)otH
小弟行年廿七八九,
學靂一般,大專咁,
出0黎做野十年八載,,Y;kvMJ o]G;|NYB
做0左不下三份工,
幾份工都係兩三年就冇得做,K c%s2r!V-zJm
不是因為工作問題,
而是公司要裁員,收緊開支,公司不獲續約(而令到被裁),
基本上呢幾年都係冇加過人工,Fk5J*i/AcAg
只係轉公司自己加自己人工叫價高少少咁解.
0zfX+J8Bx7T%YE
唉.............
如果我早十幾廿年出世咪好囉..........cK&j$n ]0I
樓價冇咁高,幾萬蚊一個單位(計番家0下都係幾十萬)4g&bm2j9U2x
好過家0下蚊型的單位都要過百萬........
幾十年前的人工,+n9j)jd3S6ja
有公司有年年跳point,
冇得跳point 都加得好疏爽,
冇話好似家0下咁,6@9@o1eu#q&F
加一兩個巴仙都要乞食咁..........
公司福利多好多,/J1`&Z;t?%m
冇話呢樣減0個樣減..........
眼睇上一代(早十幾廿年出世)的人都上晒岸,,kmD;x6K
自己仲係打份牛工,
都唔知到0左七十歲見到岸未,
真係替自己辛苦...........................................
唔通我要將我的上岸標準改為-->成功領取綜援和成功上公屋? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 做工程,大約一萬蚊到,
見工仲要比人壓兩0下 troublehk,各有前因莫羨人。上一代嗰班捱到跁低你又唔知咖啫........:D
仲有喎,嗰段時間嘅生活水平、通脹率、物價指數同社會環境同依家都唔同,無得咁比較咖~:agree:
做人有方向、肯比心機向上爬,機會一定存在;比d恆心同信心自己,努力發奮,有可能就進修一吓啦,前途在你手呀~:clap:[ [5Xn6[5R
積極d、樂觀d,你仲有大把籌碼同時間咖~:D 唉!無個香港都係咁嫁啦!你都係算吧啦!Z_xi&[s1q"Cf/d
努力工作好過啦! [quote]Originally posted by [i]troublehk[/i] at 2006-7-8 06:58 PM:
做工程,大約一萬蚊到,
見工仲要比人壓兩0下 [/quote]@ YBsAHG }
MB2m5Imh
7r%KP8S0e/` MY#p|
我同你年齡差唔多,
點解唔試下做 Sales ?8AsP,^+yOv,aB
通常超過萬五到二萬.
:) [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-7-8 07:13 PM:
troublehk,各有前因莫羨人。上一代嗰... [/quote]#T_F4G2G,z6J,v
.B.slUu
當你試過好野冇你份,衰野一定有你份 Ot|X%hq'|"Z:{
你都會咁E8J{O)C5U6B'@
經濟起飛之時你未出世
當經濟衰落之時,pJ9h.f%z,b mZ
你才出來做野,$BJv"R1?O%R A
年年都要面對裁員壓力.
我阿媽點解唔0的生我?
點解政府都好似唔知咁? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唉~~~你點都好過我啦....|FexI^1B7G
畢左業之後(岩岩果97年)做左幾份臨時工....
依家做呢份長工係第一份....e#\Fy7y:`F0B
做左三年半, 今日既薪金=出黎做一份臨時工.....'F$e]O$jj7Rd
(九千零蚊)Vi:Quzt;d6O+t\-m&~
但係我已經升做cs supervior.....Tg{0{w@ g
唉~~~~~~
簡直廉價勞工....... 我十年前讀完大專,做咗十份工,大部分唔係自己想離開,而家都唔知搵咩工好,唉...... [quote]Originally posted by [i]chison74[/i] at 2006-7-8 09:44 PM:
我十年前讀完大專,做咗十份工,大部分唔係自己想離開,而家都唔知搵咩工好,唉...... [/quote]
{C9M%o SF i
唱番首除小鳳-無奈過你聽哩?I%I"U(l"w,XTy+Kc
我本想跟你淡然退 無奈此去不易
看著我一臉茫然與眼中困惑3GY Iz)CVH
你不忍轉身去7\a*_LlP M
.
.9kqk a9t6M
.Fu.I"F}GQn
.T[s-vPt
.
有難同享,有福人當!\/no0qv
政府都唔多理我地呢0的人,}i-_iR'l
由得人咁剝削,
睇怕都係唔做野,Ix/qd ~*f6Ca
等拎綜援好過 [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-7-8 09:42 PM:_,EV{nGc
唉~~~你點都好過我啦.... C%y~];bY&u.gcE
畢左業之後... [/quote]W&N eL Tjt
BN%Ls!D y'VK3E m
以前升做管理層就諗有乜油水
家0下升做管理層,就多樣野做............ 會唔會係你當初冇定立目標?}^|J#P!l l.j
我都讀工程, 都驚好似你咁. 不如學我,小弟多年前開始累積HSBC,現在
^gooJ9g
[color=Red]每年[/color]有股息45000蚊,
En.R%x Q5D"B4P/G
匯控每次給我的股息,[color=Green]我都係要股,唔要$[/color],x,V u[,[email protected]i$dTs
人家笑我取碎股,don't forget,
堆沙成塔,
一切成果,係由耐心及恆心而成. [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-8 23:47:A~#E]NR)K(i#q7~ [
不如學我,小弟多年前開始累積HSBC,... [/quote]|8L.z4NC
^[N_:w7O p
1D7Z8xa(ptd
巨人塞錢比我地駛喇~:clap: r#{ h/^4`K['~
好!我又去買HSBC先.........最低消費要幾多咖?:lol: [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-7-9 12:02 AM:
Z-fMK3lv _xO
巨人塞錢比我地駛喇~:clap:Bl@#{s3hv7pM.Dd
好!我又去買HSBC先.........最低消費要幾多咖?:lol: [/quote])sEc u v8q0G
Z+QH:m*l7?/Z
版主大人又笑小弟.:Dwio,Ea'gS
如非含住金匙出生,要有計劃,建起自己堡壘,
^~)S&Nn!h!d5o
千萬不要信一些炒炒賣賣致富的人,lOUK/@+dOe
[color=Red]緣起緣滅[/color]Y9V4S#rb {WRe
"m@;vl!R De2m
財富的累積,[size=6]係要時間[/size],
縱使俾你一夜致富,亦非好事. [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-7-9 00:07:$wF'h| d;J0s
Z2I X.B \
}A6th9X7y
版主大人又笑小弟.:D