有啖苦水...........
不吐不快,但吐0左都唔見得快...............sc*t9D5|/r
小弟行年廿七八九,M`9~#QrOK Q@
學靂一般,大專咁,
出0黎做野十年八載,+AobJ `@i
做0左不下三份工,4EY(Fw+InrB
幾份工都係兩三年就冇得做,
不是因為工作問題,#{;HLHrk
而是公司要裁員,收緊開支,公司不獲續約(而令到被裁),
基本上呢幾年都係冇加過人工,Eh!Iw)g(x.L
只係轉公司自己加自己人工叫價高少少咁解.n6{$z C2nSg*YY-Y
(}9HG|q-^pL
唉............. Aq-Vv@*\ h
如果我早十幾廿年出世咪好囉..........*gZ5N7|x zy!B+e"j7MS
樓價冇咁高,幾萬蚊一個單位(計番家0下都係幾十萬) p#O/JA4h5NC*Z
好過家0下蚊型的單位都要過百萬........&z