娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2006-7-8 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2006-7-8 09:30 PM:
j4H kn\ 頭先見到有人扯旗XD [/quote]
aRh)mu.l[q)@ {:tMF6O8i.U B;^4_ o
女评判 睇到 会唔会比多D 分 0架 ?

austin666 發表於 2006-7-8 09:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

極樂 發表於 2006-7-8 10:04 PM

乜野無能丫......你指緊乜野無能丫?!
idQ(]+G3cb7C}R 哈哈....勁玩野丫!! X$a:W4E(c/V
唉....有智慧都唔會去選港男啦.......

hongkongpeople 發表於 2006-7-8 11:23 PM

以男性角度來冠軍個款真係好麻麻咋.........反而瀟灑組冠軍比佢型好多喎(雖然作狀了一點)..這就是男與女攪男仔的角度不同吧

極樂 發表於 2006-7-9 01:06 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-7-8 11:23 PM:N/B:C8cdd8?
以男性角度來冠軍個款真係好麻麻咋.........反而瀟灑組冠軍比佢型好多喎(雖然作狀了一點)..這就是男與女攪男仔的角度不同吧 [/quote]7dt*h7An
0V|G6i9[0SOp_N ?
你講果個應該係"健力組"~~
8e9N`H(e 不過我都讚同你講既野.....n:B,nk7IY9T
個冠軍真係好唔掂....我都無諗過會係佢....
2L(N;D;I de zD#a 再講....佢阿哥"黃長興"靚仔過佢好多......M$CE mlT
如果佢阿哥今年先參加....應該會係佢贏.....
0E\5u;?4z-npJ4L 今年真係係班"騎呢"中, 選一個"最唔騎呢"既出黎......!r5gw"z)AvdA @
上年既質數好好多, 可能上年第一年, d男人唔知做乜所以走上去試下.....
G8o ^;suK@ 今年知道做乜, 有"智慧"果班都唔會走去選....:fight:

kjkj 發表於 2006-7-9 07:50 AM

和香港小姐一樣,我都唔覺得香港小姐美
dm-O;s{Cq/p5h 下一年又唔知出D咩出呢了= =

傻仔X 發表於 2006-7-9 02:30 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-7-8 09:26 PM:5l"U9Ah XCB+d
各位去亞視睇張偉文仲好啦,唱得都幾好聽 [/quote]
1k#] D@Q,X 係囉,我同意~

YUEN_LOUIS 發表於 2006-7-9 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]傻仔X[/i] at 2006-7-9 02:30 PM:$|X4? i d
6fM2DEVM
係囉,我同意~ [/quote]
4x9O Fy W"}}8C @C :sleep:點解算港姐唔使全男班評判d濕身,選港男要?
W!O'A7e;H.{8Jd-V7] 唔公平喎

155220 發表於 2006-7-9 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-7-9 15:15:,\p2`:G\`
\(J`5Zej[:j
:sleep:點解算港姐唔使全男班評判d濕身,選港男要?C%lk b:d7z
唔公平喎 [/quote]
'Em"]/N ~3T \
@2D%]/E2}V|!~-XsYE 女權主義:gun:

155220 發表於 2006-7-9 04:26 PM

[quote]Originally posted by [i]傻仔X[/i] at 2006-7-9 14:30:
F|N'j c!ws$y (\~1DXaB
係囉,我同意~ [/quote]
yx+SN7L"f3kb1q
H|7W4o7J{zeG 唔止ok好聽,仲有阿張生真係好攪笑:D.ep w7b _XCU,r(T
!\I)YZD `-W
諗起前幾日搭lift見到佢,真係......:D

甘國武 發表於 2006-7-9 04:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-7-9 04:36 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-7-9 16:35:(MO'g(Z%?\ w3M:we4m
(V0j;~)B k
男權主義就ok
5{^"R@C 女權主義就:gun:?!
X)Bb8rs;^ Dv
S6V1d;mH B |Ei RT 真係平等喎 ... [/quote]i@cr/i#}Fw
%c o3V{7H b
#15

甘國武 發表於 2006-7-9 04:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-7-9 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-7-9 16:39:c2[Ty0^C'?I0o1z E
+W{ly ~2u4h g
唔通 香港小姐 = 影衰香港既女人?!:mad: [/quote]
*kS[o0@c9PZ
w:ge2[!Bjx,B 我無話係:haha:
"g6c!\&FsX,p 香港小姐都唔見得好好;)%AxU{'j{vJ
;s:Y3gLc"Gv{oNg
[[i] Last edited by 155220 on 2006-7-9 at 04:41 PM [/i]]

甘國武 發表於 2006-7-9 04:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leungman 發表於 2006-7-10 01:44 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-7-9 16:41:9g*n;XU M!fE8HV7| w

\S,m$[)Q8c]k 一dd la~ [/quote]
u;a)J,pc!i;j5O 唔知道關唔關我係男仔o既關係事,我睇港姐係鬧得少過睇港男。成班戌利去選港男囉。

seafireson2 發表於 2006-7-10 11:41 AM

見到個d港男係到除衫......d女係到叫........同脫衣舞冇異........s;]9B([9w z3[
不知所謂........

novenber 發表於 2006-7-11 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-7-10 11:41 AM:
9`*]-o}:F0a0VbD 見到個d港男係到除衫......d女係到叫........同脫衣舞冇異........n v0xY-K9b){ WL}F
不知所謂........ [/quote]9q1f"Y{$V*H@#L

+N t6{f V
:v A c8iOM)e+n9T4y+U 又唔見選港組個陣佢地著泳衣出場班男觀眾會尖叫,吹口哨...........

cgdmzlam 發表於 2006-7-11 02:35 PM

香港先生選舉
0X?8wH{2o b%@ 我覺得簡直係廢/q:H*Kj/{5`9`N\
女仔仲話有野睇拉4~;yRs1bT
男仔選來把鬼咩BA]uC jP
有香港小姐代表香港咪得囉Bl-FZU9fj/p|
搵來搞
5yT*ni)UR^h.m 所謂既香港先生又唔係好靓仔5~m-? }m,O-Vm+bhF
成條7 look 咁~~~ 又叫香港先生l N0l,cj:jTt}
真係影衰香港既男士
*{p0V9oO 等全世界既人都誤會
9Ce#r'~ Sn;Qpn 香港男士無個靓仔

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.