娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-7-9 07:38 PM

你地今晚世界盃總決賽會體邊個台?

唔計搞卓頭4d \9@$V {+^!u lEf0b
齋聽講波 你地會揀邊個台來體3Iv X7|q$M

d SS&a1d M ? 我個人比較喜歡丁偉傑OXxHx\} r
我會揀ATV來體 Z5MB+Io

B#wj!K\,b v `P 不過香港好似得Cable有頒獎體乍:mad:

iknow 發表於 2006-7-9 07:47 PM

我睇cable~~

發表於 2006-7-9 07:52 PM

tvb~告別阿叔....又話有桂神ga:confused:

MaxFigo 發表於 2006-7-9 08:07 PM

本來想睇阿叔....但知道無頒獎禮睇後...
b'k~&XJ*Wpa 決定出街睇cable

阿感 發表於 2006-7-9 08:19 PM

轉來轉去,不過應該多數時間睇球形台

ronald001120 發表於 2006-7-9 08:27 PM

ATV或者TVB9T!H,A.?f)yG;{Zn
有線唔夠講波專業
v A_:O R#i TVB阿叔最後一介講波
G m ~+j9N!|{bF 但阿記有丁仔專業資料分析9a"E I:u,nKNO y-q
有電視或者唔係住係中國都唔會睇cctv

Dolly!Sit! 發表於 2006-7-9 09:08 PM

睇世界盃梗係睇有線啦= 0 =  因為有文堅同榮基@@"

garycheung 發表於 2006-7-9 11:41 PM

ESPN

傑傑 發表於 2006-7-9 11:58 PM

丁偉傑

LiFe~ 發表於 2006-7-10 04:25 AM

tvb免費睇波!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.