你地今晚世界盃總決賽會體邊個台?
唔計搞卓頭4d\9@$V{+^!u lEf0b齋聽講波 你地會揀邊個台來體3Iv X7|q$M
我個人比較喜歡丁偉傑OXxHx\} r
我會揀ATV來體 Z5MB+Io
不過香港好似得Cable有頒獎體乍:mad: 我睇cable~~ tvb~告別阿叔....又話有桂神ga:confused: 本來想睇阿叔....但知道無頒獎禮睇後...
決定出街睇cable 轉來轉去,不過應該多數時間睇球形台 ATV或者TVB9T!H,A.?f)yG;{Zn
有線唔夠講波專業
TVB阿叔最後一介講波
但阿記有丁仔專業資料分析9a"E I:u,nKNOy-q
有電視或者唔係住係中國都唔會睇cctv 睇世界盃梗係睇有線啦= 0 = 因為有文堅同榮基@@" ESPN 丁偉傑 tvb免費睇波!
頁:
[1]