娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2006-7-14 11:09 PM

施丹球品又差, 技術又冇乜效率, 形象又差, 唔配做球王

CHECSS 發表於 2006-7-15 01:24 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006/7/14 23:09:
X{,WsN._-w 施丹球品又差, 技術又冇乜效率, 形象又差, 唔配做球王 [/quote]
BX Q9i;yfIS$N't 球品差 ??????? :nogood:

bigfish 發表於 2006-7-15 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2006-7-15 01:24 AM:
/Z8}#P;y r8b.T7D eEV'n_4to'[
球品差 ??????? :nogood: [/quote]C s]"B a2g
決賽周三度停賽, 兩張紅牌, 又逼走查斯古特, 古利同皮里斯

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 05:29 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-14 11:09 PM:^pZYny gY1n
施丹球品又差, 技術又冇乜效率, 形象又差, 唔配做球王 [/quote]
qYs7o,C 我知~~查理斯王子係丫ma~~

Dolly!Sit! 發表於 2006-7-15 10:07 PM

一個球員,勤奮咁練波個陣,你冇份流汗.'f&YZF9o-iac
佢帶領球隊拎到世界盃,你有份歡呼.\-Mo)V$x7j[_~p
佢只係衰左幾次,咁就已經要推翻佢以前既努力?

himo 發表於 2006-7-16 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-14 11:09 PM: Y`gSYB,x \B
施丹球品又差, 技術又冇乜效率, 形象又差, 唔配做球王 [/quote]
~ L ga1W[8aB 咁叫佢做波神 0羅 :clap::good:

lv123 發表於 2006-7-16 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-15 03:53 PM:
-r'` U6h8tz
m*`l.f(^Y%t 決賽周三度停賽, 兩張紅牌, 又逼走查斯古特, 古利同皮里斯 [/quote]yz;N&?0p
他用"愛心頭鎚" 因為好像比人又小家姐同阿媽同老鼠,正常男人都會有火,所以情有可原。

CHECSS 發表於 2006-7-16 07:15 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006/7/15 15:53:
;[z+v+a&c7j$b "AY l!SK5s
決賽周三度停賽, 兩張紅牌, 又逼走查斯古特, 古利同皮里斯 [/quote]6nx`#C:h
逼走 ??????? :D:D:D

kaiwahleung 發表於 2006-7-17 02:04 PM

睇見佢咁樣退休,我真係幾唔開心...

Lazyman13 發表於 2006-7-18 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-7-16 02:22 PM:MI Bug

3p2w:^ODB u 他用"愛心頭鎚" 因為好像比人又小家姐同阿媽同老鼠,正常男人都會有火,所以情有可原。 [/quote] S5i rx F\ @V+TE
大家試換著你係佢,比佢小完家姐又小阿媽,你都會有火啦下話?

tony1000 發表於 2006-7-20 06:12 PM

施丹球技了得,又愛家庭,腳法秀麗憂雅,佢唔係當代球王,仲有邊個?
}'dq.g8jL6ew-{/F G 費高同佢拍埋都差d啦~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.