娛樂滿紛 26FUN's Archiver

自由神 發表於 2006-7-11 12:09 PM

小弟今日.......大起大跌

小弟今日生日,不過一早要番學校(可能無得讀)。
-Y {}ruit E1C6z)e 我諗緊如果我既生日禮物係話我聽你已經俾我踢左你出校會點呢?:(
7xm GQ-iX5Y5eT 我覺得人生都無咩希望,成日都要擔心呢樣擔心o個樣咁!:crybye:+g\ BFw_ j9{r
理想?咪玩啦無可能既野黎嫁!:giveup:

vv1668vv 發表於 2006-7-11 12:16 PM

生日快樂!!

admin 發表於 2006-7-11 12:42 PM

生日快樂!

garycheung 發表於 2006-7-11 12:56 PM

呀神哥,你都算大面喇,admin同你講生日快樂。
V"G2C"C0M&_-s8ef 恭喜,恭喜:clap::clap:

自由神 發表於 2006-7-11 01:03 PM

多謝曬呀!各位。

d228216 發表於 2006-7-11 01:05 PM

生日快樂!

buengland 發表於 2006-7-11 01:09 PM

生日快樂
;?eu[X'v
3SGg0cb$T2bS 俾啲信心啦
"M6| W4?3xH2Hv"\
4E^p;I+R't*` 讀書好都未必好, 都吾知幾多大學生一舊飯咁
3NZ6{]b'l E K Uv N9C
讀書吾好, 都可以揾一門手藝LY?&Q3r&d#i
8}q tK3Jjf-~{!MA O
是旦學一飯, 第時對呢個行頭熟識左, 可以開門做生意都未定
6[jbC~)O&}/Cs 9S De&|(sDT2Dt ^_
努力努力,Tb#p;w |f:{1K

HEs-q/^f&WC 希望你有好成績

march23 發表於 2006-7-11 01:17 PM

H A P P Y   B I R T H D A Y  :clap:

FRANCISE 發表於 2006-7-11 01:31 PM

[color=Red]生日快樂![/color] :kiss:

打狗棒 發表於 2006-7-11 02:06 PM

恭喜晒, 可以早日出來社會服務.............:)

cgdmzlam 發表於 2006-7-11 02:28 PM

生日快樂!

Juninho 發表於 2006-7-11 03:34 PM

生日快樂!

michelle_tom 發表於 2006-7-11 04:32 PM

生日快樂!

12d3 發表於 2006-7-11 05:20 PM

生日快樂!.v1~omG `-E
早d出黎做野可能仲好呢~早d自己賺,自己洗.
3V'jTF aW 好多人讀完大學, 畢業之後爭落政府十幾萬學費. 而且都未必讀到自己中意的科目.
0Y8R9W#LO @$~q 唔駛咁灰嫁!

harvey22 發表於 2006-7-11 07:49 PM

happy brithday! dun worry man if you know what you want to do, i am sure you can work to achieve it! yet to come my friend!

coolala2005 發表於 2006-7-11 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 11/7/2006 12:09:
*r3@5kPo-A 小弟今日生日,不過一早要番學校(可... [/quote] D;S;~4}} [AC i
hey~自由神~*g A4X"Kt)l/F'IEWE8A

4h K)Zc.W+E{@\ j8x 理想唔係天跌落黎咖~"c$rQ0Q.{3ib
達成理想o既要素有好多~而最大o既要素係要人o既努力~
*k SEn!Q%n)n'gT
3c/zu&l}s 你努力o左~學校唔要你~係佢o地無眼光~
Nm!c s(De-x 你唔應該就咁放棄自己o既將來~ |}P#}H9Gfq

!Yd _6["J]O 人生一定有成功亦一定有挫折~呢個先係人生!!!~
lbx!`y6] 同埋難關係面對解決~並唔係逃避問題~a!SP"kf
8s7^"~-F5C(e
失敗乃成功之母~&A5h V0V@ f]
只要尚有一口氣~成功仍然等緊你o既擁抱~
tC?5{_Kh o係世界歷史上從來無人夠膽否定人o既將來~@u v+\asM
D7X_6ja*h'k@d
邊個可以睇死你!!!~
WW?|.n-hXi "|;Ad K3j+iKz7P
年輕人~努力將來吧!~vo/l,h^8z

(c2a/Ji(\2Qe 最後~[b][color=Red][size=5]生日快樂!!!~[/b][/color][/size].v7|0pk X/eL y
*RHN:V$?6]tC%Xb
ps: 生日係開心o既日子~笑下喇!!!~~~
cyR{G zD1I"?(~x1_^I$\:c
[img]http://www2.filehost.to/files/2006-07-11_02/140448_birthday4.jpg[/img]
&L$KG\h+t:l&[;Q$?r |1s3a.{R?
:D

harvey22 發表於 2006-7-12 06:00 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-7-11 08:15 PM:(K!H$LW%lZ"{0q!L%h'm

]E~+a*|&h hey~自由神~
$h [B(m5N M q3k 4f ^FU#F
理想唔係天跌落黎咖... [/quote]*Pt*c:j9V*f2{)Y.n

mC:o)Q-hQ s wah!:lol: so nice of you

自由神 發表於 2006-7-12 01:26 PM

多謝呀各位兄弟!我一定會努力嫁!H+s+~9Wk:xQz.]
理想.....我黎啦!但靠兩手一切達到!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.