小弟今日.......大起大跌
小弟今日生日,不過一早要番學校(可能無得讀)。我諗緊如果我既生日禮物係話我聽你已經俾我踢左你出校會點呢?:(
我覺得人生都無咩希望,成日都要擔心呢樣擔心o個樣咁!:crybye:+g\ BFw_j9{ r
理想?咪玩啦無可能既野黎嫁!:giveup: 生日快樂!! 生日快樂! 呀神哥,你都算大面喇,admin同你講生日快樂。
恭喜,恭喜:clap::clap: 多謝曬呀!各位。 生日快樂! 生日快樂
俾啲信心啦
讀書好都未必好, 都吾知幾多大學生一舊飯咁
EK Uv N9C
讀書吾好, 都可以揾一門手藝LY?&Q3r&d#i
8}qtK3Jjf-~{!MAO
是旦學一飯, 第時對呢個行頭熟識左, 可以開門做生意都未定
9S De&|(sDT2Dt ^_
努力努力,Tb#p;w | f:{1K
希望你有好成績 H A P P Y B I R T H D A Y :clap: [color=Red]生日快樂![/color] :kiss: 恭喜晒, 可以早日出來社會服務.............:) 生日快樂! 生日快樂! 生日快樂! 生日快樂!.v1~omG `-E
早d出黎做野可能仲好呢~早d自己賺,自己洗.
好多人讀完大學, 畢業之後爭落政府十幾萬學費. 而且都未必讀到自己中意的科目.
唔駛咁灰嫁! happy brithday! dun worry man if you know what you want to do, i am sure you can work to achieve it! yet to come my friend! [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 11/7/2006 12:09:
小弟今日生日,不過一早要番學校(可... [/quote] D;S;~4}}[AC i
hey~自由神~*g A4X"Kt)l/F'IEWE8A
理想唔係天跌落黎咖~"c$rQ0Q.{3ib
達成理想o既要素有好多~而最大o既要素係要人o既努力~
你努力o左~學校唔要你~係佢o地無眼光~
你唔應該就咁放棄自己o既將來~|}P#}H9Gfq
人生一定有成功亦一定有挫折~呢個先係人生!!!~
同埋難關係面對解決~並唔係逃避問題~a!SP"kf
8s7^"~-F5C(e
失敗乃成功之母~&A5h V0V@ f]
只要尚有一口氣~成功仍然等緊你o既擁抱~
o係世界歷史上從來無人夠膽否定人o既將來~@uv+\asM
D7X_6ja*h'k@d
邊個可以睇死你!!!~
"|;Ad K3j+iKz7P
年輕人~努力將來吧!~vo/l,h^8z
最後~[b][color=Red][size=5]生日快樂!!!~[/b][/color][/size].v7|0pk X/eL y
*RHN:V$?6]tC%Xb
ps: 生日係開心o既日子~笑下喇!!!~~~
zD1I"?(~x1_^I$\:c
[img]http://www2.filehost.to/files/2006-07-11_02/140448_birthday4.jpg[/img]