想一下ive問題
我現在是中4課程完成,但又升唔到中5O/S9Ud~gI感我去讀ive好唔好(w.Qr+qC^
ive是讀什麼的,有什麼讀的+o+J"kv8Ot
是工業學院嗎
ive學費是多少錢i%jJs@ QI R!R
係邊到的,重收唔收人???? 你大約live where.......? 旺角! 如果你要讀ive既話,我係你就快啦,因為CE一放榜就一大推人同你爭。而你又唔係佢地既對手囉! CE放榜是什麼???,我打算去讀中5,我就係想知重有無位lf.Ypvgr-I3O K
有位都唔知收唔收我,我平均分得20多,又多小過,操行又差- - ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...
放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既.... [quote]Originally posted by [i]byros04[/i] at 2006-7-13 11:27 AM:
ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...7?7{ QAh)e
放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既.... [/quote]
無錯,你會比人讀多一兩年嫁!k4E*aoVWC4Jd
不過都係唔錯既選擇,我想問:你家人可唔可以負擔到學費?因為都唔平嫁! 邊到有中5讀,我就係想知佢到收幾多 我fd平均分3X佢間學校先收佢repeatf.4
如果你讀成咁...建議你repeat一年.....都係咁既...去讀ive啦....你上到f.5......會考冇5科合格出面唔會承認你讀完f.5@@" 政府資助都要皮幾野一年仲要唔係讀一年就得
無政府資助好似要2皮野 [quote]Originally posted by [i]書傻子[/i] at 2006-7-12 22:21:
我現在是中4課程完成,但又升唔到中5bo⁣uio!k+T
感我去讀ive好唔好dpa3wR
ive是讀什麼的,有什麼讀的*J*TZ8zyN
是工業學院嗎
ive學費是多少錢
係邊到的,重收唔收人???? [/quote]
,]4x U2}4O*}
你與其喺度問咁多問題,然後等人答你P:fe4Q.L6q_
點解你自己唔去問清楚??.j8nI;g8r'K}&L(h
講真一句
如果你係差少少既我會贊成你 repeat4\!n.ks|,XR
但你平均分得20多,又多小過,操行又差V*X-fN't+XI#x7]
"_(vJHvS*J
坦白講
正常應該冇學校會比你讀中5V \0{PQ+iu9b\
毅進你又唔夠
如果有學校肯收你讀番中4你都應該偷笑 AdE5iR,A*?*v @
一係ive,一係讀職訓,一係夜校,或者專學一門手藝
一係疊埋乜水出黎搵野做{;jG{+[[`
一係你屋企人有錢比你去外國讀書$Y5}L ZZ+D&^y;H
唔好唸中5喇 中三畢業讀cert
中5果d讀dip or high dip........
你住mk....我諗你去wai chai ive 拎d 資料比較方便 老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中尊你一定唔會俾倒心機讀書,而且又要讀埋基礎文憑,要讀埋成個高級文憑課程你會極度辛苦,就算俾你讀好晒,如果升唔倒大學(海外),出到黎社會做野絕大部份大公司只當你是中五生,而唔會認可你的IVE資格,只有少部份特殊技能職業會考慮,如幼稚院老師、社工等。(Q jE-S/ci4J4B~e
&Ui,f&Zfs'ql(f
我係你就最少讀晒成個正統學校中五課程,如果成績仲係差,就直接出黎搵工做拿經驗,有時間就惡補英文,最緊要拿到一次英文合格。` n ~,]+R:s!cs#g
ua#TsY/[3x0r
但你要明白,讀得書多唔等於搵倒大錢,搵錢好睇你既見地同埋你有冇[color=Red]本[/color]在手!!!cw#X.jP8{
讀得書多正路會更快搵倒足夠的本錢去發圍,但之後搵唔搵倒大錢,成唔成功就人人平等,睇番個人本身既天資同頭腦轉得夠唔夠快。 [quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 02:08 AM:!a1qL&|'y
老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中... [/quote];hYS9Ag \|,ov!F
中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d [quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-7-16 02:21 AM:
中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d [/quote]v&CB8@|1Wh.Rl/t
佢要讀完成個中專課程之後再讀一年基礎再讀(多數)兩年文憑再讀一年高級文憑再讀一年至三年不等的海外大學,畢業後先叫做有前途,缺少任何一樣都會等於白讀,而且途中既難關佢捱唔捱得過先??講真IVE d野唔難,但最難係校風,入面真係好難會專心上倒堂,基本上入面既讀書氣氛係負數。 [quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 09:04 PM: G&A7i+}O|`kweU
佢要讀完成個中專課程之後再讀一... [/quote]/R0sf'FC
,x6W;a}(m6N(CA
我arm arm ive畢業.......死路一條...........= =