娛樂滿紛 26FUN's Archiver

書傻子 發表於 2006-7-12 10:21 PM

想一下ive問題

我現在是中4課程完成,但又升唔到中5O/S9Ud~gI
感我去讀ive好唔好(w.Qr+qC^
ive是讀什麼的,有什麼讀的+o+J"kv8Ot
是工業學院嗎
,RL]:P&l M~#Og:U ive學費是多少錢i%jJs@ QI R!R
係邊到的,重收唔收人????

76 發表於 2006-7-12 10:34 PM

你大約live where.......?

書傻子 發表於 2006-7-12 10:37 PM

旺角!

自由神 發表於 2006-7-13 10:38 AM

如果你要讀ive既話,我係你就快啦,因為CE一放榜就一大推人同你爭。而你又唔係佢地既對手囉!

書傻子 發表於 2006-7-13 10:44 AM

CE放榜是什麼???,我打算去讀中5,我就係想知重有無位lf.Ypvgr-I3O K
有位都唔知收唔收我,我平均分得20多,又多小過,操行又差- -

byros04 發表於 2006-7-13 11:27 AM

ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...
(m B c h;d(Q m3j.W{ 放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既....

自由神 發表於 2006-7-13 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]byros04[/i] at 2006-7-13 11:27 AM:
r;}u9X,R"wB ng]pTV ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...7?7{QAh)e
放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既.... [/quote]
![HZ}/o n#Q1pm7H n 無錯,你會比人讀多一兩年嫁!k4E*aoVWC4Jd
不過都係唔錯既選擇,我想問:你家人可唔可以負擔到學費?因為都唔平嫁!

書傻子 發表於 2006-7-13 12:46 PM

邊到有中5讀,我就係想知佢到收幾多

iamkaka 發表於 2006-7-13 02:02 PM

我fd平均分3X佢間學校先收佢repeatf.4
Le&B!D,n7u 如果你讀成咁...建議你repeat一年.....都係咁既...去讀ive啦....你上到f.5......會考冇5科合格出面唔會承認你讀完f.5@@"

大家樂1234 發表於 2006-7-14 11:28 PM

政府資助都要皮幾野一年仲要唔係讀一年就得
&gn2Rt?4b!cf 無政府資助好似要2皮野

kakeidevil 發表於 2006-7-15 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]書傻子[/i] at 2006-7-12 22:21:
`%v*d!P Nh 我現在是中4課程完成,但又升唔到中5bo⁣uio!k+T
感我去讀ive好唔好dpa3wR
ive是讀什麼的,有什麼讀的*J*TZ8z yN
是工業學院嗎
_ `YSO ive學費是多少錢
;}@8g'p4CKQf 係邊到的,重收唔收人???? [/quote]
"oUZ!Gr ,]4x U2}4O*}
你與其喺度問咁多問題,然後等人答你P:fe4Q.L6q_
點解你自己唔去問清楚??.j8n I;g8r'K}&L(h

h rb-zkq+P/a1sZ D \ 講真一句
i/K-N M1H!of+dZR 如果你係差少少既我會贊成你 repeat4\!n.ks|,XR
但你平均分得20多,又多小過,操行又差V*X-fN't+XI#x7]
"_(vJHvS*J
坦白講
$Z.R c6K~fG;l 正常應該冇學校會比你讀中5V \0{PQ+iu9b\
毅進你又唔夠
$K6O`6k#F8?`ucpw%Z 如果有學校肯收你讀番中4你都應該偷笑 AdE5iR,A*?*v @

&Vzgkj| 一係ive,一係讀職訓,一係夜校,或者專學一門手藝
7F*d-sk2p1H 一係疊埋乜水出黎搵野做{;jG{+[[`
一係你屋企人有錢比你去外國讀書$Y5}L ZZ+D&^y;H

"[A4Vb V 唔好唸中5喇

76 發表於 2006-7-15 04:57 AM

中三畢業讀cert
D5F3GF\f3s&w.I 中5果d讀dip or high dip........
,_.b5a,}b,j8jJWZ
s bt*RF)I P 你住mk....我諗你去wai chai ive 拎d 資料比較方便

Kian76 發表於 2006-7-16 02:08 AM

老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中尊你一定唔會俾倒心機讀書,而且又要讀埋基礎文憑,要讀埋成個高級文憑課程你會極度辛苦,就算俾你讀好晒,如果升唔倒大學(海外),出到黎社會做野絕大部份大公司只當你是中五生,而唔會認可你的IVE資格,只有少部份特殊技能職業會考慮,如幼稚院老師、社工等。(Q jE-S/ci4J4B~e
&Ui,f&Zfs'ql(f
我係你就最少讀晒成個正統學校中五課程,如果成績仲係差,就直接出黎搵工做拿經驗,有時間就惡補英文,最緊要拿到一次英文合格。`n ~,]+R:s!cs#g
ua#T sY/[3x0r
但你要明白,讀得書多唔等於搵倒大錢,搵錢好睇你既見地同埋你有冇[color=Red]本[/color]在手!!!cw#X.jP8{

]6Nrz!V7CMiZ 讀得書多正路會更快搵倒足夠的本錢去發圍,但之後搵唔搵倒大錢,成唔成功就人人平等,睇番個人本身既天資同頭腦轉得夠唔夠快。

76 發表於 2006-7-16 02:21 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 02:08 AM:!a1qL&|'y
老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中... [/quote];hYS9Ag \|,ov!F

j.yMrGh 中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d

Kian76 發表於 2006-7-16 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-7-16 02:21 AM:
6t{wq V~.~f
p$e$g{ I2py
6p$j([4v&Y)c {1d 中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d [/quote]v&CB8@|1Wh.Rl/t

U9S@D#r:h 佢要讀完成個中專課程之後再讀一年基礎再讀(多數)兩年文憑再讀一年高級文憑再讀一年至三年不等的海外大學,畢業後先叫做有前途,缺少任何一樣都會等於白讀,而且途中既難關佢捱唔捱得過先??講真IVE d野唔難,但最難係校風,入面真係好難會專心上倒堂,基本上入面既讀書氣氛係負數。

76 發表於 2006-7-16 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 09:04 PM: G&A7i+}O| `kweU

e2hd1p4gp2~2A3X
ux7e$e%GX9e 佢要讀完成個中專課程之後再讀一... [/quote]/R0sf'FC

N8Q j"IN@
(k(n5{6g!an5|0jZj1y ,x6W;a}(m6N(CA
我arm arm ive畢業.......死路一條...........= =
_7kY1n/M T!H Z3o,^9_&J,] CnQ

-t#|JhMv_ }A 都係睇下樓主想點....

Kian76 發表於 2006-7-17 12:06 AM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-7-16 11:40 PM:
:WVr?J*N/E MO9YbD
2olGQ c9]
!Y V)bH+}5I-M

*Z8F+SKz 我arm arm ive畢業.......死路一條...........= =
w/E2Q4BIq
'zs h.j'~/w3e)kK2F 0w"G*YnP;Pf6|
都係睇下樓主想點.... [/quote]q({;}2R8@/I
/z"VQe$Y-y\{A m
Oh......而家社會唔承認IVE......"]%M-}6]`8h
Y }VfC
而且早前政府講到明,職業導向課程從今開始必定不能在本港升讀大學,話明唔可以升大學,自然在社會的認受性更差......唉......

76 發表於 2006-7-17 09:48 PM

regret 當年唔讀 poly or 嶺南asso = =

書傻子 發表於 2006-7-20 07:05 PM

感去讀夜校好唔好,有無d校學可推介一下

76 發表於 2006-7-20 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]書傻子[/i] at 2006-7-20 07:05 PM:4H$@8B o0c&Y0e-G
感去讀夜校好唔好,有無d校學可推介一下 [/quote]-D9p[i\ _8ZUU(\
^G$T:d1y3x
中5?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.