娛樂滿紛 26FUN's Archiver

書傻子 發表於 2006-7-12 10:21 PM

想一下ive問題

我現在是中4課程完成,但又升唔到中5 B?T,DT
感我去讀ive好唔好ZM0xg*ED\#_s6q
ive是讀什麼的,有什麼讀的fSi J4G3p
是工業學院嗎
.y$o)ss/mao#m ive學費是多少錢
\+C@N+nH,U4b 係邊到的,重收唔收人????

76 發表於 2006-7-12 10:34 PM

你大約live where.......?

書傻子 發表於 2006-7-12 10:37 PM

旺角!

自由神 發表於 2006-7-13 10:38 AM

如果你要讀ive既話,我係你就快啦,因為CE一放榜就一大推人同你爭。而你又唔係佢地既對手囉!

書傻子 發表於 2006-7-13 10:44 AM

CE放榜是什麼???,我打算去讀中5,我就係想知重有無位
4C-h;w0}0g'Kc 有位都唔知收唔收我,我平均分得20多,又多小過,操行又差- -

byros04 發表於 2006-7-13 11:27 AM

ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...
^Go#BniA 放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既....

自由神 發表於 2006-7-13 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]byros04[/i] at 2006-7-13 11:27 AM:
3zg3w4I4H$yo ce放榜咪即係中五會考派成績lo......果度無中五讀架...'gE/xX}!H?{ aS
放心,你只可以讀中三畢業果d課程既者,應該唔太多人既.... [/quote]
,Oe5J1K1M)Q 無錯,你會比人讀多一兩年嫁!
(jdW-B;xD uEk8P2i 不過都係唔錯既選擇,我想問:你家人可唔可以負擔到學費?因為都唔平嫁!

書傻子 發表於 2006-7-13 12:46 PM

邊到有中5讀,我就係想知佢到收幾多

iamkaka 發表於 2006-7-13 02:02 PM

我fd平均分3X佢間學校先收佢repeatf.4
(YBPkig i 如果你讀成咁...建議你repeat一年.....都係咁既...去讀ive啦....你上到f.5......會考冇5科合格出面唔會承認你讀完f.5@@"

大家樂1234 發表於 2006-7-14 11:28 PM

政府資助都要皮幾野一年仲要唔係讀一年就得
Mm n;f3]"J 無政府資助好似要2皮野

kakeidevil 發表於 2006-7-15 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]書傻子[/i] at 2006-7-12 22:21:
eY"REni5M"n\ 我現在是中4課程完成,但又升唔到中5 yoWZ4XIT0aY
感我去讀ive好唔好)FtPnDJ
ive是讀什麼的,有什麼讀的
2l"}4D N)Zo;t'k 是工業學院嗎 a:eN%}6vmO/v
ive學費是多少錢
`&lS.cu_8i6l8z7V/O 係邊到的,重收唔收人???? [/quote]
S-{ i}^A
kD9djf |)v!@ 你與其喺度問咁多問題,然後等人答你
fzN*rn?:w"` hL 點解你自己唔去問清楚?? { zyCn!D
'j+D7k8uz`%b m
講真一句 Cd"I%C1\x?z
如果你係差少少既我會贊成你 repeat
R7j4v#H&FD:s 但你平均分得20多,又多小過,操行又差 W,Oc"pO/w
Z*G&nn;B
坦白講
8U`3aW}-s m} 正常應該冇學校會比你讀中5)A`%Y0Uto#`K
毅進你又唔夠
WQ"vQPk0X)d0P a 如果有學校肯收你讀番中4你都應該偷笑)v,^BNl+`
2}~4@3tM:W p(qP
一係ive,一係讀職訓,一係夜校,或者專學一門手藝HmT X'K1x
一係疊埋乜水出黎搵野做
8\}wn^Q W!k^ 一係你屋企人有錢比你去外國讀書xaq I/V P[hv7b
uf2F.i q9Y X-{
唔好唸中5喇

76 發表於 2006-7-15 04:57 AM

中三畢業讀cert
:dK:a"D v n;Bh 中5果d讀dip or high dip........
/@9D;D#L0~? ~S
_4D5i!B(E'o 你住mk....我諗你去wai chai ive 拎d 資料比較方便

Kian76 發表於 2006-7-16 02:08 AM

老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中尊你一定唔會俾倒心機讀書,而且又要讀埋基礎文憑,要讀埋成個高級文憑課程你會極度辛苦,就算俾你讀好晒,如果升唔倒大學(海外),出到黎社會做野絕大部份大公司只當你是中五生,而唔會認可你的IVE資格,只有少部份特殊技能職業會考慮,如幼稚院老師、社工等。
6c @1U4wL:[ (Yi5dD&fS8b OB
我係你就最少讀晒成個正統學校中五課程,如果成績仲係差,就直接出黎搵工做拿經驗,有時間就惡補英文,最緊要拿到一次英文合格。
yE9["oa
Yyi W G 但你要明白,讀得書多唔等於搵倒大錢,搵錢好睇你既見地同埋你有冇[color=Red]本[/color]在手!!!,Y Tg8^ o{lE*^^

w{W8N)[)b4_ 讀得書多正路會更快搵倒足夠的本錢去發圍,但之後搵唔搵倒大錢,成唔成功就人人平等,睇番個人本身既天資同頭腦轉得夠唔夠快。

76 發表於 2006-7-16 02:21 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 02:08 AM:
dK1[#rZ GTp 老實講句,中三畢業讀中尊係廢既,中... [/quote]4m;U+yR4Wg1i^&e
oI+lQX
中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d

Kian76 發表於 2006-7-16 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-7-16 02:21 AM:0CzN1kz:K6d

c5F^iW,C ED B
ujt hl$l!P @? 中三讀唔到基礎..........基礎for中五ce 差果d [/quote]
4X5KQ0qi4wj
5CL {*j"~9fIvW1Ex!R0k 佢要讀完成個中專課程之後再讀一年基礎再讀(多數)兩年文憑再讀一年高級文憑再讀一年至三年不等的海外大學,畢業後先叫做有前途,缺少任何一樣都會等於白讀,而且途中既難關佢捱唔捱得過先??講真IVE d野唔難,但最難係校風,入面真係好難會專心上倒堂,基本上入面既讀書氣氛係負數。

76 發表於 2006-7-16 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-16 09:04 PM:F u DI2e3\
!U0Nzv]J!r

!G,_&OK l7u 佢要讀完成個中專課程之後再讀一... [/quote]
].o/R!D%b*]
#O+F5dS(RJd,| c,D'b(bqq

'jT0W/n/i e7X8w 我arm arm ive畢業.......死路一條...........= =
K r2dgZv4N
$a_bh c#]t.E4a
D0[^D0T9k K5E*dH 都係睇下樓主想點....

Kian76 發表於 2006-7-17 12:06 AM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-7-16 11:40 PM:*q vMr:Z8b
u8gWS Du
mg1t8qQ9Ag3F+V
,h blG+B

+{-f0Ffv/o)o 我arm arm ive畢業.......死路一條...........= =
!kQ|'a.QZ
S\1oXSfQ!n ]K {5]w[Q7S
都係睇下樓主想點.... [/quote]
"QW$OO&`/_n
"^&HU7Spq1gv0O Oh......而家社會唔承認IVE......9y4O{j;l3T? F)oS
W%?hL#E3j
而且早前政府講到明,職業導向課程從今開始必定不能在本港升讀大學,話明唔可以升大學,自然在社會的認受性更差......唉......

76 發表於 2006-7-17 09:48 PM

regret 當年唔讀 poly or 嶺南asso = =

書傻子 發表於 2006-7-20 07:05 PM

感去讀夜校好唔好,有無d校學可推介一下

76 發表於 2006-7-20 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]書傻子[/i] at 2006-7-20 07:05 PM:
DJ^q%H1ew1h 感去讀夜校好唔好,有無d校學可推介一下 [/quote]c:@ps!M
br X7Jk\
中5?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.