娛樂滿紛 26FUN's Archiver

北地有人 發表於 2006-7-14 11:54 AM

巴迪斯圖逹

佢其實算唔算阿根廷最勁前鋒呢

d228216 發表於 2006-7-14 12:16 PM

算阿根廷最鍾意插水既前鋒

fmchelloauntie 發表於 2006-7-14 12:36 PM

巴迪高鐘意插水??我又唔覺...}s T$LG3kK
最勁...可能係...
W l}*Y7e Qu 不過一定係腳頭最重~

AWU 發表於 2006-7-14 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2006-7-14 12:36:%s gK R$Pf6vf
巴迪高鐘意插水??我又唔覺...6]{y3u$l,o"Ce
最勁...可能係...
j;~G~&x 不過一定係腳頭最重~ [/quote].[#t2HO\
腳腳七注:good::good:

北地有人 發表於 2006-7-14 01:32 PM

阿根廷可以同佢搶最強前鋒的.g.A*@E4|} s8i
個人覺得只得甘巴斯(迪屎提分奴係西阿混血..最後伐表西班牙)4Y ^2\4h"heL{W8D

9k S2D%_y{,~ [url]http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.html[/url]

remy 發表於 2006-7-14 01:53 PM

巴迪高梗係最強fw啦!

coolyiceman 發表於 2006-7-14 02:44 PM

巴迪斯圖逹個腳頭勁到爆&{cle!c!B
仲記得98世界盃個年q_G8t?+n.yU
佢一腳射云左個德國球員

北地有人 發表於 2006-7-14 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2006-7-14 02:44 PM:
o8\@th"m 巴迪斯圖逹個腳頭勁到爆
P[%o{ R+W 仲記得98世界盃個年
1o+q#N$}7]n] F-T;] 佢一腳射云左個德國球員 [/quote]
YRbc |!C5i 咁勁秋:kicking::D:good:

martinkh 發表於 2006-7-14 04:18 PM

ARGENTINA 98年world cup無對過 GERMANYu4C5i$cwLA7t
係度吹水EW Qr f
德國個球員係分組俾南斯拉夫球員射暈,Q _1s4I)MH&am
暈果個係klinsmann

北地有人 發表於 2006-7-14 05:17 PM

不過佢真係試過省暈人..9Q2z)d(s1q#Z-a9w
[url]http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.html[/url]<---好多入波睇

coolyiceman 發表於 2006-7-14 09:37 PM

[quote]Originally posted by [i]martinkh[/i] at 2006-7-14 04:18 PM:n.jm U P
ARGENTINA 98年world cup無對過 GERMANY
!STi*{8t-@ qg6? 係度吹水,^.^C|0qg
德國個球員係分組俾南斯拉夫球員射暈$~u"[%CU`i.p$m
暈果個係klinsmann [/quote]^#zF5_!VU,Y

0~U ^b2^V SORRY~~
RE sq|k2d&D 記錯姐~

bigfish 發表於 2006-7-14 10:54 PM

佢好似球品麻麻...
~9F'V2p_5I 唔知佢有冇吸毒呢..?

coolala2005 發表於 2006-7-14 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 14/7/2006 22:54:BDhTUD
佢好似球品麻麻...
GhG*]s-j#x'_(ET 唔知佢有冇吸毒呢..? [/quote]
j0]n5f"pNX^j8[OY 你嘴巴好似麻麻...N,Ew Q3wQv \z+a
唔知你有冇吸毒呢..?

loklok117 發表於 2006-7-14 11:59 PM

GD

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-7-14 23:16:
;C z7EA^+Yg$]3I
ys3]5I.P2DG4GI 你嘴巴好似麻麻...3y~4P7M%MY
唔知你有冇吸毒呢..? [/quote]#^0XT)dT'm)SUl
JK}w_/n%O\Z0}
講得好

20051111 發表於 2006-7-15 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-7-14 12:16 PM:
&a\hN7P }9M 算阿根廷最鍾意插水既前鋒 [/quote]+G{EyW5d7q n
3v,q.k8c/s Im
佢邊度有插水呀:confused: 唔好亂up wo~:P

北地有人 發表於 2006-7-15 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-14 10:54 PM:
8s"D"N8N MGR 佢好似球品麻麻... Km5zP9_
唔知佢有冇吸毒呢..? [/quote]
+R0WE$y#i!? E 佢球品都幾好ge..
M*|0T,Ot(t#k+Ta5A 吸毒我估9成冇(睇佢體格唔似吸毒):d

北地有人 發表於 2006-7-15 02:20 AM

介紹一下巴迪斯圖達
6B1qT%e|hv,t1I 綽號:花名太多..只列出名的...Bati gol(gol是入球的意思)戰神.獅子王.入球機器.重炮w7f]5J;}3oV2l
身高:185cm     體重 : 74 kg       喜愛的球員 :前輩甘巴斯(Mario Kempes)M h l4HH
位置:衝刺型中鋒        伐表國家: Argentina Y kkN5xb'f+_v%ND
國家隊總入波:出78場入56粒YO7t P@ q
個人榮譽 :得到好多神射手..南美足球先生.最佳外援球員.世界足球先生 銅獎等等xX K\Lz d*S
保持紀錄 :意甲聯賽94-95球季,自開季連續十一場取得入球 (共13球),到目前為止仍是意大利甲組聯賽中,球員最長連續保持入球的紀錄。
T@(c _!F 首位 (亦是暫時唯一一位)能在兩屆世界盃(94'&98')上,大演帽子戲法ge球員 N{-e` w KLI5|&[A JY
廢倫天拿史上最多入波ge人.w \9V-D],OX"e]
阿根廷國家隊最多入球的球員2@)D~pdH(q BL5T
亦是國際足球歷史上,國際賽入球數量最多的前十名球員之一。

北地有人 發表於 2006-7-15 02:36 AM

[url]http://www.batistuta.com/[/url]
$M8pp QC
;}9Gr_CH [[i] Last edited by 北地有人 on 2006-7-15 at 04:16 AM [/i]]

stereo 發表於 2006-7-15 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2006-7-14 01:15 PM:z V)U^o'A5Lg
[d-E0@O7I$KEV)mc4o
腳腳七注:good::good: [/quote]
~)V7D3oqI(H)W
2N}4d5Y5Z%U]v&z+]S 我最記得巴迪高有球係禁區外,接應傳球第一時間凌空車身抽入。
|y/C.K!T&V)p-@/R'u;t 個一刻睇到我呆左,通常球員係禁區內先會凌空車身渦里;巴迪高竟然係禁區外都咁射仲要入。真係無得頂!%v@*m9N-k~l&A
sT\ cpfrz$V
[center][img]http://i1.tinypic.com/1zyhbix.jpg[/img][/center]

北地有人 發表於 2006-7-15 03:32 AM

[quote]Originally posted by [i]stereo[/i] at 2006-7-15 02:53 AM:
$y+Iro'c]L4IeV
'jI O?+m 5a:_~g0D)F%H X"X
我最記得巴迪高有球係禁區外,接... [/quote]W|!^8S"@S
巴迪高周不時都係咁(如果唔係意大利傳媒點會叫佢戰神)
;^KYR,r Q(SM 冇記錯ge話對 '拍2馬'好似1粒定2粒都係咁肥入..保方得個睇字

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.