娛樂滿紛 26FUN's Archiver

北地有人 發表於 2006-7-14 11:54 AM

巴迪斯圖逹

佢其實算唔算阿根廷最勁前鋒呢

d228216 發表於 2006-7-14 12:16 PM

算阿根廷最鍾意插水既前鋒

fmchelloauntie 發表於 2006-7-14 12:36 PM

巴迪高鐘意插水??我又唔覺...
gY k;a2Bk 最勁...可能係...Sm:b&D ~^a\R
不過一定係腳頭最重~

AWU 發表於 2006-7-14 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2006-7-14 12:36:
t+y[p(QN,f&kN 巴迪高鐘意插水??我又唔覺...#PvR:ho'o j,`s
最勁...可能係...
&Og'z.EY!U 不過一定係腳頭最重~ [/quote] i8{;G R~5E0c/S
腳腳七注:good::good:

北地有人 發表於 2006-7-14 01:32 PM

阿根廷可以同佢搶最強前鋒的.
\!e!P(t1z P 個人覺得只得甘巴斯(迪屎提分奴係西阿混血..最後伐表西班牙)/o(_[@&? _

j$IO7p*B [url]http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.html[/url]

remy 發表於 2006-7-14 01:53 PM

巴迪高梗係最強fw啦!

coolyiceman 發表於 2006-7-14 02:44 PM

巴迪斯圖逹個腳頭勁到爆
4f k]1A@"r j+czm ` 仲記得98世界盃個年T*Qn c!{9ZF
佢一腳射云左個德國球員

北地有人 發表於 2006-7-14 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2006-7-14 02:44 PM:#Q7{ |Lr
巴迪斯圖逹個腳頭勁到爆 O[ ga0?l7wZ Y
仲記得98世界盃個年{4Q#NcseZ1b
佢一腳射云左個德國球員 [/quote]OA9Y:?*E~m$N dn
咁勁秋:kicking::D:good:

martinkh 發表於 2006-7-14 04:18 PM

ARGENTINA 98年world cup無對過 GERMANY
rQi8\4W 係度吹水
8^i(r3i)\"{4J A 德國個球員係分組俾南斯拉夫球員射暈
l!?K4_"G$mFc`6u"Q8a\4c 暈果個係klinsmann

北地有人 發表於 2006-7-14 05:17 PM

不過佢真係試過省暈人..R+D LT!I ^4@L\p1o
[url]http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.html[/url]<---好多入波睇

coolyiceman 發表於 2006-7-14 09:37 PM

[quote]Originally posted by [i]martinkh[/i] at 2006-7-14 04:18 PM:
+X}6m?H1}? ARGENTINA 98年world cup無對過 GERMANY
r"mQ;iD|u4n 係度吹水7Reu^0Wp$`
德國個球員係分組俾南斯拉夫球員射暈 ~Qrf Y;y-mw f _:O
暈果個係klinsmann [/quote]5|0D3l6x/TQ$A9{

@y9_0T3L/EfZ Q SORRY~~BKZk)O/GY
記錯姐~

bigfish 發表於 2006-7-14 10:54 PM

佢好似球品麻麻...ZQ~Baf-y"y$n:W
唔知佢有冇吸毒呢..?

coolala2005 發表於 2006-7-14 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 14/7/2006 22:54:
|9d`aL6[FTF o@ 佢好似球品麻麻...
Y2oA9i1U'R0p"RsUOue 唔知佢有冇吸毒呢..? [/quote]
e2I"H aN-v 你嘴巴好似麻麻...
+ndugI(h 唔知你有冇吸毒呢..?

loklok117 發表於 2006-7-14 11:59 PM

GD

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-7-14 23:16:ir*t8R z

[u*i*aPa 你嘴巴好似麻麻...AA d7t:h8z-P v8K
唔知你有冇吸毒呢..? [/quote]2^9aSA%~
"E@_@3Wh/f!o
講得好

20051111 發表於 2006-7-15 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-7-14 12:16 PM:
I2Fk:A LfF`2A k B#G 算阿根廷最鍾意插水既前鋒 [/quote]
D$\.z K.An%{ #r q!r)[$pv
佢邊度有插水呀:confused: 唔好亂up wo~:P

北地有人 發表於 2006-7-15 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-14 10:54 PM:?0]H"~ J2M
佢好似球品麻麻...C&If2zY
唔知佢有冇吸毒呢..? [/quote]Y%^d7p1K-S+X C
佢球品都幾好ge..
U n1g D3Q$E ?4^ 吸毒我估9成冇(睇佢體格唔似吸毒):d

北地有人 發表於 2006-7-15 02:20 AM

介紹一下巴迪斯圖達.ka w4u#j+T-K B
綽號:花名太多..只列出名的...Bati gol(gol是入球的意思)戰神.獅子王.入球機器.重炮
!qS#_[Nn3m-G2] 身高:185cm     體重 : 74 kg       喜愛的球員 :前輩甘巴斯(Mario Kempes)7^ Xa$O sZ2G#M
位置:衝刺型中鋒        伐表國家: Argentina
5g5RlS |Y3gC 國家隊總入波:出78場入56粒%t)by1^-f C%q.]m
個人榮譽 :得到好多神射手..南美足球先生.最佳外援球員.世界足球先生 銅獎等等sK!F R.\
保持紀錄 :意甲聯賽94-95球季,自開季連續十一場取得入球 (共13球),到目前為止仍是意大利甲組聯賽中,球員最長連續保持入球的紀錄。%Qzs/I/g+mn
首位 (亦是暫時唯一一位)能在兩屆世界盃(94'&98')上,大演帽子戲法ge球員 |*G`"~a}SB+B0J/jM
廢倫天拿史上最多入波ge人y;Yi W%K,SJ
阿根廷國家隊最多入球的球員
n.H'g(d] 亦是國際足球歷史上,國際賽入球數量最多的前十名球員之一。

北地有人 發表於 2006-7-15 02:36 AM

[url]http://www.batistuta.com/[/url]uE.m&?0e;J&e5B

4yVYA-F_r%R [[i] Last edited by 北地有人 on 2006-7-15 at 04:16 AM [/i]]

stereo 發表於 2006-7-15 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2006-7-14 01:15 PM:5xt1|'Q'D i+}8o

+c:ja g&Z$Q 腳腳七注:good::good: [/quote]j3I bP?"w
SOP5zFZ1N0Q
我最記得巴迪高有球係禁區外,接應傳球第一時間凌空車身抽入。AC d*W7L$D;~-]||
個一刻睇到我呆左,通常球員係禁區內先會凌空車身渦里;巴迪高竟然係禁區外都咁射仲要入。真係無得頂!WV3XYK8a}9|(c6v

B,Q,nu4[+i\ [center][img]http://i1.tinypic.com/1zyhbix.jpg[/img][/center]

北地有人 發表於 2006-7-15 03:32 AM

[quote]Originally posted by [i]stereo[/i] at 2006-7-15 02:53 AM:
/N"ZON+a .YQz7E&oNf!T/aR
;RZX)ufNn+T+f
我最記得巴迪高有球係禁區外,接... [/quote]
[email protected]YC5|X 巴迪高周不時都係咁(如果唔係意大利傳媒點會叫佢戰神).\`$r6b_G"N#p
冇記錯ge話對 '拍2馬'好似1粒定2粒都係咁肥入..保方得個睇字

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.