娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-7-15 10:07 AM

何解籃球不及足球般受國際歡迎??

何解籃球不及足球般受國際歡迎??V+|Z\gzw)\Y/dA
個人想..可能因籃球員的身材太欠平均....多如長竹較怪..觀眾較不能代入吧???大家您涊為呢?

zane88 發表於 2006-7-15 10:40 AM

籃球場 唔夠  足球場大掛

adamjacky123 發表於 2006-7-15 11:44 AM

..............Again

nicky999 發表於 2006-7-15 02:07 PM

用腳控球比用手難!

darkdark11 發表於 2006-7-15 02:09 PM

籃球比人感覺好易入到波~足球難d

20051111 發表於 2006-7-15 03:24 PM

[quote]Originally posted by [i]darkdark11[/i] at 2006-7-15 02:09 PM:D*V r0a Qy$_
籃球比人感覺好易入到波~足球難d [/quote][z!^(c].S

aM d__cYd 有道理!!~同埋足球比籃球多驚喜,多奇蹟~籃球比較悶d

bigfish 發表於 2006-7-15 03:52 PM

籃球員全部都黑皮膚, 女球迷成日都分唔到邊個打邊個, 想捧佢地都唔得 la

cfccfcc 發表於 2006-7-15 03:55 PM

都係0個句
Z,G&n7D0\)b4q time out太多

goshgod 發表於 2006-7-15 08:13 PM

我諗係因為係垃圾,石仔通街都有,d人可以當足球黎踼,而且只要你set左個場既大細同龍既位罝就可以開波.eg用汽水罐做coner位
i Yrb?%t1U+` 籃球就唔同,好少物件係街上會反彈,而且相對足球黎講,籃球d線同rules多同複雜好多...

阿感 發表於 2006-7-15 08:17 PM

TVB BUY足球多D

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]20051111[/i] at 2006-7-15 03:24 PM:K Z,Y,B Kt2S]c

;_ VM w%c{l
YH5sc(p*Q/e8I 有道理!!~同埋足球比籃球多驚喜,多奇蹟~籃球比較悶d [/quote]
!I'a"V.}W"?4YV;Y0X%y 睇你鍾意睇咩jeQ{pv S2\x
我有d fd都覺得足球悶la,n世都冇波入
8|5D np8e2lg([6wC 籃球都大把奇蹟la

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]goshgod[/i] at 2006-7-15 08:13 PM:
8| V_K,](x8f d b6l 我諗係因為係垃圾,石仔通街都有,d人可... [/quote]
JPd@%Rk5Z yesj:O3Ufpme \
:agree::agree::agree:

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-15 03:52 PM:
o$];~s;t!Y-\G 籃球員全部都黑皮膚, 女球迷成日都分唔到邊個打邊個, 想捧佢地都唔得 la [/quote]
w g"O/d/L!R J%M^%l 唔係全部ge
P z[ lr }#a#{;? 不過有樣野係真... 籃球真係冇乜靚仔,所以好少女球迷(聽d女仔fd講)

Dolly!Sit! 發表於 2006-7-15 09:53 PM

會唔會因為籃球入黎入去都得個幾種?
0sl0tL!l@PN4A 同埋好少有足球咁戲劇性?

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2006-7-15 09:53 PM:o8?~bMUy'dW
會唔會因為籃球入黎入去都得個幾種?
y+G,@A'`y3@6yQ'h+h 同埋好少有足球咁戲劇性? [/quote]+C1d,I-N2a
籃球都好多高難度ge入波'r,?q2t$Yv p v~)A+rU
反敗為勝ge入波

001103 發表於 2006-7-15 10:37 PM

因籃球太過過人化,經常出現一個打曬的局面,但足球就很難,很講究合作,而且足球員的生涯較短,很多都是英雄遲暮.最重要是因足球有世界杯,能促進宣傳,成為熱潮.但籃球的世錦賽搞得不太完善.我想這是 何解籃球不及足球般受國際歡迎的原因

kgkgkg212121 發表於 2006-7-15 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]001103[/i] at 2006-7-15 10:37 PM:
;Ag:|y_ 因籃球太過過人化,經常出現一個打曬的... [/quote]
z BK9r-{,q_:Y7X F 咁又係
#u#@B3buEXg? U 世錦賽唔係留意開ge人都唔知有...

austin666 發表於 2006-7-15 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

au212001 發表於 2006-7-16 01:24 AM

我2樣都鐘意嫁wo, 但我最覺得的係因為d人想起籃球,就會諗起nba,只諗起美國...
y[0hUZ\T!ep or 諗起米高佐敦, 但一諗到佢已經退休, 可能再冇興趣...
e.w.T(i cf$L h-J 而足球, 你要聯想英超, 西甲, 意甲等等, 各有特色,,,都是足球世界頂尖的..可以俾人多d選擇3PI"If^ j_x#GH
從而選岩自己的喜好, 而且一個球場幾萬人...氣氛都吾同d~~$R2k M.nf?2~
但對我來講, 籃球同足球都咁吸引, 戲劇性, 奇積, 2樣都有, 3yl"y@Pi:r a
而且我知道好多足球員都會打籃球輕鬆, 都只係運動的一種,,睇自己的興趣o者~~

magic 發表於 2006-7-16 12:32 PM

[quote]Originally posted by [i]goshgod[/i] at 2006-7-15 08:13 PM:L5HKG&c [@*n/k
我諗係因為係垃圾,石仔通街都有,d人可... [/quote]
T5r@2QA p$Ko%L4@(~ 我諗係因為係垃圾,石仔通街都有,d人可以當足球黎踼????.....agree...:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.