娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2006-7-16 06:06 AM

男子組

林:中環人收工除呔 黑皮鞋收埋%@6dwi"{%ba!ej.K~
  穿新出經典復刻 七零年波鞋
(f0zBl|q/Z6i%P   湊夠腳約0下老友 踢0下波冇壞
5Vo/O6A:K-m   細個0既老友到晒 個個都肚腩大!Os,y*yBaFP+O
Cah~+a k&AK
林:新波衫波砵皮球衝出球場拉柴
)PS3Sd Z@4@   心情如小孩 仲扮活潑通山嗌
ywI:HP%s   波友一黐埋 吹水懶灰諧)X,R3N"W {e%c}"| W
  三張幾通處派 佢大力射左出界6?|@3u} v;pK
*?{?0`;_v3z
鄭:身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒
f[5a:e:] C 林:仲廿歲仔咩 o徙氣
.i#sk4eR)ZT%M&B k   你係咪要想死 想死你都有排
t5Cp+m#tV (c(F9U!ap
蘇:車樓我點供晒 一身屁股的債$X R.O1Tz A%s
林:仲扮眼濕濕 扮晒o翕耷
Nv \7L{   但係我都冇錢 點借錢你還欠債JtS]vA%T

Na8a^i$o(} t *林:老友咪嘆氣 我點幫你 babyqP `GPm]n
   振振兩臂拍拍背肌
ts!TcA2rq,w4F    打氣 baby 力要谷起zYk-yiH-y
   想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛#lUO5b)pY\'@L P
   今天爭爭氣男子組靠你*
,ZebOY:S 4c YB2pS C$yi
林:死仔 0黎埋堆啦埋
9~vbf&y\/y2~f6h w   死佬 玩得起玩埋
]}4u}$kq   死仔包 爭乜鬼金牌
#G]&y!SjS   一齊 跑唔完都跑埋
Lk f`3{2`
(X`Tx ^;{;U s 林:小球場 一班耆英 跑全場死捱
Ejx7v2ouw"L(m?   筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴` |7YEnB(_E1C
  踢兩野個個斷氣 個個煙癮大
Q1V6V5G#v U'@   老友記老過魯爾 對腳應砌去賣&v$q;?-y| R*cSl

/|RR:ue(\$p Q$y%[2r 林:呢班波 當打時期 羅小型球金牌
$P%~/w_ l   呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快)c|;t#rH*i
  口水都乾埋 踩波車拗柴
Ui!~&W:aO+u   乜筋都抽過晒 佢淨係打winning快)a oK1jL2E.X1O[
J:pci \}?9X5p
梁:啤酒兩jar隊晒 身紀有得好快 knH#r8lH
林:係咪要修身 減肥
cLJ%G7d*~$a2X,S'O   食藥再搣脂 姿整過小女孩
](a!f2i6h2V(v:Q IJ2m n_?!G
古:翻工我翻足晒 我份人工減晒
(~L \9@1dzw'z W 林:又未到炒得 未算死得 就算炒0B:S }q~'d;C!F Ix+|K
  最多早退休 暢遊世界(b2]O1[(p)q~;I-z

aM6i2w/p yI `6a3@q REPEAT*RPe5phc&`M
u9ZQ6A F_
林:細個大家執波很快P^2[` zni
  個個大把瀟灑走上街e5tmL.m)\-t
  球場維記 行行企企tjn"@!H
  平台訓覺 魚翅我食到飽晒
x+EPP7o!fn0n
v F;Xa;ydv;Mo 林:要買合金爸爸即買.Rb I&|PH.i
  細個話之當街小個解
h,Pv~KR   童年時你 童年時我4H#q-e(_ _7e~;cc)VUP
  聯群結拜 成個世界我玩晒
^~s7rO;z5uh/Z gYw(j/X B\9R
合:老友咪放棄 放都o徙氣 baby
)B]'n RP&T8eddV   振振兩臂 拍拍背肌
Dhi%n8z0WA!w&XS   打氣 baby 用腦谷起oq!hH!F.mU
  一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌
]4}1{wa{ n   波波交俾你男子組靠你
~7qVw.]$m Q0X6m#\ E S[
合:老友我撐你 我梗幫你 baby
6y;JjT&\ypk]   振振兩臂 拍拍背肌
t8BjSDU7D   打氣 baby 射到飛起mG&FVr lyC
  今天點可以話之你 仲放飛機 P/Kg wsu5omm
  爭番一口氣男子組靠你
r#~3Rl4GS.Fz6| ]C!v8s*H5| X L
================================ror1{ gq

#A:zzD3h 聽完依首歌....覺得好有意思...`%st#l&P4v!GZ't
我只係經歷緊前半段........
Y(M4E@6C
"K*E&Z9p*VW'}j,hZ 20歲真係咁美好...?..rZ!a+|X
但我又覺得最少要到30~40先開始會開心...EG:M1z8o1p`4nE
因為到果時先會有錢..有屋企人..OS#z I[r
咁先算得上係最美滿...

@娛樂滿紛 發表於 2006-7-16 11:06 AM

經歷過你就知 各有各美好 ...
2sr._.R M!t6tcSD(J cz"[i#aL"IC!W
我16

bigfish 發表於 2006-7-16 11:49 AM

20 歲真係幾好, 如果有錢o既話......

cgdmzlam 發表於 2006-7-18 10:01 PM

我覺得都係
Ip*Cli"U|9N           最少要到30~40先開始會開心...@)G"vT R/jy`1VI+j
因為果陣有左家庭
bA0y$w.U 有左$$
+sL pSg(_ 做咩都得拉~!!哈哈

打狗棒 發表於 2006-7-18 10:07 PM

[size=4]筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴
*A3Y,C:hIw [color=Red]踢兩野個個斷氣 個個煙癮大[/color] bWyL8tw*s;k(~IV
老友記老過魯爾 對腳應砌去賣[/size]a4niH|o1X8IS
:good::good::good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.