娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-7-16 05:22 PM

如被人挑釁問候娘親, 你選擇做......?

如被人挑釁問候娘親, 你選擇做......?$Zp/V*b9@){ R
巴士阿叔事件中的四眼仔(打不還手、罵不還口)SN$atA5o3l-D
施丹(被人問候娘親勢係假, 同你死過)

甘國武 發表於 2006-7-16 05:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-7-16 06:12 PM

做番我自己,口動手不動:dev:

alexinzaghi 發表於 2006-7-16 06:36 PM

精人出口,蠢人出手....我唔想做蠢人"J Jg#N5\
打人係傻仔所為.....4RtN]#~pR
好記得我阿sir講左句: "你打人10拳...人打你1拳...咁邊個贏呀?
7q q&kT)~+?:Y "你咪以為係你贏...其實兩個都輸"

tomboy1647 發表於 2006-7-16 06:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tomboy1647 發表於 2006-7-16 06:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2006-7-16 07:03 PM

夠姜你就講多次,拳頭就係正義!

Kian76 發表於 2006-7-16 08:04 PM

我會做巴士阿叔。哈哈!!做施丹??俾警察拉。做個白癡四眼仔??對唔住自己。"K7ur d;wq

tqJDQts 做個高級版巴士阿叔就唔錯。

loklok117 發表於 2006-7-16 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]alexinzaghi[/i] at 2006-7-16 18:36:
(e3QQ%y&M 精人出口,蠢人出手....我唔想做蠢人X ~%xP8Ey-F|y0C4@
... [/quote]r `~W5A
%M0?])a/aS.K
NG...有道理^ i gQ)~E*Lz
權力與擁有的鬥爭..名利與偏見的爭鬥

kj' 發表於 2006-7-16 10:42 PM

先忍忍下,如果再串,即刻K佢,講到阿媽,咩都唔得,唔還托,對阿媽唔起.

bigfish 發表於 2006-7-16 11:39 PM

香港人, 受過高等教育, 唔應該好似非洲人咁野蠻

tomboy1647 發表於 2006-7-16 11:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kian76 發表於 2006-7-17 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]kj'[/i] at 2006-7-16 10:42 PM:;a B bF$R-xe E+yt
先忍忍下,如果再串,即刻K佢,講到阿媽,咩都唔得,唔還托,對阿媽唔起. [/quote]
*B Jv FlD
K1?5?? W/~ t0A 問候番佢阿媽咪算,出手打人俾人告先對唔住自己阿媽。(就算打都唔好咁揚囉)

打狗棒 發表於 2006-7-17 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]tomboy1647[/i] at 2006-7-16 23:58:eAd n,J'N E
I don't understand why so many guys interested in 吊你娘親. Considering his sister, girl friend or wife. His 娘親 may be an old ugly widow. [/quote]~`d)Y}-e,? I
因為你唔一定有sister, girl friend or wife, 分分鐘屌得唔應棍; 但每人都一定有"娘親", 所以呢個Target一定冇走雞。:naughty:

阿感 發表於 2006-7-17 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-16 11:39 PM:eoM~.yR2wp6^l
香港人, 受過高等教育, 唔應該好似非洲人咁野蠻 [/quote]
E C"T$^5hdcv1Z.W :o:o:o

qqwqqwqqw1 發表於 2006-7-17 05:05 AM

佢如果打我,我就還手,人地人多我會走人,周圍有人就大叫
^9@T[F RF 佢想嘈就由得佢,唔理佢......7`"pS:eX"W;?d.i
就算我嘈win左又無著數,分分鐘之後比人扑濕都唔知咩事~

kjkj 發表於 2006-7-17 06:41 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-7-16 05:28 PM:t.gA/S9{R M O

&UV#j {$ni"^ sorry,本人認為 "吊你老x&quo... [/quote]
;v;d"n&yf+CS$Q4R x.dZz|['J[+J
我離一離題,我想問你個頭像的圖什麼地方找的8C+u3Db(G8tv;k
我都想要啊>.<"}^}(|yqJ/v4k[C
劉亦菲啊,>.<

Lazyman13 發表於 2006-7-18 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-17 12:07 AM: n(fX/O y @|Tj_
B"T)jn? o6G

%K!t ?-S)~:n;Vc,p-z 問候番佢阿媽咪算,出手打人俾人告先對唔住自己阿媽。(就算打都唔好咁揚囉) [/quote]yB h!{g Z%pS
最憎人係唔係都媽媽聲...,c0@M v$m
自己當然都唔會媽人

fantasywave 發表於 2006-7-18 06:29 AM

你我吊老x, 我吊返你老x之嘛. 好幼稚.

pigcat 發表於 2006-7-18 02:06 PM

我覺得係2個極端....
wn8DK'D9k6n 2個都唔會做

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.