娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2006-7-18 07:29 PM

睇下咩環境,如果無人,對方又係靚女...:dev:+?,cGfTX
講真~人地媽我會同佢講...你到墳場x到咁Oq1XpL'Y ~Y
sorry~我冷血的....

iknow 發表於 2006-7-18 10:11 PM

我會告佢刑事恐嚇

cgdmzlam 發表於 2006-7-19 12:45 PM

立即走人啦~1UA+zS3cnH4Z'Y h
仲同佢吵咩!|M#sq(t5h a
咁樣先係成熟既做法!
o#Z Az"o)['G{ 你識串佢
+sP!cH#w(d?'s 你估佢就唔識串返你咩!

Kian76 發表於 2006-7-22 02:33 AM

基本上施丹同四眼仔都弱智既,我先唔會揀。

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.