娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-7-16 05:22 PM

如被人挑釁問候娘親, 你選擇做......?

如被人挑釁問候娘親, 你選擇做......?}E*[@9h!k}4}'a
巴士阿叔事件中的四眼仔(打不還手、罵不還口) xZN4Q}*j/m]A
施丹(被人問候娘親勢係假, 同你死過)

甘國武 發表於 2006-7-16 05:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-7-16 06:12 PM

做番我自己,口動手不動:dev:

alexinzaghi 發表於 2006-7-16 06:36 PM

精人出口,蠢人出手....我唔想做蠢人
C'l X,o2cp7Q 打人係傻仔所為..... \a%J!}+O L
好記得我阿sir講左句: "你打人10拳...人打你1拳...咁邊個贏呀?)f3Rof? D `
"你咪以為係你贏...其實兩個都輸"

tomboy1647 發表於 2006-7-16 06:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tomboy1647 發表於 2006-7-16 06:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2006-7-16 07:03 PM

夠姜你就講多次,拳頭就係正義!

Kian76 發表於 2006-7-16 08:04 PM

我會做巴士阿叔。哈哈!!做施丹??俾警察拉。做個白癡四眼仔??對唔住自己。
6S8g/cSC B*YEn*J3~L,L
做個高級版巴士阿叔就唔錯。

loklok117 發表於 2006-7-16 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]alexinzaghi[/i] at 2006-7-16 18:36:
n(o.\SXwL 精人出口,蠢人出手....我唔想做蠢人XG5].T#B/~? X/]
... [/quote]nZh"m}VN
(\K;[8pH1D0q
NG...有道理
6j+|B#zK6RJj*D)~:s 權力與擁有的鬥爭..名利與偏見的爭鬥

kj' 發表於 2006-7-16 10:42 PM

先忍忍下,如果再串,即刻K佢,講到阿媽,咩都唔得,唔還托,對阿媽唔起.

bigfish 發表於 2006-7-16 11:39 PM

香港人, 受過高等教育, 唔應該好似非洲人咁野蠻

tomboy1647 發表於 2006-7-16 11:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kian76 發表於 2006-7-17 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]kj'[/i] at 2006-7-16 10:42 PM:0i)ba ncv6bK
先忍忍下,如果再串,即刻K佢,講到阿媽,咩都唔得,唔還托,對阿媽唔起. [/quote]
^y0O2Z3D2l
-B2}1H;u$n2U/{ 問候番佢阿媽咪算,出手打人俾人告先對唔住自己阿媽。(就算打都唔好咁揚囉)

打狗棒 發表於 2006-7-17 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]tomboy1647[/i] at 2006-7-16 23:58:K,I9Q$_gX
I don't understand why so many guys interested in 吊你娘親. Considering his sister, girl friend or wife. His 娘親 may be an old ugly widow. [/quote]
o:iFR(gy@ 因為你唔一定有sister, girl friend or wife, 分分鐘屌得唔應棍; 但每人都一定有"娘親", 所以呢個Target一定冇走雞。:naughty:

阿感 發表於 2006-7-17 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-7-16 11:39 PM:5B#R ~5c5R6n-E
香港人, 受過高等教育, 唔應該好似非洲人咁野蠻 [/quote]
;d'ybD_8[X :o:o:o

qqwqqwqqw1 發表於 2006-7-17 05:05 AM

佢如果打我,我就還手,人地人多我會走人,周圍有人就大叫
I9\ v%g:y"k{a 佢想嘈就由得佢,唔理佢......0t~,wR*e1ly D)Y7@!k+i
就算我嘈win左又無著數,分分鐘之後比人扑濕都唔知咩事~

kjkj 發表於 2006-7-17 06:41 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-7-16 05:28 PM: sl E*V0O Hf%m?F
C%rb+F4?"c8[:kt }L%n
sorry,本人認為 "吊你老x&quo... [/quote]pA\5E HC.P8G
1L;K ]?X(]Q
我離一離題,我想問你個頭像的圖什麼地方找的
T*{w[ O3p"I)g g 我都想要啊>.<T%| |Q7LP4L?
劉亦菲啊,>.<

Lazyman13 發表於 2006-7-18 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-7-17 12:07 AM: o#M*Q3n*mY7T

:a X)PY*S Yx(p1d7c
w Yo'}"WqO0L 問候番佢阿媽咪算,出手打人俾人告先對唔住自己阿媽。(就算打都唔好咁揚囉) [/quote]
J&S\%\7g V(^ A 最憎人係唔係都媽媽聲...
D s7WbHSp"YD 自己當然都唔會媽人

fantasywave 發表於 2006-7-18 06:29 AM

你我吊老x, 我吊返你老x之嘛. 好幼稚.

pigcat 發表於 2006-7-18 02:06 PM

我覺得係2個極端.... \I/RC1m W"H;|
2個都唔會做

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.