娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2006-7-18 09:58 PM

有關入境處的能力傾向測試

[size=4]有問有冇人知道如何應付呀???難嗎???有冇人可以指點下迷津呀~???唔該幫下手呢[/size]:cry:

76 發表於 2006-7-18 10:08 PM

我都exam wor....th|is saturday...

76 發表於 2006-7-18 10:09 PM

無大學level 機會好細.......wH"r}8[ Z2f'G[7L9J
就算你過到都無用

Aivn 發表於 2006-7-18 10:11 PM

我都係wor!7J*S5p ad o6G*}
有無sample 可以train 下??

心亙 發表於 2006-7-18 10:18 PM

[size=4]噢...入境處理員都要學位嗎~???大專畢業可以嗎~???[/size]:eek:

Aivn 發表於 2006-7-18 10:24 PM

當然可以
8m'GCU ^ |y4Y]e 中五都得la

Aivn 發表於 2006-7-18 10:24 PM

不過大學既都同你爭ja ma

76 發表於 2006-7-18 10:27 PM

係中5 level 可以apply....
+pjV5]m@ 不過好多degree 人apply lei.............
!\d1H0B?[z]
;MA[oI 其實都係see education level ga la

心亙 發表於 2006-7-18 10:35 PM

[size=4]咁即係冇行嗎???[/size]:cry:

76 發表於 2006-7-18 10:45 PM

see news..........好似10000 apply.........請300 個左右........... ~'uq2W W$n7[

fCr,N:K[/Y 我覺得閣下有志做政府工....police 比較大機會....

76 發表於 2006-7-18 10:46 PM

其實閣下咩 education level??
V`Y X ~0b^ 9wP:Qn;Q P-Um&OY
inland department second interview 好睇英文的好似

心亙 發表於 2006-7-18 10:53 PM

[size=4]咁即係唔駛玩呢~?嗚......[/size]:cry:

76 發表於 2006-7-18 10:58 PM

你讀完ive??

76 發表於 2006-7-18 10:59 PM

我arm arm 讀完ive....上年try 過海關...筆試完左就無lu

心亙 發表於 2006-7-18 11:04 PM

[size=4]我不是ivy呢,聽講海關好似仲難呢~[/size]

76 發表於 2006-7-18 11:15 PM

你中5定7....,Ef-en$@3]S wQ7N
k7y4CZ t\,t4c
我上年exam 海關都係簡單推理.....60 % 係送分lor...另外有20個體真係好難...uW+f6cU5v7s bta
( 份paper 50% 中文..50% 英文...may be 我英文差so 覺得難)`9e!F!`@\xjW|%o

k1p7T.W%['l.np7C iC&~ 有d係 問小學6年班level gei 推理lor...不過我無得second in....
0M8o+f-a6k
4`e1Y A g{)u/b*_H%H A k/}"vq}q
我諗inland department 同custom ...exam d 野差唔多

心亙 發表於 2006-7-18 11:21 PM

[size=4]我大專畢業咋~嗚...灰哂...[/size]

loklok117 發表於 2006-7-18 11:48 PM

試下先

不妨試下先,唔係話學歷高就一定請
+]-{4z l"H2f j&I 重要睇你體能,身體健康報告,三世書同INTERVIEW
2Xre5E ^ V$R~
6D8R3Eh \+z 唔好驚咁多,唔試下點知得唔得
~ k Ud g.B3N 而家後生快D去考,唔係到老重後悔:good:

心亙 發表於 2006-7-18 11:58 PM

[size=4]知道了~你有冇人知道這個測試是怎麼樣的???難應付嗎?[/size]

loklok117 發表於 2006-7-19 12:19 AM

NG

我老表6-7年前考講過小小
:dC E|8F,R 當經過筆試,體能....見管
/u(E ^o4E5\ Q$P c"@5p5to;GLb"Y/P9P9i
佢話體能好易,無消防警察甘激
:qI|.W!m"a;t 但係最難過係見阿SIR1I1F ~4a!fs?B
:OS#~"reQd4nj
(以下係6年前資料,有錯請改正) fcIF rfY;S
入到房有五個阿sir面對住係問你問題
Y__"F.ZlyJ 而你就單丁一個位-n"o7T C4V/Y*u
佢地會用好似審犯咁問你問題g CHEV-Wp-gzW
粗聲粗氣-K [$@)r-RSj']
我老表果時年小氣盛
P L0O#i[9I.G 反應態度差,又似住筆試體能高分4k A i)bXn jn
所以最後都FAIL左

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.