又係我個妹
:cry:又係我個妹5ta t#{ EyB9J-Dh3Z6uB{0\;v
我覺得人蠢真係唔緊要
最可怕係鑽牛角尖
唔聽人講野0F6MNP"jR~l
2kq^'zR/E"Y4r w
我個妹個人好細佬女(但係已經廿幾歲)v"vbJz%sDW
佢可能小同人相處 所以個人好直y0Qs7`v3hF~b
講野好直唔經大腦v p;_`0K(D:|
/e&Pc4|?Z ?H-i r
好似有一次我同屋企人食飯帶左個朋友黎
我個朋友有皮膚病 佢見到即刻講:
:eek:嘩!!你快面做咩事呀咁核特既9u,o._qlH
嘩!!唔識你以為你發瘋ka:eek:
我個時勁唔好意思
我朋友又好唔開心 以為我屋企人唔鍾意佢(kCj/x&D
我個妹無惡意傷害人 但好唔識做人 *v(oWaF
:]M@1O&O5g^nvp
我成日同佢講唔好咁...做人圓滑D...顧下人感受w7eOHUM(Hi
講極佢都唔明 又鍾意鑽牛角尖i*c1Bhhp
我真係唔知點教佢
今日我同阿哥吵完交(事件已經COOL DOWN左)
佢岩岩放工返黎係咁問:咩事呀?做咩姐?你地做咩嘈:hitwall::help:
我話:唔好問住LA+kwp*jP^1ms
0Sh0z il
佢:做咩WOO...係唔係嘈緊........