娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-7-18 11:30 PM

又係我個妹

:cry:又係我個妹5ta t#{ EyB
9J-Dh3Z6uB{0\;v
我覺得人蠢真係唔緊要
B.lXzj7\ 最可怕係鑽牛角尖
Z Hv Id0e"C] 唔聽人講野0F6MNP"j R~l
2kq^'zR/E"Y4r w
我個妹個人好細佬女(但係已經廿幾歲)v"vbJz%sDW
佢可能小同人相處 所以個人好直y0Qs7`v3hF~b
講野好直唔經大腦v p;_`0K(D:|
/e&Pc4|?Z ?H-i r
好似有一次我同屋企人食飯帶左個朋友黎
(?q$E3zWh%jk&E 我個朋友有皮膚病 佢見到即刻講:
*wT(`$o,OuF :eek:嘩!!你快面做咩事呀咁核特既9u,o._qlH
嘩!!唔識你以為你發瘋ka:eek:
.[%?@ D#vT
%D"bN*G[)J 我個時勁唔好意思
"?#br6Fn.[J 我朋友又好唔開心 以為我屋企人唔鍾意佢(kCj/x&D
我個妹無惡意傷害人 但好唔識做人 *v(oWaF
:]M@1O&O5g^nvp
我成日同佢講唔好咁...做人圓滑D...顧下人感受w7eOHUM(Hi
講極佢都唔明 又鍾意鑽牛角尖i*c1Bhhp
我真係唔知點教佢
"u ]W8t;R;E6b
EXy#N!G 今日我同阿哥吵完交(事件已經COOL DOWN左)
u&@/?r5I/exf o.A 佢岩岩放工返黎係咁問:咩事呀?做咩姐?你地做咩嘈:hitwall::help:
fC2k@2AO `v 我話:唔好問住LA+kwp*jP^1ms
0Sh0z il
佢:做咩WOO...係唔係嘈緊........
Qq jgW |2F5H!Cy
我再同佢講:唔好問LA...遲D再講yRURA-r

{_XR0? 佢:....問.....問..........問......:giveup:
;N'K.H]!TH$ta&J K\3_Tr^]D U o
終於連我阿哥都發火係房走出黎產佢:mad::Tf{%rh']
你問小陣得唔得AR 岩岩吵完交 你重係到嘈
3\:N-G7HU4k,H#`K -n q P[U1V$r
靜左一陣,以為佢會醒目-n,C#c!oW.YA7z&g(s
跟住佢重好精靈走去問阿媽:佢地嘈咩呀??:giveup::help:X10x4{;z6k!W.kzO/r2? a

9qJqRd&V+Z 我反醒自己係唔係我自己唔識同佢溝通
;}Y7@q[T 但係佢而經係成年人 但基本待人接物同思想都好似13-4歲咁.MjXY4_
真係好擔心佢 E X2I$p q5|`O$W
um p Tf+SY
舉個例子 (依D事係我成日都會面對)#^'g'mWr0i,HM
我放工番到屋企3K^v-\"J/j
佢問:依!你唔係同朋友出去食飯咩?
;l1C3_RT3[.s{T
5i(cn/k t9dn;e.c 我:唔係,我都無約人1Y0O}X"_%{ l.[f

U9{wk6k}7g:AXT 佢:唔係WOO,你唔係約左XX食飯咩
} K5s%YHh
'[ o2wOi 我:唔係(通常到依個時候我知道佢會再問)Xr8Z9d r l1Mk/T
佢:唔係WOO.......唔係WOO.............
6{U/Q~([5J ...................唔係WOO........................:confused:vV4g*C2lP I ^p8f2}l

[1]'c;n:A'N.J7f 我深呼吸一口氣冷靜同佢講`;?9W})H:Y*w
我:你聽住,我岩岩放工返黎炸
*FA[YOh 未食飯,亦都無約過人
A2_1K"^~7TMB :X'jl"ou:Tf
佢停左一陣係度唸 R8GGI6R%Qg
佢:但係唔係woo........:confused:w ]+a/VpI8I

)L4_(Rm-Q1|;K 我:你要問我野AR MA 我問番你一句
+W`Ny l;b 我頭先同你講咩?
QD3um*^@ U}sm 3},GH`(v
佢:你話你岩岩放工ar ma(佢只係講左依一句,無約人,未食飯佢聽到)
~,X&l Y4]1^u
L Y b1Ac#W;@'u 我係依個時候就會黎入房....好累..

JerryLee 發表於 2006-7-18 11:44 PM

個人意見 幫她找個男朋友
,D%AN[3f {~;|S A8_^ {pe9}*D
到時她煩條仔拉 邊得閒理你甘多:P

haman_tt 發表於 2006-7-18 11:45 PM

佢唔係13-4歲a{/B {WX{U"}},[
係7-8歲{]~7|x#lc9rW

T_ T.m$[ 得罪問句:"佢係唔係白痴GA?"

loklok117 發表於 2006-7-18 11:49 PM

SORRY

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-18 23:44:
HjiAoo!N,VN 個人意見 幫她找個男朋友2^*I$a6~MW

|"`V&K!w 到時她煩條仔拉 邊得閒理你甘多:P [/quote]
;Ab'T-`d zp/j
B4n7C/F!x/h,J6k0{ SORRY 佢有個拍左5年拖既朋友

JerryLee 發表於 2006-7-18 11:54 PM

[quote]
I9g&r+^2Y SORRY 佢有個拍左5年拖既朋友.]"TGW mH(q*Q
[/quote]B$}:T h1oC De@6_
:eek:
;oPGh]#PUe z w\+R4v 體來她真系超煩
}1|'~Z}5V`}{z
Z4|wV9n NQ0l)TK 條仔點架 有無complain她煩 m(Uo${ z
:P

阿感 發表於 2006-7-18 11:55 PM

佢做邊行架?會唔會係無業?

發表於 2006-7-18 11:56 PM

唔顧人感受未必係蠢,可能佢比較涼薄
+H-D D ZcMp 佢鍾意8掛問問問,只係好奇,不過係咪唔識睇人面色,佢先知#GJ w4B9Q Q z/{q7h
你地本身關係有無問題?可能佢煩你/串你都係想人關心

loklok117 發表於 2006-7-18 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-7-18 23:45:+~+sM,P0O/~8Rn,w
佢唔係13-4歲O+rZwd^6N
係7-8歲
%n)a{$PaH
2Jwq2~#lR^(P 得罪問句:"佢係唔係白痴GA?" [/quote]|N\S?ntgl4C*g

+na3vHD8n'L 我有時真係唔知點面對佢 W_[wN|#Fc
佢好鍾意問你問題時
~U9h8J-pS]%U|2@)n 假設一D答案去問0^)IQm+l2Y}'w"Z
p`lfA)i#Z[
例如: re+M cLp(y
佢:你食左公仔面定係烏東呀(重要係絛LA LA問) H l"pW bQ:@
我:....(又再無奈)我無食過面WOOl9bfZ3\ x1cq*q
佢:唔係WOO,廚房個碗唔係你食過面咩
} T|:~mq 我:唔係....:help: FnZS}2I

,{)d.gSC$e 佢咁大個人唔通我教佢咁話
,KJ#ZK3g ygU 阿妹你應該咁問:廚房有個碗,係唔係你煮過野食?
~7^5x$Rd p
&F4_`?1C*E#ay7k,D 依D問題佢成日問:hitwall:

loklok117 發表於 2006-7-19 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-18 23:54: |1u}4Q iOWk r
I'~u:xiyP)]
:eek:K2_ b@6BM]m,U
體來她真系超煩b!@!s3]2L4yRVR
?;gJ/s8E"}G_t
條仔點架 有無complain她煩
2?k `q+AX:[V7r :P [/quote]
%n0[A1Am!L#g@4{ Ke;eB
2G C/l/c/|'P)cJ5V 我都驚佢BF會握佢,唔同佢結婚

loklok117 發表於 2006-7-19 12:02 AM

NO

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-7-18 23:55:O es r3DxF w?
佢做邊行架?會唔會係無業? [/quote]-q(Vs!~PB-Q

%C9gT7D+x&? NO
J7p{4R(@0h Bu 佢做OFFICE ka

loklok117 發表於 2006-7-19 12:05 AM

NG

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-7-18 23:56:
j3TRP\ 唔顧人感受未必係蠢,可能佢比較涼薄
&db,S6f?y5m\ 佢鍾意8掛問問問,只係好奇,不過係咪唔識睇人面色,佢先知
3c9}#^eC+H:t5I 你地本身關係有無問題?可能佢煩你/串你都係想人關心 [/quote])tw&r \s$K/^j
\qXy F&|0w
唔識睇人面色已經死LA:cry:2S[*B6Y8f:k
成年人黎KA LA
%K:b5O9pF 我都唔知點同佢TALK
k7?(gZ'RU!f {DH P#XPt:EN1vfa
無錯,佢係極度強烈8掛症後群
?6{8NB+P D0h,Y|k 不過依D係女仔既天性8x&cNT~
賤男無得理

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:06 AM

[quote]
c }9dm(aK"BJ 都驚佢BF會握佢,唔同佢結婚 U/J*`4kJX/uJ
[/quote]
\ j9P/|%a[6gc
D v%qsQ@ 快D同她條仔講 今年結婚系好年
4Wrg7B,x*?
VtT"ZSc{XE 甘她米可以搬出去囉){6ixEuDH
&trP/gJs/~8_
條仔同得她甘耐 一定系真心架拉 唔使擔心

kakeidevil 發表於 2006-7-19 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-7-18 23:45:
C|p3XC dAPq 佢唔係13-4歲B+Y-]c.Ix|
係7-8歲*I ?D/M$\k;d7f

I8mq"T7_ f [color=Red]得罪問句:"佢係唔係白痴GA?"[/color] [/quote]
Yc`Ut9| 2_(|IG|Yoe#V

&Y_(@J^A;Yi :D:D~:agree:

loklok117 發表於 2006-7-19 12:25 AM

...

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-19 00:06:
fx#hpb[7c
}9l4?R8u w-X*tXG r z*[ Fhd5H9`
快D同她條仔講 今年結婚系好年
2G |hWGG&Y
3b`p-w9_-D[ 甘她米可以搬出去囉
GrKU.MF (t4}2s!T4r ? QZGC
條仔同得她甘耐 一定系真心架拉 唔使擔心 [/quote]REl.^Aa3{hn

/perwE N 你同我阿媽一樣,比你講中唒
u(~4L%PJ_0B)Pa6Kt 佢地兩個都話唔結婚,要同居
)R(Ty"~o"])D{ 重話唔生BB

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:27 AM

[quote]8uSb8Gd g
佢地兩個都話唔結婚,要同居
6Mt;{ [*E/RL [/quote]
w1H"b5T Z!Fp} ]U2P+T.g5V;l
甘唔系搬左出去咩?唔通幾日唔埋返來探(煩)你:D

loklok117 發表於 2006-7-19 12:27 AM

好好笑咩?

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-7-19 00:24:
LVK C1Q W7xS4S-c'E DN.gK6C

N+A|IE%q
Q9Vq@}a)Cq%v :D:D~:agree: [/quote]
H4N v:i7MI5C
k8WG1x){;[ 頂你呀:angry:字都唔打

loklok117 發表於 2006-7-19 12:30 AM

YES

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-19 00:27:
"yYIzx;{
bI^bY-h6@.~9e tyH3ADM f
甘唔系搬左出去咩?唔通幾日唔埋返來探(煩)你:D [/quote]
.T3_ f A3r+{|%x$\ MZw7R xA
佢一星期有兩三日都係我依面
(sh E)Ws8p5f f 相反佢BF就好醒目好世界仔
,P0\)`9z W6k0is 咁樣我先驚

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:37 AM

有無逢星期幾過來Y?p h"M-j/Cs?
如果特定的i}!D X\4r1G7O;o9C
避得就避拉/h!ulaMH"Meu
`1q:t0WmY9R
我好好奇 她小時候系米都系甘
;n6Q4G+Y8b1^ 你地點相處
{Nf8d8KkK+Q 我直覺覺得她系幾喜歡你的BK]`_T
不過唔知你好抗拒者

Lung~ 發表於 2006-7-19 02:00 AM

佢只係執著佢見過.知道既野..可能你試下再解釋得充分d囉

阿感 發表於 2006-7-19 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]Lung~[/i] at 2006-7-19 02:00 AM:sJfVW
佢只係執著佢見過.知道既野..可能你試下再解釋得充分d囉 [/quote]
*n)U-y7t1|6w J,d
N{Y\Fz/N ?] 佢似唔在意多D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.